ik ook zoiets nu tijd gaat snelquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, nu zo'n 2 jaar, ruilen?
Mij ook alquote:
Succesquote:
Oliebollen halenquote:
Dat ook. En ik wil wel weten hoe het met al die mensen is die ik al moet missen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou hem heel veel willen vragen om dingen te begrijpen
Ik zit nog wel even op mijn werk, lekker rustig nuquote:
Ja toch?quote:
Waarom ga je dan weg?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op mijn werk, lekker rustig nu
* knuffel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DepressiefEn kom er maar moeilijk uit... Gaat met horten en stoten en komt wel goed, maar duurt lang
dat ook ik zou ze ook graag weer willen zienquote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ook. En ik wil wel weten hoe het met al die mensen is die ik al moet missen.
Gezellig hoor, kom je?quote:
Mij ookquote:
Ik ben niet zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig hoor, kom je?![]()
Als je het waagt te gaan piepen omdat je zielig bent dan krijg je een stomp in je maag![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook ik zou ze ook graag weer willen zien
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het waagt te gaan piepen omdat je zielig bent dan krijg je een stomp in je maag![]()
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook lunchen de 24e?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
Graag, want ik wil niet piepen, ik wil gewoon wat leuks doen![]()
Kun je geen leuke dvdtjes winnen ofzo?quote:
Omdat ik even geen zin heb in gesip en geloofquote:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zo niet geil ook. Met dank aan dat lijzige commentaar van die twee engbekken.
Kortom, het wordt eindelijk weer eens een hete avond?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
monteur heeft de ketels schoon gemaakt en opnieuw afgesteld![]()
en nou gaan we open![]()
en het is al lekker warm in de zaak
We zijn al uitgesipt en geloofdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik even geen zin heb in gesip en geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |