Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Koop dan ook een japanner.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
Hihihi, jaIk mis mijn Lada echt wel
Al mis ik niet die Lada, want dan had ie nu waarschijnlijk stil gestaan op de parkeerplaats
![]()
Ook van de door RZ benoemde dames?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet hij allang![]()
en nog komt (hihih) hij niet
Kut.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook van de door RZ benoemde dames?Anders is ie vast dom of homo
Ja en neequote:Op woensdag 8 december 2010 11:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Koop dan ook een japanner.![]()
Ook al staat die van mij nu ook stil op de parkeerplaats maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik de sleutel in mijn zak heb
Tsja, je moet tegenwoordig overal rekening mee houdenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut.Met dat laatste had ik geen rekening gehouden.
hij heeft het te drukquote:Op woensdag 8 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook van de door RZ benoemde dames?Anders is ie vast dom of homo
Japanners prijzig? Dat valt toch wel mee? Het is geen VW.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en neeIk ben dol op Japanners, maar die zijn vrij prijzig
En ik ben verliefd geworden op Lada's, zelfs het logootje is gewoon mooi
Maar als ik later groot ben en getrouwd ben met een rijke vent rijk ben dan wil ik een Nissan of Toyota en een Lada
![]()
DMquote:
typoquote:
aanstellerquote:
Homoquote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft het te druk![]()
allemaal storingen
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Japanners prijzig? Dat valt toch wel mee? Het is geen VW.
En ik heb je zin even verbeterd
Ja, maar aan de naam kun je wel zien dat GF geen gayitent heet: dan was het wel sexclub "De blauwe eikel" of "The Backside" met uiteraard optredens van The Backstreet Boys.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je moet tegenwoordig overal rekening mee houden
Ja he, wat zijn de plannen eigenlijk de 24e?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
Muck? Komen we je halen de 24e?
Ze is toch al geboren?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
stuartquote:
Zijn die er al dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, wat zijn de plannen eigenlijk de 24e?![]()
Kortom, het wordt tijd voor een haard of houtkachel in je club.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft het te druk![]()
allemaal storingen
mar mar mar ik ben ook aan 't werkenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aansteller![]()
valt wel mee vandaag
Hoiquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar aan de naam kun je wel zien dat GF geen gayitent heet: dan was het wel sexclub "De blauwe eikel" of "The Backside" met uiteraard optredens van The Backstreet Boys.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar aan de naam kun je wel zien dat GF geen gayitent heet: dan was het wel sexclub "De blauwe eikel" of "The Backside" met uiteraard optredens van The Backstreet Boys.
Stuquote:
Ja ja ja, gaat dat door?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn die er al dan?
Ja, lunch bij LL
niet zoveel werkenquote:
deeeee 24e?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
dat doe jezelfquote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mar mar mar ik ben ook aan 't werken
Marijkequote:Op woensdag 8 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu
[..]
Ja ja ja, gaat dat door?Woei!
Ik vond het laatste model Corolla wel mooi. De laatste Almera ook, het model na de mijne dus. Maar tegenwoordig maakt Nissan niet echt auto's in de grootte die ik hebben wil.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homo
[..]Die zijn echt wel prijzig, met name Mazda is flink aan de prijs
Maar ik vind die gewoon ook prachtig. Nissan wil ik ook nog wel, Toyota echt niet... Daar word ik niet warm van
Je kent alleen nog Kyu Sakamoto?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiEigenlijk ben jij natuurlijk mijn favoriete semi-Japanner
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |