Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als het herstel alleen van hem komt zou er in de mens dus niks goeds zitten, ik mag hopen dat de wereld er iets beter voor staat dan dat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle ellende bij ons vandaan komt, dat geloof ik ook niet, maar ik geloof wel dat het herstel waar ik het over hebt wel van hem komt. En ja God is almachtig, maar ook soeverein...
als god bestaat wil ik em sprekenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijbelverhaal vast wel ergens op gebaseerd is, maar dat het net als "Jantje valt van de trap en breekt een been" naar 5 personen later "Jantje viel van de trap en brak zijn nek en overleed" is, aangediktEn ik wil niet zo arrogant zijn om te zeggen dat god niet kan bestaan oid, want dat weet ik niet, maar dat verhaal is zo ontzettend vaak herschreven etc dat ik de bijbel echt niet als waarheid kan zien
Verder zul je niet komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik ook de CD. Die wil ik niet.
Zullen we dan bijvoorbeeld in januari zelf iets lekkers koken?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat niet want de kinderen enzo...
Maar ik heb zo'n zin in tapas enzo
Ik niet, ik gebruik ze altijd als er Jehova's aan de deur komen en dan zie je het zweet op hun hoofd verschijnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die vragen heb ik al een tijdje los gelaten
Ja, ik weet hoe moeilijk dat is want ik voel me al bijna twee weken kut.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik probeer er weer een beetje vrolijkheid in te krijgen hier, weet je hoe moeilijk dat is als je je kut voelt?
Dus BLIJ zijn om die oliebollen. NU!
dat is wel een optiequote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan bijvoorbeeld in januari zelf iets lekkers koken?
Hoi, nu zo'n 2 jaar, ruilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe moeilijk dat is want ik voel me al bijna twee weken kut.![]()
En nee.
Ik snap je standpunt wel, ik kan je wel proberen te overtuigen, maar dat gaat niets opleveren denk ik. Het enige wat ik kan doen is hopen en bidden dat je zult beseffen dat Hij je niet glad is vergeten...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het herstel alleen van hem komt zou er in de mens dus niks goeds zitten, ik mag hopen dat de wereld er iets beter voor staat dan dat.
Maar goed, ik ben sceptisch, ik heb in een jaar veel mensen zien overlijden en de laatste maand zit het mij ook niet mee dus Hij is mij ook glad vergeten
Ik heb ook nog wel een paar appels te schillen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
als god bestaat wil ik em spreken
2 jaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, nu zo'n 2 jaar, ruilen?
ik niet want dan sla ik hem op zijn bekquote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
als god bestaat wil ik em spreken
ik zou hem heel veel willen vragen om dingen te begrijpenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar appels te schillen.
Depressiefquote:
Nee, dat is het nadeel van geloof. Jij gelooft en ik twijfel ernstig aan zijn bestaan. Maar Hij heeft me veel misgund in het leven en dat neem ik Hem best kwalijk. Zo'n slecht mens ben ik volgens mij namelijk niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik snap je standpunt wel, ik kan je wel proberen te overtuigen, maar dat gaat niets opleveren denk ik. Het enige wat ik kan doen is hopen en bidden dat je zult beseffen dat Hij je niet glad is vergeten...
ik ook zoiets nu tijd gaat snelquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, nu zo'n 2 jaar, ruilen?
Mij ook alquote:
Succesquote:
Oliebollen halenquote:
Dat ook. En ik wil wel weten hoe het met al die mensen is die ik al moet missen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou hem heel veel willen vragen om dingen te begrijpen
Ik zit nog wel even op mijn werk, lekker rustig nuquote:
Ja toch?quote:
Waarom ga je dan weg?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op mijn werk, lekker rustig nu
* knuffel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DepressiefEn kom er maar moeilijk uit... Gaat met horten en stoten en komt wel goed, maar duurt lang
dat ook ik zou ze ook graag weer willen zienquote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ook. En ik wil wel weten hoe het met al die mensen is die ik al moet missen.
Gezellig hoor, kom je?quote:
Mij ookquote:
Ik ben niet zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig hoor, kom je?![]()
Als je het waagt te gaan piepen omdat je zielig bent dan krijg je een stomp in je maag![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook ik zou ze ook graag weer willen zien
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het waagt te gaan piepen omdat je zielig bent dan krijg je een stomp in je maag![]()
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook lunchen de 24e?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
Graag, want ik wil niet piepen, ik wil gewoon wat leuks doen![]()
Kun je geen leuke dvdtjes winnen ofzo?quote:
Omdat ik even geen zin heb in gesip en geloofquote:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zo niet geil ook. Met dank aan dat lijzige commentaar van die twee engbekken.
Kortom, het wordt eindelijk weer eens een hete avond?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
monteur heeft de ketels schoon gemaakt en opnieuw afgesteld![]()
en nou gaan we open![]()
en het is al lekker warm in de zaak
We zijn al uitgesipt en geloofdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik even geen zin heb in gesip en geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |