ja zoals elke rally toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easy(Helaas weet ik die niet meer)
En waar heb je recovery op staan?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja zoals elke rally toch?
abs - 1
tc - 0
klaar
uit ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waar heb je recovery op staan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begonVeel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding
Wat een zak hooi.
B-spec gaat wel lekker hier!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe precies hetzelfde hier
Dat gaat nog een lastige klus worden dan, heb wel net een half miljoen uitgegeven aan een race-corvette na een tip van iemand in dit topic, misschien dat het daar mee luktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
A-spec, Extreme Series, Like the wind.
Enige probleem is dat je dan dus wel dat soort bakken moet verslaan om hem te winnen ook.
proberen! TC liet me wagen steeds stilstaan elke bocht >.<quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)
Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaaldquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij komt eraan hoor, je staat nu wel op mijn psn vriendenlijst maar in GT sta je nog niet tussen de vrienden :S .. zal wel een vertraging in zitten.
Check je nieuwe berichtje maar op PSNquote:Op donderdag 9 december 2010 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaald. Echte die twee race, die kombaan.... Krijg het bij lange na niet voorelkaar.
Hoe heb jij dat gedaan? Ben echt zeeeeer benieuwd... Zo klote dit
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kantquote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Check je nieuwe berichtje maar op PSN.. ik heb het gister zelf nog even geprobeerd met 1 van mijn reserve Corvette's (ja ik heb er meer
) en het is inderdaad zeer zeer pittig, maar ik heb nog wel een andere oplossing.
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik heb ook 1 potje b-spec gedaan maar die kneus wist zelfs laatste te worden met een veyron in de beginner klasse. toen heb ik het maar snel opgegeven
Das Kubelwagen.... Dan kan hij een beetje aan "vermogen" wennenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
zeer zeker. als dat bij jou niet het geval is zou ik weer lekker terug gaan naar Mario kart.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
Ja, I know.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepen![]()
En geen enkele fout maken.
Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kant.
Die eerste baan gaat echt als een sicko met die Corvette. Maar jij zegt wat chamber geven, dat is wellicht een goede. Topsnelheid nog iets oprekken lijkt niet nodig maar ga ik ook even doen.
Wat doe je met de banden, wel zacht-race eronder?
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kom ik steeds dichter bij de 10 miljoen die nodig is voor die ene trophy en kan ik dan even op zoek naar een Formula Gran Turismo!
Ik heb je PSN bericht nog niet gelezen... Dat zal ook voor vanavond ergens niet gebeurenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?
Ik moet straks even een paar uurtjes weg en dan als ik terug ben ga ik ff kijken of ik wat foto's kan maken en wat tips posten.
Nee, die 10 miljoen is een persoonlijk target om die multi-millionaire trophy binnen te slepen die je dan schijnt te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:22 schreef jackson het volgende:
http://www.granturismo5.n(...)smo-5-profiel-online
Erg tof als dat voor NL ook uit gaat komen. Voor Call of Duty werkte dat destijds echt mooi
0.009 vn mn tijd af! VERDOMME!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef Driepink het volgende:
ik prbeer B op goud te halen.. maar elke keer 0,023 erboven, of 26:5 ipv 26:3.. verdomme
1000 ticket ?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsautoquote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
1000 ticket ?
ik heb nu wel na 15x proberen b-3 op goud
Hele positieve review! nicequote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1
Daar ga ik wel vanuit ja... Veel info maar weinig aanpasbaar, toch vind ik dat soort dingen altijd wel aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?
Ooh, dat wist ik dan weer niet... Geen idee ook of ik ooit zo'n ding gehad heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsauto
Deze auto's worden aangeraden:quote:Op donderdag 9 december 2010 10:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Met welke auto moet k de eerste race doen van like de wind? Die Corvette RM?
En mijn B-spec Bob is nu level 10 bijna 11, ga ook voor de Zonda
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deze auto's worden aangeraden:
- Audi R10
- Peugeot 908
- Corvette ZR1
- Toyota Minolta
- nog wel een paar, check GTPlanet.
Met de nodige aanpassingen. Maar ze zijn wel reteduur
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.
Ik kreeg een of andere knaken ProDrive Impreza met gouden velgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Gewoon flink tunen (RM, racing soft, supercharger, rigidity improvement, stage 1/2 engine tuning), final ratio zo zetten dat max. speed 390 km/h is en gaan!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.
Hoe flink jij die kombaan? Instelling etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |