Ik heb een thomas de treinbaan...quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijken of ze nu wel samen willen spelen ipv naast elkaar
Maar die zwemt wel zonder kurkjesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Thijs en KoenOok wel op Sander, maar die is de schattigheidsfase al zo'n beetje voorbij
Ja, dat is super coolquote:
quote:
ik heb al in geen tijden meer gezwommenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
Koen vind zwemmen ook leuk
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
ik niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie allemaal kinderen? Nu voel ik mezelf jong.
Lekker hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de exchange server een kurk in zijn reet douwen en wel nu
Ja, allemaalquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
volgens mij alleen sym suikertaartje en ik voor zover ik weetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
ik moet vaker gaan zwemmen met Thijsquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
Ow, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet allemaal hoorEn het word wel weer beter merk ik
neej!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
en wok en JBquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij alleen sym suikertaartje en ik voor zover ik weet
Ik geef nu les aan het groepje voor het C-diploma. Zoooo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat wij zondag even gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet vaker gaan zwemmen met Thijs
ohja die ook nogquote:
Nee, ik ook niet. En dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenarenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
mazzelaarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenaren.
Een uurtje zou ik ook nog wel volhouden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenaren.
Tof, ik vind het zo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef nu les aan het groepje voor het C-diploma. Zoooo leuk. Daar kun je echt leuke dingen mee doen in het water: koprollen, duiken, survivallen, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eersten die ik gehad heb hadden dat niet, maar daar kreeg ik maagzuur van, een compleet ontregelde cyclus waardoor ik dacht dat ik zwanger wasquote:
Oh okay, dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof, ik vind het zo leukHet gaat ook zo goed met Sander...
Niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar, nu ik je beter leer kennen snap ik niet dat je zo aan jezelf kunt twijfelen
Je bent een hartstikke leuk en lief mens met een toffe vent en schattige en leuke kids
Wees niet zo streng voor jezelf joh
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Kom, ga je mee sog-en?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
Ik moet huiswerk maken, maar ik heb zooooo geen zin
Maar het werkt wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eersten die ik gehad heb hadden dat niet, maar daar kreeg ik maagzuur van, een compleet ontregelde cyclus waardoor ik dacht dat ik zwanger was, ik was 4 maanden stoned, kon amper autorijden etc., werd er moe van en nog 20 andere klachten
Dus die slik ik ook niet meer
dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenEcht waar, nu ik je beter leer kennen snap ik niet dat je zo aan jezelf kunt twijfelen
Je bent een hartstikke leuk en lief mens met een toffe vent en schattige en leuke kids
nou niet doenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenEcht waar, nu ik je beter leer kennen snap ik niet dat je zo aan jezelf kunt twijfelen
Was het maar waarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het werkt wel.Dan ben je zo bezig met al die andere klachten dat je geen tijd meer hebt om depressief te zijn.
Jawel! Ik wilde het al eerder zeggen! Je bent een lieve schat!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Moet je die altijd gebruiken of kom je ook wel weer op een punt dat je zonder kunt?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Nee, dat werd em echt niet
De tweede soort meds hadden ook alleen maar bijwerkingen en geen enkel effect. En die ik nu heb doen wel redelijk hun werk, maar hebben ook best wat bijwerkingen. Al valt het vergeleken met de eersten nog wel mee
![]()
Godzijdank. Scheelt me weer een bak alimentatiequote:
ik heb ze een tijd gehad, omdat ze dachten dat de vermoeidheid tussen mijn oren zat, omdat ze niets konden vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Nee, dat werd em echt niet
De tweede soort meds hadden ook alleen maar bijwerkingen en geen enkel effect. En die ik nu heb doen wel redelijk hun werk, maar hebben ook best wat bijwerkingen. Al valt het vergeleken met de eersten nog wel mee
![]()
Moet je een stomp op je neus ofzoquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel! Ik wilde het al eerder zeggen! Je bent een lieve schat!Je bent super leuk, grappig en knap
En die kids van jou zijn fantastisch
Dus
Dat dus. Al kan ik zelf niet oordelen over die kinderen. Maar verder, helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel! Ik wilde het al eerder zeggen! Je bent een lieve schat!Je bent super leuk, grappig en knap
En die kids van jou zijn fantastisch
Dus
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Godzijdank. Scheelt me weer een bak alimentatie![]()
Dit wil ik nog wel hier vertellenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je die altijd gebruiken of kom je ook wel weer op een punt dat je zonder kunt?
(Als ik te persoonlijk word moet je het maar zeggen en je mag het ook per pm antwoorden als je dat liever hebt.)
ooeerrrrrrvervelend dat ze vrijdag de 24e zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Al kan ik zelf niet oordelen over die kinderen. Maar verder, helemaal mee eens.
Ja, had jij ook van die flitsen en spierschokken?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ze een tijd gehad, omdat ze dachten dat de vermoeidheid tussen mijn oren zat, omdat ze niets konden vinden
libido van -10, misselijk, traag, suf, wat een troep zeg
En er vanaf komen was nog het moeilijkste
Ik ook van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je een stomp op je neus ofzo
[..]
diepe respect als je et kan mij lukt dat echt niet meerquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit wil ik nog wel hier vertellenJa, ik wil graag weer afbouwen op den duur, maar ik denk dat ik daar nog wel een jaartje oid voor nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |