Ik sta nergens ingeschreven,niet nodig maar als er mensen kwamen die onderdak nodig hebben of dat nu Nederlanders of buitenlanders zijn hier blaas ik wel een paar bedden op hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, waar sta jij ingeschreven? Zo niet dan ben ik jou maat om je aan een aantal uitgeprocedeerde asielzoekers te helpen. En dat meen ik oprechtHoeveel slaap plekken heb je? Kunnen er eventueel een paar bij jullie op de slaapkamer?
Ik hoop dat mensen dit over jou ook zeggen als je buiten bevriest van de kou.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef ditiseenusername het volgende:
Terecht, uitzetten dat tuig. weer of geen weer, ik ga niet betalen voor die mensen.
Wat een bullshit non argument.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef mlg het volgende:
Hoeveel asielzoekers en daklozen zal Koos in zijn huis hebben? Of zal Koos net zo'n grote 'klootzak' als Leers zijn?
Je krabbelt terug, jij en ihvk vinden het vre-se-lijk dat er mensen worden uitgezet. Jullie hebben de financiële middelen om dat een klein beetje tegen te houden. Pak je kans danquote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik sta nergens ingeschreven,niet nodig maar als er mensen kwamen die onderdak nodig hebben of dat nu Nederlanders of buitenlanders zijn hier blaas ik wel een paar bedden op hoor.
Hoeveel heb jij er onderdak geboden?quote:
Als er hier mensen aan komen en die willen slapen blaas ik wel een paar bedden op. Ik geef ze zelfs de volgende dag een gebakken ei, als ze willen halal gebakken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je krabbelt terug, jij en ihvk vinden het vre-se-lijk dat er mensen worden uitgezet. Jullie hebben de financiële middelen om dat een klein beetje tegen te houden. Pak je kans dan
Inderdaad. Waarom zou dat via een verplichte belasting moeten plaatsvinden, als het kennelijk ook uit eigen initiatief kan. Goed doen, doet goed volgen IVHK.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je krabbelt terug, jij en ihvk vinden het vre-se-lijk dat er mensen worden uitgezet. Jullie hebben de financiële middelen om dat een klein beetje tegen te houden. Pak je kans dan
Maar jij bent dus eigenlijk net zo asociaal als GW? Alleen ben jij nog een stuk hypocrieter.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Als er hier mensen aan komen en die willen slapen blaas ik wel een paar bedden op. Ik geef ze zelfs de volgende dag een gebakken ei, als ze willen halal gebakken.
Ik betaal ook geen uitkering van iemand of de ziekenhuiskosten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er onderdak geboden?
Ja, waarom doe je het niet zelf maar via de overheid?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik betaal ook geen uitkering van iemand of de ziekenhuiskosten.
En toch ben ik voor uitkeringen en zorg voor iedereen. Lastig te begrijpen?
Hoezo, als er mensen ongeacht hun afkomst bij jou voor de deur staan mogen ze dan blijven slapen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij bent dus eigenlijk net zo asociaal als GW? Alleen ben jij nog een stuk hypocrieter.
Hoeveel asielzoekers heb jij uitgezet ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er onderdak geboden?
Omdat ik dat niet zelf kan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je het niet zelf maar via de overheid?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers heb jij uitgezet ?
Je komt de hele tijd met voorbeelden waarvan het evident is dat je ze niet zelf kan bewerkstelligen. Uiteraard valt herverdelen van geld hier niet onder, dit heb je volledig zelf in de hand. Dus waarom doe je dat dan niet uit eigen beweging, maar moet de overheid er weer tussen zitten ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet zelf kan.
Ik bouw toch ook geen snelwegen
Ben je echt zo dom?
Er zitten niet letterlijk vliegtickets bij de brief, heel grappig van je.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Mijn schatting is 80% goudzoekers en 20% vluchtelingen, baseer ik op ervaring met asielzoekers sinds 1996.
[..]
Nou, misschien moet je eens zo'n brief zijn waarin een uitzetting wordt aangekondigd. Want daar zitten dus echt geen vliegtickets bij in he
Waarom worden deze mensen niet naar Ter Apel getransfereerd, trouwens? We hebben gewoon officiële uitzetcentra dus het lijkt me dat op straat schoppen een beetje raar is. Zo van: "Procedure klaar, zoek het maar uit,". En dan zeiken dat er mensen in bushokjes slapen en een beetje illegaal lopen te wezen? Een uitzetting is een vervolgprocedure die prima omschreven staat, maar waar al jaren een potje van wordt gemaakt. En nu wordt er nog over gelogen ook dus door Leers. De lamzak. Dat ie zelf z'n huis kwijtraakt met deze temperaturen, dan moet hij er maar op vertrouwen dat daar verantwoordelijk op gereageerd wordt.
Nee, jij gaat niet in op mijn punt. Jij wilt dat asielzoekers niet uitgezet worden, dan ga je ze toch zelf opvangen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoezo, als er mensen ongeacht hun afkomst bij jou voor de deur staan mogen ze dan blijven slapen?
Hier wel. Niks hypocriet aan hoor.
Ik heb helaas die permissie niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers heb jij uitgezet ?
Je kan toch je steentje eraan bijdragen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet zelf kan.
Ik bouw toch ook geen snelwegen
Ben je echt zo dom?
Jij begon over uitkeringen, als voorbeeld van iets waar je voor bent maar niet zelf direct aan wil betalen. Ga er eens op in.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
Herverdelen van geld??
Of mensen niet laten doodvriezen.
Precies hetzelfde ja
Gewoon omdat je in je uppie erg weinig voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je komt de hele tijd met voorbeelden waarvan het evident is dat je ze niet zelf kan bewerkstelligen. Uiteraard valt herverdelen van geld hier niet onder, dit heb je volledig zelf in de hand. Dus waarom doe je dat dan niet uit eigen beweging, maar moet de overheid er weer tussen zitten ?
Jammer joh.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb helaas die permissie niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |