Neuhquote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk betalen wij mee! Is toch niet de bedoeling dat jij alles betaald![]()
....quote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja uhm als ik ook maar 1 keer hoor dat je zielig en alleen bent met de kerst dan schop ik je mijn huis weer uit![]()
Nou, niets aan de hand toch? en ik neem anders ook wel wat dingetjes voor je meequote:
Ik probeer het zolang mogelijk zonder pilletjes te doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Word je minder sip van
En het is zo'n kek kleurtje
[..]
Kom eens knuffelen danquote:
is geen enkel probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja pffff
ik ga wel een kleine bijdrage rekenen hoor
En terecht, was ook maar een grapjequote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik probeer het zolang mogelijk zonder pilletjes te doen.
Nee nee nee, niet!quote:
Jullie hoeven niks mee te nemen hoor, das zo'n gedoe.. ik ga gewoon een lekkere lunch verzorgen en het enige wat jullie moeten doen is een fijn humeur meenemenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, niets aan de hand toch? en ik neem anders ook wel wat dingetjes voor je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou eerst ook niet maar nu kan ik niet meer zonderquote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En terecht, was ook maar een grapjeHeb er zelf een jaar over gedaan voor ik toch aan de meds ging, dus eigenlijk voel ik me al langer kut
[..]
Nee nee nee, niet!
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie hoeven niks mee te nemen hoor, das zo'n gedoe.. ik ga gewoon een lekkere lunch verzorgen en het enige wat jullie moeten doen is een fijn humeur meenemenik heb er zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
Jullie hoeven niks mee te nemen hoor, das zo'n gedoe.. ik ga gewoon een lekkere lunch verzorgen en het enige wat jullie moeten doen is een fijn humeur meenemenEn ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
Jullie hoeven niks mee te nemen hoor, das zo'n gedoe.. ik ga gewoon een lekkere lunch verzorgen en het enige wat jullie moeten doen is een fijn humeur meenemenJawel, ik wil wat bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geld komt dan goed![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Aan de andere kant: die zooi werkt wel libido-verlagend. Dat is voor mij wel gunstig.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En terecht, was ook maar een grapjeHeb er zelf een jaar over gedaan voor ik toch aan de meds ging, dus eigenlijk voel ik me al langer kut
[..]
Keequote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom eens knuffelen dan!
En dan gaan we iets leuks doen!
[..]
Jullie hoeven niks mee te nemen hoor, das zo'n gedoe.. ik ga gewoon een lekkere lunch verzorgen en het enige wat jullie moeten doen is een fijn humeur meenemenKan ik ook mijn pasje door de gleuf halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
bakken geld?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, ik wil wat bakken![]()
En geld komt dan goed![]()
Niet allemaal hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de andere kant: die zooi werkt wel libido-verlagend. Dat is voor mij wel gunstig.
Nee, een geldboompjequote:
Hey Olliequote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef Olle. het volgende:
geld? wat zijn dit voor illegale praktijken?
Kijken of ze nu wel samen willen spelen ipv naast elkaarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar daar wordt je sowieso vrolijk van![]()
Koen gaat zo hard nu ineens![]()
Ik ben verliefd op Thijs en Koenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt je sowieso vrolijk van![]()
Koen gaat zo hard nu ineens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |