abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89785070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik durf er geld op te zetten dat het binnen tien jaar verboden is.

[..]

Mijn grondgebied komt uit op de openbare weg, die gewoon van de gemeente is en door de gemeente wordt gestrooid.

[..]

Wij hebben er drie en alle drie met winterbanden.

En verder: jij vroeg naar mijn auto. Nou niet gaan huilen nu blijkt dat ik geen leasebak heb, zodat je niet kan zeiken dat jij een auto van jezelf hebt...
Ja dat het verbod er binnen 10 jaar komt daar geloof ik ook wel in , maar dat mag ik hopelijk toch wel belachelijk vinden. Kijk naar duitsland verbod op rijden zonder winterbanden doen ze er een achterlijk lage bekeuring van 40 euro op ,maakt weinig indruk imo.

3 porsches
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_89785314
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Joene het volgende:

Ja dat het verbod er binnen 10 jaar komt daar geloof ik ook wel in , maar dat mag ik hopelijk toch wel belachelijk vinden.
Dat mag, maar ik ben bang dat de argumenten voor best groot zijn. Zie mijn verhaal over slicks en regen. Eigenlijk is dat exact hetzelfde.

quote:
Kijk naar duitsland verbod op rijden zonder winterbanden doen ze er een achterlijk lage bekeuring van 40 euro op ,maakt weinig indruk imo.
Dat ben ik met je eens. De boete zou minimaal ter hoogte van een compleet setje moeten zijn en veel controleren.

quote:
3 porsches
Porsche, Mercedes (gebouwd door Porsche) en BMW (binnenkort te vervangen door een Audi).

Maar de dagelijkse auto van mij is de Porsche. De Mercedes is gewoon voor de lol erbij en de BMW is van mijn vrouw.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 22:51:26 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89785412
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je zo tegen op de man spelen bent moet je niet zelf eerst meedoen en dan gaan janken als het bij jou pijn gaat doen.

[..]
Waar speel ik op de man dan? Laten we even mijn eerste post bekijken en jouw reactie daarop

quote:
Gemiddeld sneeuwt het in NL 13 dagen! En het blijft wel eens meerdere dagen liggen. Zeg gemiddeld 2 winterse dagen per dag sneeuw is 26 dagen van de 90 winterse dagen. Dat is bijna 1 op drie!!! Dat is vaker dan jij in de regen rijdt, mijn waarde!
:D Je gaat nu werkelijk met droge ogen beweren dat de Nederlandse automobilist vaker door de sneeuw rijdt dan door de regen?

Je moet natuurlijk niet op basis van gebakken lucht en aannames gaan extrapoleren.

Zoals KNMI zegt heeft een gemiddelde winter 13 sneeuwDEKdagen. Dus nee het blijft niet meerdere dagen liggen, het zijn er 13. Dus dat is al 1 op de 6 van DE WINTER, niet van het hele jaar. En ik weet wel zeker dan ik vaker dan 13 keer per jaar door de regen rijdt.

quote:
Het punt is alleen dat net als prestaties in staande regen met slicks de prestaties in de sneeuw met een zomerband dramatisch slechter is.
Daarom houd ik ook dramatisch veel meer afstand.
pi_89785589
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat mag, maar ik ben bang dat de argumenten voor best groot zijn. Zie mijn verhaal over slicks en regen. Eigenlijk is dat exact hetzelfde.

[..]

Dat ben ik met je eens. De boete zou minimaal ter hoogte van een compleet setje moeten zijn en veel controleren.

[..]

Porsche, Mercedes (gebouwd door Porsche) en BMW (binnenkort te vervangen door een Audi).

Maar de dagelijkse auto van mij is de Porsche. De Mercedes is gewoon voor de lol erbij en de BMW is van mijn vrouw.
WHehehehe hij heeft gewoon 2 ton aan auto's voor de deur Swets whehehehehehehe
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_89785623
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:

Waar speel ik op de man dan? Laten we even mijn eerste post bekijken en jouw reactie daarop
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
En zelfs daar ben je niet in staat om een goede indruk te vormen :)
Wil je er op door blijven gaan?

quote:
:D Je gaat nu werkelijk met droge ogen beweren dat de Nederlandse automobilist vaker door de sneeuw rijdt dan door de regen?
Het lukt je niet echt goed om te lezen wat er staat. Ik vergelijk de wintermaanden, met de rest van het jaar.

quote:
Je moet natuurlijk niet op basis van gebakken lucht en aannames gaan extrapoleren.

Zoals KNMI zegt heeft een gemiddelde winter 13 sneeuwDEKdagen. Dus nee het blijft niet meerdere dagen liggen, het zijn er 13. Dus dat is al 1 op de 6 van DE WINTER, niet van het hele jaar.
Zelfs dan! Dat is 13 van de 90, dus 1 op 7. En ik weet zeker dat minder dan 1 op 7 ritten die ik maak er staand water is.

Kortom: mijn vergelijking klopt volledig.

quote:
Daarom houd ik ook dramatisch veel meer afstand.
Waar je verdomd weinig aan hebt als iemand voor je de weg op draait.

Je bent niet alleen op de weg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:02:50 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89785859
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Wil je er op door blijven gaan?
Ja dat lijkt me wel. Ik zeg namelijk dat jij niet in staat ben om een goed persoonlijk oordeel over me te vormen, wat je wel continue wil doen. Sterker nog, zelf je eerste reactie op een post van mij is al op de man spelen.

quote:
[..]

Het lukt je niet echt goed om te lezen wat er staat. Ik vergelijk de wintermaanden, met de rest van het jaar.
[quote]
Das fijn, ik bekeek het over het hele jaar. Hoe dan ook, je rijdt in de winter ook niet 1 op de 3 dagen door de sneeuw.

[quote]
[..]

Zelfs dan! Dat is 13 van de 90, dus 1 op 7. En ik weet zeker dat minder dan 1 op 7 ritten die ik maak er staand water is.
Das vreemd, gezien het feit dat we in Nederland minimaal 13 dagen per maand hebben met neerslag. Daarvan zijn er dus maar 13 per jaar met sneeuw.

Nu is de afvloeiing van water wat eenvoudiger dan 'droge sneeuw' maar deze factor 12 valt simpelweg niet te negeren.

quote:
Kortom: mijn vergelijking klopt volledig.
Nou nee dus.

quote:
[..]

Waar je verdomd weinig aan hebt als iemand voor je de weg op draait.

Je bent niet alleen op de weg.
Nee dat is nogal een open deur. Sowieso is elke dag de weg opgaan een risico.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:03:24 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89785888
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:55 schreef Joene het volgende:

[..]

WHehehehe hij heeft gewoon 2 ton aan auto's voor de deur Swets whehehehehehehe
Nee, dat vertelt hij graag anoniem op een forum. Das wat anders :)
pi_89785996
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Whehehe als die het wel heeft is die wat mij betreft helemaal gek :D welke mongool geeft er nou zoveel geld uit aan auto's :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:07:11 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786037
Nou ja als je het niet doet heb je blijkbaar niets bereikt in het leven volgens de redenatie van deze meneer.
pi_89786093
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja als je het niet doet heb je blijkbaar niets bereikt in het leven volgens de redenatie van deze meneer.
En gaan je kinderen dood ! maar goed ik vind ook swets dat onder jouw nieuwerwetse duster best een setje winterbanden kan , gewoon omdat het kan zo bij dealer :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:09:45 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786142
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef Joene het volgende:

[..]

En gaan je kinderen dood ! maar goed ik vind ook swets dat onder jouw nieuwerwetse duster best een setje winterbanden kan , gewoon omdat het kan zo bij dealer :P
Dat kan ik me natuurlijk niet veroorloven als gierige MBO'er J. Ik rijd wel gewoon de kinderen van de buren dood als ik weer door meters dikke sneeuw moet ploegen. Want tenslotte rijden we in Nederland vaker door sneeuw dan door regen.
pi_89786162
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:

Ja dat lijkt me wel. Ik zeg namelijk dat jij niet in staat ben om een goed persoonlijk oordeel over me te vormen, wat je wel continue wil doen. Sterker nog, zelf je eerste reactie op een post van mij is al op de man spelen.
Nee, niet echt. Maar kennelijk heb ik je heel veel pijn gedaan door je een spiegel voor te houden...

quote:
Das vreemd, gezien het feit dat we in Nederland minimaal 13 dagen per maand hebben met neerslag. Daarvan zijn er dus maar 13 per jaar met sneeuw.
Alleen heeft een dag met neerslag niet per sé tot gevolg dat je op een natte weg komt te rijden die dag, maar sneeuw op de weg ligt er wel de hele dag.

Wat je overigens kennelijk niet helemaal leest (en dat is niet zo verbazingwekkend, want velen weten het niet) is dat het om staand water moet gaan. Een vochtige baan wil niet zeggen dat de slick minder presteert. De slick komt in de problemen als er water afgevoerd moet worden.

quote:
Nu is de afvloeiing van water wat eenvoudiger dan 'droge sneeuw' maar deze factor 12 valt simpelweg niet te negeren.
Behalve dan dat het geen factor 12 is. Al was het maar omdat we een periode van 9 maanden vergelijken met een periode van 3 maanden en voorts sneeuw veel langere gevolgen heeft dan regen.

Het is vrij simpel eigenlijk.

quote:
Nou nee dus.
Toch wel.

quote:
Nee dat is nogal een open deur. Sowieso is elke dag de weg opgaan een risico.
Dat laatste is geen reden om het risico dan maar te vergroten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:10:55 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786203
Eigenlijk zijn we een soort Inuiten.
pi_89786204
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:

Ach gut, mijnheer kan zich niet voorstellen dat een ander wel succes heeft in zijn leven...
pi_89786240
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Joene het volgende:

Whehehe als die het wel heeft is die wat mij betreft helemaal gek :D welke mongool geeft er nou zoveel geld uit aan auto's :D
Waar moet ik het dan aan uitgeven volgens jou?
pi_89786242
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat kan ik me natuurlijk niet veroorloven als gierige MBO'er J. Ik rijd wel gewoon de kinderen van de buren dood als ik weer door meters dikke sneeuw moet ploegen. Want tenslotte rijden we in Nederland vaker door sneeuw dan door regen.
Precies, oh als ik ooit een kind heb Swets ,blijf je dan wel uit mijn straat als er sneeuw ligt ? Hij/zij kan net met de slee van de stoep komen je weet maar nooit.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:12:06 #167
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_89786265
quote:
BMW (binnenkort te vervangen door een Audi).
:N
pi_89786277
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
En net zat je nog te klagen over op de man spelen.

Wat ben je toch een zielige hypocriet! _O-
pi_89786292
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar moet ik het dan aan uitgeven volgens jou?
Niet aan de meest slechte inverstering die je kan doen auto's .

Maar als je gigantisch teveel hebt ik wil je mn rekening wel pmen hoor.
pi_89786317
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef OEM het volgende:

:N
Momentopname.
pi_89786365
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Joene het volgende:

Niet aan de meest slechte inverstering die je kan doen auto's .
Ik vroeg waar ik het wel aan moest doen.

quote:
Maar als je gigantisch teveel hebt ik wil je mn rekening wel pmen hoor.
Ik geef al aan liefdadigheid, maar dan mensen die het harder nodig hebben dan jij.

Zomaar weggeven lijkt mij hoe dan ook dommer dan aan auto's, maar dat kan aan mij liggen.
pi_89786400
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk zijn we een soort Inuiten.
Zijn dat ook saaie drollen? :?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:15:08 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786413
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Op basis van een aanname iemand gierig noemen is NIET op de man spelen :D Aparte redenering.

quote:
Maar kennelijk heb ik je heel veel pijn gedaan door je een spiegel voor te houden...
Nou... snijdt in het diepste van mijn ziel dat iemand met een ingebeelde porsche me gierig noemt :)

quote:
Alleen heeft een dag met neerslag niet per sé tot gevolg dat je op een natte weg komt te rijden die dag, maar sneeuw op de weg ligt er wel de hele dag.[/quote]
13 dagen per jaar ja. Er valt dus een kleine 200 dagen per jaar neerslag.

quote:
Wat je overigens kennelijk niet helemaal leest (en dat is niet zo verbazingwekkend, want velen weten het niet) is dat het om staand water moet gaan. Een vochtige baan wil niet zeggen dat de slick minder presteert. De slick komt in de problemen als er water afgevoerd moet worden.
Joh.

quote:
Behalve dan dat het geen factor 12 is. Al was het maar omdat we een periode van 9 maanden vergelijken met een periode van 3 maanden en voorts sneeuw veel langere gevolgen heeft dan regen.

Het is vrij simpel eigenlijk.

Het is inderdaad een factor 15 ongeveer.

quote:
Toch wel.
Nou tegen deze argumentatie kan ik niet op :D

quote:
[..]

Dat laatste is geen reden om het risico dan maar te vergroten.
Nogmaals, blijf thuis :) De weg opgaan is nodeloos je risico op een ongeval vergroten. En dat wil je blijkbaar niet.
pi_89786456
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vroeg waar ik het wel aan moest doen.

[..]

Ik geef al aan liefdadigheid, maar dan mensen die het harder nodig hebben dan jij.

Zomaar weggeven lijkt mij hoe dan ook dommer dan aan auto's, maar dat kan aan mij liggen.
Oh als ik het geld had om te beleggen zou ik iets doen als Goud , Mooi vakantiehuis in oostenrijk , en ik zou een onwijs jacht laten bouwen :D

maargoed dit heb je wrs allemaal al. ;(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:16:07 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786466
Dat er mensen zijn die het denkbeeldige porsche als 'succes' zien is eigenlijk best treurig. Zou daar een naam voor zijn?
pi_89786520
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat er mensen zijn die het denkbeeldige porsche als 'succes' zien is eigenlijk best treurig. Zou daar een naam voor zijn?
Wannabe Patser ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:18:15 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786604
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

En net zat je nog te klagen over op de man spelen.

Wat ben je toch een zielige hypocriet! _O-
Nou weinig hypocriets aan hoor. Ik zal het nog een keer uitleggen. Jij probeert mij aan te vallen op basis van gegevens die niet in dit topic staan. Je hebt een gevolgtrekking gemaakt gebaseerd op posts uit het verleden. Een foute overigens, maar dat terzijde.

Ik daarentegen doe niets anders dan de argumenten die je zelf in dit topic hebt gegeven herhalen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 23:20:32 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89786704
Ja ik ga er zo toch een eind aan breien hoe gezellig deze discussie ook is. Ik moet natuurlijk nog sneeuw ruimen voordat ik naar bed ga.
pi_89786918
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef fioooon het volgende:

[..]

Ja, want voor de zomer zou een slick ook meer grip bieden dan een normale band.

Ja en swinters rijden we op spijkerbanden, dat is het beste op ijs.
pi_89787140
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:

Op basis van een aanname iemand gierig noemen is NIET op de man spelen :D Aparte redenering.
De koning van de aparte redeneringen hier ben jij met je: gemiddels is het 2,4 gr, dus kan er niet veel sneeuw liggen...

quote:
Nou... snijdt in het diepste van mijn ziel dat iemand met een ingebeelde porsche me gierig noemt :)
Het feit dat jij het een ingebeelde porsche meent te moeten noemen laat duidelijk zien dat het je wat doet...

Daar moet ik dan wel even om gniffelen!

quote:
13 dagen per jaar ja. Er valt dus een kleine 200 dagen per jaar neerslag.
Ik zie hier hele andere cijfers...

Gemiddeld 23 dagen dat het sneeuwt (dus niet dat er sneeuw ligt) en gemiddeld 133 dagen neerslag van betekenis (minus 23 dagen, want sneeuw is neerslag), dus maximaal 110 dagen regen.

110 dagen delen door 12 maanden = 9 per maand, versus 23 delen door 3 = 7 per maand.

Sneeuw blijft gemiddeld veel langer liggen (zeg gemiddeld 4x zo lang = 7*4 / 9 = factor 3 in het voordeel van sneeuw.

En ja, hier zitten wat aannames bij, maar het geeft een compleet ander beeld dan jij wenst te schetsen.

quote:
Joh.
Sterk!

quote:
Het is inderdaad een factor 15 ongeveer.
Nee, 3 in het voordeel van sneeuw.

En zelfs als jouw cijfers zouden kloppen is die 15 onzin, want (200-13) / 12 = 15,6 en 13 / 3 = 4,3, dus factor 3,6... die je nog moet corrigeren met het feit dat sneeuw langer overlast geeft.

Waarbij aangetekend dat de cijfers anders liggen. Want jij wil thans kennelijk beweren dat je in NL meer dan de helft van de tijd in de neerslag rijdt en je mag zelf toch ook wel weten dat dat flauwekul is...

quote:
Nou tegen deze argumentatie kan ik niet op :D
Af en toe komt er iets zinnigs uit je.

quote:
Nogmaals, blijf thuis :) De weg opgaan is nodeloos je risico op een ongeval vergroten. En dat wil je blijkbaar niet.
Zoek het woord "nodeloos" eens op, wil je?
pi_89787193
Ik snap nou echt niet waarom er zo fel gereageerd word tegen mensen die wel winterbanden hebben. Jaloezie? Afgunst? Tuurlijk het is niet zaligmakend en ben je als bestuurder een van de factoren, maar wel een donders goed hulpmiddel om een stuk veiliger op de weg te zitten.
pi_89787218
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou weinig hypocriets aan hoor. Ik zal het nog een keer uitleggen. Jij probeert mij aan te vallen op basis van gegevens die niet in dit topic staan. Je hebt een gevolgtrekking gemaakt gebaseerd op posts uit het verleden. Een foute overigens, maar dat terzijde.

Ik daarentegen doe niets anders dan de argumenten die je zelf in dit topic hebt gegeven herhalen.
Ach, ik lees even graag waar ik claim dat ik een denkbeeldige Porsche heb.

Overigens: welke gevolgtrekking die ik maak is onjuist? Dat jij een mbo-ertje bent? Dat heb je nota bene zelf ooit verteld!
pi_89787353
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Joene het volgende:

Wannabe Patser ?
Jij bent toch ook echt treurig... Eerst zeiken over dat ik wel een leaserijder zal zijn en dan als blijkt dat het wat anders ligt roepen dat ik door de ontkenning een patser ben.

Jij wilde toch zonodig mijn auto hier opvoeren? Krijg je wat je wil, ga je janken... Kom op zeg! Ik snap ook wel dat zeiken op leaserijders voor sommigen heel leuk is (eigenlijk snap ik dat niet...), maar je hebt niet altijd beet. Leer daarmee leven.
pi_89789896
Die brede winterbanden zijn die erg duur? O-)
  zaterdag 11 december 2010 @ 01:14:38 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_89791653
Wat een heerlijk gezellig topic O+
Kan het nu weer verder in een wat normalere toonzetting ??

Iets minder 'op de man' mag ook wel, dat is nergens voor nodig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_89794430
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef DS4 het volgende:

Nee, een Porsche 911 met 530pk die ik gewoon zelf betaal met een set winterbanden voor iets van 900 euro.

Is dat van belang in de discussie?
Haha, en dan nog winterbanden nemen ook?? Dat heeft toch geen zin man. Jij kunt beter net zoals ik een Alto uit 1984 kopen want daarmee kom je wel gewoon goed door de sneeuw! En dan heb je niet eens winterbanden nodig.
pi_89794433
quote:

Ach ach ach, allemaal achterwiel-aandrijvers... dat is best armoede voor nu in de winter.
Is je geld op voor een voorwiel aangedreven auto voor in de winter?
pi_89794446
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach gut, mijnheer kan zich niet voorstellen dat een ander wel succes heeft in zijn leven...
Een 3 duitse auto's voor de deur is succes hebben in het leven? De mensen die in de auto's rijden die jij hebt zijn doorgaans gewoon stratenmaker.
pi_89794454
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat zijn doorgaans mensen die weinig bereikt hebben in het leven maar doormiddel van zulke auto's lijkt het alsof dat wel zo is. Das leuk voor de buurman en hier op fok. Alleen ik met mijn auto die ik gekocht heb voor de prijs waarvoor DS4 zijn winterbanden heeft gekocht voor zijn Porsche, kom ik wel gewoon goed door de sneeuw heen. Dat zit 'em nogal dwars omdat hij dan toch niet echt zo succesvol in het leven blijkt ;)
pi_89794466
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een heerlijk gezellig topic O+
Kan het nu weer verder in een wat normalere toonzetting ??

Iets minder 'op de man' mag ook wel, dat is nergens voor nodig.
Nou vertel eens, ben jij voorstander van winterbanden? Denk je dat het verplicht stellen van winterbanden in NL zorgt voor dat er geen kindjes langs de kant van de weg meer worden geschept?
pi_89794470
Zo, nu ga ik de snelweg op. Gelukkig nu niet met de Alto uit 1984 want die gebruik ik alleen voor als ik echt goed grip nodig heb. Nu is het weer in de plus qua temperatuur dus de winterauto die er niet lelijker van wordt als ik een schade zou rijden kan gewoon thuis blijven. Leuk he, zo'n auto die je koopt voor dezelfde prijs als waarvoor DS4 een setje winterbanden koopt voor zijn Porsche ;)
pi_89794757
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die brede winterbanden zijn die erg duur? O-)
Relatief gezien vind ik het meevallen.

Ik vind het alleen ergens wel onzin om 265 achter te hebben op sneeuw...
pi_89794765
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 05:49 schreef fioooon het volgende:
Jij kunt beter net zoals ik een Alto uit 1984 kopen want daarmee kom je wel gewoon goed door de sneeuw!
Ik ga op wintersport met de Porsche, dus ik vrees voor je dat ik prima door de sneeuw kom.
pi_89794770
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 05:52 schreef fioooon het volgende:

Ach ach ach, allemaal achterwiel-aandrijvers... dat is best armoede voor nu in de winter.
Is je geld op voor een voorwiel aangedreven auto voor in de winter?
Hadden we niet al vastgesteld dat FWD voor mietjes is?

Overigens is 1 vd 3 (en straks 2 vd 3) auto's een AWD.
pi_89794773
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 06:02 schreef fioooon het volgende:

Een 3 duitse auto's voor de deur is succes hebben in het leven? De mensen die in de auto's rijden die jij hebt zijn doorgaans gewoon stratenmaker.
In jouw droomwereld waar mensen met een alto een dagtaak hebben aan het wegslepen van mensen met winterbanden zal dat best zo zijn.

Overigens zou ik willen dat ik stratemaker kon zijn, want dat zou betekenen dat mijn rug nog fatsoenlijk functioneert.
pi_89794782
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 06:10 schreef fioooon het volgende:

Alleen ik met mijn auto die ik gekocht heb voor de prijs waarvoor DS4 zijn winterbanden heeft gekocht voor zijn Porsche, kom ik wel gewoon goed door de sneeuw heen.
Jij komt helemaal niet goed door de sneeuw heen: jij moet om de 100 meter iemand met winterbanden redden...

Dat lijkt mij nu eens echt strontvervelend. Prima reden om geen alto te kopen iig.
pi_89794787
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 06:28 schreef fioooon het volgende:
Leuk he, zo'n auto die je koopt voor dezelfde prijs als waarvoor DS4 een setje winterbanden koopt voor zijn Porsche ;)
Wat zou ik met een 4e auto moeten als het zo'n koekblik op wielen is?
pi_89795099
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 08:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

1 op 3? No way

Audi produceert ongeveer 1 op 3 met AWD en dat is al een uniek hoog cijfer maar per saldo is het ongeveer 8%
pi_89799411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 08:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

WE? Nee, jij had dat vast gesteld, ik niet. Kijk hier maar even hoe leuk achterwielaandrijving is : ACHTERWIELAANDRIJVING

[/quote]

Ja, nog ff.... Jij bakt ze bruin zeg.
pi_89799481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 08:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij komt helemaal niet goed door de sneeuw heen: jij moet om de 100 meter iemand met winterbanden redden...

Dat lijkt mij nu eens echt strontvervelend. Prima reden om geen alto te kopen iig.
Ik ben erg begaan met de mens. Als ik mensen in nood zie verkeren dan ben ik de eerste die hulp biedt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')