Eigenlijk zeg je hier dat jij je overtuigingen laat leiden door je emoties.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Misschien een extreem standpunt, maar daar hebben de overheden het zelf naar gemaakt.
"Een nieuwe fase"quote:
Ik zit ook te kijken. Hilarisch ja.quote:
Nee, ik neem nooit emotionele beslissingen. Maar wat is het alternatief?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef P8 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hier dat jij je overtuigingen laat leiden door je emoties.
LOLquote:This Account Has Been Suspended for the following reason : Furfaggotry
95% van de bezoekers van Fok! of van dit topic?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef P8 het volgende:
Even een tussenstand van de Poll: Pakembeet 95% van de bezoekers van Fok is een overwegend voorstander van Wikileaks.
Je zegt dat de overheden zelf voor je "extreme" standpunt hebben gezorgd. Dat is dus een emotionele reactie op een handelswijze van de overheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit emotionele beslissingen. Maar wat is het alternatief?
-1 Een continue strijd tussen vrijheid en beperkingen, waar de frontlinie een beetje heen en weer
schuift. Dan is nooit iemand tevreden.
Of je maakt een keuze. Geen vrijheid of anarchie.
Ik ben niet langer tevreden met het geëmmer, dus....
Gefixtquote:Op
woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
95% van de bezoekers van Fok! of van dit topic?
quote:Retweet even allemaal het woord #wiekielekken zodat het een nederlands #trending #topique wordt.
Twitter vallen ze heus niet aan zolang ze Anon met rust laten (als in: Accounts verwijderen e.d). Ze (WikiLeaks en Anon) hebben het nodig om informatie te verspreiden.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef FeestBoek het volgende:
Twitter gaat eraan
En van de anonops page:
[..]
LOL
Nee, dat is afgezet tegen de door overheden zelf geclaimde bedoelingen van die overheid. Gecombineerd met de resultaten waaronder de steun van overheden aan auteursrechten organisaties.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Je zegt dat de overheden zelf voor je "extreme" standpunt hebben gezorgd. Dat is dus een emotionele reactie op een handelswijze van de overheid.
Ik ben een heel genuanceerd persoon. Juist daarom denk ik niet dat je er op een "normale" manier uit komt. De belangen zijn te groot, en daarom de krachten waar je tegenover staat. Kijk wat er gebeurde toen D'66 in het kabinet kwam.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik keur jouw handelswijze zeker niet af, maar ik vraag me vaak, zo ook in dit geval, af hoe mensen zo overduidelijk kunnen kiezen voor 1 kant. Juist die extreem overtuigde visie creëert oogkleppen. Oogkleppen creëren problemen.
Ik had al geluiden gehoord over Anon-Twitter accounts die gedeleted werden. Ik verwacht dat Twitter het zwaar gaat krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Twitter vallen ze heus niet aan zolang ze Anon met rust laten (als in: Accounts verwijdered e.d). Ze (WikiLeaks overigens ook) hebben het nodig om informatie te verspreiden.
quote:The Bolivian government is now hosting WikiLeaks Cablegate documents on its official servers: http://wikileaks.vicepresidencia.gob.bo/, under the banner of the Vice President's office and the office of the President of the Legislative Assembly. The statement reads:
"The Vice President of the State of Bolivia and the President of the Plurinational Legislative Assembly, seeking to democratize access to information available to the public, are making available the documents of the Department of State of the United States, published by Wikileaks, which refer to Bolivia.
quote:The Independent reports that "Informal discussions have already taken place between US and Swedish officials over the possibility of the WikiLeaks founder Julian Assange being delivered into American custody, according to diplomatic sources." Swedish Foreign Minister Carl Bildt has denied the report to AFP.
quote:Much of the media reported with ironic amusement on the State Department's announcement of World Press Freedom Day: "Julian Assange, WikiLeaks founder, in jail; World Press Freedom Day announced," is the title of a Washington Post report. Marissa Bell writes: "The same day that Sen. Joseph I. Lieberman (I-Conn.) said the New York Times and WikiLeaks may be investigated for espionage, the State Department announced it would be hosting the World Press Freedom Day in 2011."
quote:Anonymous group's Operation Payback has in the meantime taken down the websites of PostFinance, Senator Joe Lieberman's office, the Swedish prosecution office, and Mastercard. The group has vowed to "fire at anyone or anything that tries to censor WikiLeaks, including multi-billion dollar companies." Panda Labs has a good running update of the attacks so far.
Schijnt gewoon in de Terms of Service te staan. Ze ondersteunen geen betalingen aan instanties die de wet overtreden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef THEFXR het volgende:
Zijn VISA, MASTERCARD, PAYPAL etc. in dienst van overheid?
http://www.vrijspreker.nl(...)dienst-van-overheid/
Oja? Leg uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef P8 het volgende:
Wikileaks overtreedt feitelijk gezien de wet.
Als het in hun Terms of Service staat hadden ze Wikileaks METEEN moeten afsluiten, dus niet pas gaan handelen als de Amerikaanse overheid bij je begint te huilen...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Schijnt gewoon in de Terms of Service te staan. Ze ondersteunen geen betalingen aan instanties die de wet overtreden.
Hier niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
#Payback is trending op Twitter
Omdat?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als het in hun Terms of Service staat hadden ze Wikileaks METEEN moeten afsluiten, dus niet pas gaan handelen als de Amerikaanse overheid bij je begint te huilen...
dat is dus aan een rechter om dat uit te maken!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Schijnt gewoon in de Terms of Service te staan. Ze ondersteunen geen betalingen aan instanties die de wet overtreden.
Ehhh, nee. Manning heeft het openbaar gemaakt. WikiLeaks is in deze gewoon een journalistiek medium.quote:
Dat moet worden vastgesteld door een rechter, niet door een regering of bedrijf.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Freedom of press hebben de meeste regeringen niet zoveel mee. Ja, zolang het over het weer gaat en hoeveel ongelukken er zijn gebeurd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh, nee. Manning heeft het openbaar gemaakt. WikiLeaks is in deze gewoon een journalistiek medium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |