Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Ook, en je kan gigantisch laat remmen, ook al rij je met 200 en wil je terug naar 10, het kan binnen 2 meter lijkt welquote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De burgeruitvoering van die Garaiya ziet er behoorlijk gay uit, de race-uitvoering is dan weer erg stoer. Die heeft vooral de hoge bochtensnelheid als voordeel?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
mijne: Mits FTO 97quote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef Capable het volgende:
Honda Civic Type-R uit 97 wordt mn eerste auto.
Ik denk, zal je eerst even voorbereiden voordat je er achterkomt dattie 2e hands isquote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
30km?Onaanvaardbaar!
![]()
Nee is goed
Ik heb alle hulpmiddelen muvb ABS uit. ABS staat op 1.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef RSHOW het volgende:
Is er iemand die tips heeft om goud te halen bij de AMG challenges?
Gas geven/ wel sturen/ soms remmen en dat soort tips geloof ik wel.
Maar meer in de trant van, wat zijn de ideale instellingen?
Ik stuur je mn Yaris wel ff. Wil m wel terugquote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef HeertjeB het volgende:
Heeft iemand een yaris of een mazda(type weet ik even niet uit mn hoofd) te leen waarmee ik 1 van de eerste races kan doen?
Zou heel fijn zijn :p mn psn is Bruut1984
In het filmpje ziet het er eenvoudig uit. Ik kom tot dusver bij die AMG Challenges niet verder dan zilver en met de ideale lijn aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
En verstuurd.. De Toyota Vitz dus..
En hier een rondje Nordschleife nat van mij met de 300SL, AMG Challenge
Bijna 30 secs onder de streeftijd voor goud
Droog weer is een stukje lastiger hoor, maar imo ook prima te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In het filmpje ziet het er eenvoudig uit. Ik kom tot dusver bij die AMG Challenges niet verder dan zilver en met de ideale lijn aan.
Paar keer dicht in de buurt gezeten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef Kreator het volgende:
Het zal me benieuwen hoeveel mensen hun controller al door de tv hebben geknald na een frustratie-spelletjes GT5.
Ik een of andere oude mitsubishi, rijdt nog best goed eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef Capable het volgende:
Honda Civic Type-R uit 97 wordt mn eerste auto.
Engelse of Japanse uitvoering. Doe je niks tegen, rare mensen aan de verkeerde kant van de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Capable het volgende:
Waarom zit het stuur aan de rechterkant? Nog meer mensen die binnen de auto racen btw?
Klein beetje valium geven.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg je dat je coureur minder agressief wordt.
zeggen dat ie snelheid moet minderen.....of er voor zorgen dat er niemand binnen 200 meter achter je rijdtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg je dat je coureur minder agressief wordt.
Hij is 7de geworden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
zeggen dat ie snelheid moet minderen.....of er voor zorgen dat er niemand binnen 200 meter achter je rijdt
Ja sommige drollen kunnen echt niet rijden...mijne ook geef je een auto met 300pk meer....wint ie nog niet en is ie helemaal opgefokt. Wat wel helpt is gelijk in het begin bij de start aangeven dat ie moet inhalen. Anders wil ie nog wel eens blijven plakken achter zijn voorligger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |