abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89665438

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #62 Spanning, sensatie en zeikende zaakwaarnemers
pi_89665506
Dus dat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89665712
Ik heb na de promotie met Met Police mijn team op 4 plaatsen veranderd. Heb 1 centrale verdediger, 2 centrale middenvelders en 1 spits aangetrokken. Die zullen allemaal in de basis komen. Betekent wel dat mijn topscorer van het vorige seizoen, Chris Sharpling 22 goals in 33 duels, op de bank terecht komt. Met die 22 goals is hij clubtopscorer :P
pi_89666307
Goede TT _O-
pi_89666332
Dries Mertens is trouwens een teringlijer in mijn spel; er zijn 4 spelers die niet met hem op kunnen schieten, hij wil zelf niet weg, neemt geen genoegen met een plek in het 2e en de afkoopsom is te hoog om hem eruit te schoppen :'(
pi_89666541
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_89668619
quote:
Ik heb een probleempje met FM. Sinds kort geeft m'n FM een foutmelding, iedere keer dat ik een profiel van een speler wil bekijken. Om deze error gaat het: Football Manager 2011 11.0.0f151865 werkt niet meer, er komt een melding wanneer het probleem is opgelost. Alleen komt die melding nooit.

Ik heb gezien dat meerdere mensen soortgelijke problemen hebben, alleen is het bij hen als ze een bepaalde wedstrijd starten. Zij kunnen dan op vakantie gaan en dan is het probleem opgelost, alleen werkt dat bij mij niet. Iemand die een oplossing weet?
• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).

• Heb je .NET Framework 4.0-Full geïnstalleerd heb je pc/ laptop?

• Patch 11.1 geïnstalleerd?

• 3D uitgeschakeld?

Zelf heb ik ook een tijd lang foutmeldingen gehad wat bij mij werkte was:

- Videokaart updaten.
- Ga naar de volgende map: Mijn documenten/ Sports Interactive/ Football Manager 2011 dan ga je naar MAPOPTIES en klik op tabblad weergave en dan vink je dit aan: Verborgen bestanden, mappen of stations weergeven.

Vooral die laatste moet bij vele foutmeldingen werken in FM. Succes
  woensdag 8 december 2010 @ 11:16:40 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89668795
Die TT :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89668876
Tvp
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89671307
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:25:22 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89673762
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
C'est la vie
pi_89673932
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
pi_89674195
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Denninho het volgende:

[..]

Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.

Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Vici, Vidi, Veni!
pi_89674865
Tussen het grote aantal doelpuntarme wedstrijden kwam ineens dit tussendoor:

*O*

Verder wel gewoon uitgeschakeld in de poule (Man City zat er ook nog in) maar dit pakt niemand me meer af!
pi_89675066
LoL, PSV is bij mij overgenomen door mensen Qatar. Zouden volgens geruchten 117 miljoen willen investeren.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:11:37 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89675561
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
C'est la vie
pi_89676921
Vorige topic is dicht, maar alsnog: Scorpie _O_ Knap om met een amateurploeg kampioen van Eredivisie te worden :)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:22:58 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89678575
Zit nu bij Cambuur en L.A. Galaxy wil me hebben ik zit nu toch aardig te twijfelen.
C'est la vie
pi_89679999
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef heloef het volgende:
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
  woensdag 8 december 2010 @ 16:53:01 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89682886
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
FM soms :')

Trouwens heeft Edje doorgezet en Volendam daadwerkelijk gekocht.

En ik begin wel heel populair te worden want na Lokeren en L.A. Galaxy wil Vitesse me hebben.
C'est la vie
pi_89683097
Ik wil ook weer spelen heb alleen zo weinig tijd laatste weken :(
pi_89683563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
  woensdag 8 december 2010 @ 17:09:52 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_89683669
quote:
Haha. :D
  woensdag 8 december 2010 @ 17:23:39 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89684326
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
Het is dan ook verre van waar.
C'est la vie
pi_89684961
CL gewonnen *O*

Tegen Chelsea en Man Utd in de uitwedstrijd compleet weggespeeld, maar thuis scoorde ik erg veel :) Tegen Olympique Marseille twee wedstrijden niets weggegeven en kansen genoeg gehad om te winnen, maar na 2x 0-0 op penalties door omdat OM de 1e 4 penalties miste :')

Finale verrassend tegen Juventus die Barcelona eruit kegelden.

Hele goede wedstrijd waarin ik veruit de betere partij was, toch extra tijd nodig voor de winst.

Totaal in de CL 28x gescoord, maar ook 13 tegen. Absolute uitblinker Lodeiro
Ja, schrok je toch even he!
pi_89685169
quote:
Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen. :')
pi_89685301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen. :')
Evandro Roncatto was pas een ekte _O_
pi_89687915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.. samen met Cherno Samba, Dionisis Chiotis en João Paiva :P

Met Met Police de eerste overwinning behaald van de Southern League Premier Division. Sta overigens nog steeds in de gevarenzone.

De overwinning kwam mede door deze goal tot stand:
  woensdag 8 december 2010 @ 19:21:16 #29
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89688853
Hmm, nu twee van mijn spelers (Martha voor de Antillen, en Pryor voor Suriname) zijn opgeroepen voor hun nationale elftal, herinner ik me weer waarom het een slecht idee is om internationals in je team te hebben als ploeg in een lage competitie!

De npower League 2 verplaatst geen wedstrijden voor internationals en dus zijn die gasten 1/3 van de tijd weg.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_89689331
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Miro Baldo Bento en Kabba Samura _O_ CM3 helden. Samura was een 19-jarige Sierra Leonees (?) die in Zweden bij IFK Goteborg voetbalde en die je voor 325K kon kopen en al op finishing 20 zat _O_ Dat waren nog es tijden.
pi_89689382
Met Espanyol 7e geworden in Spanje, terwijl mediaprediction 12e was :) Wij gaaaaaaan Europa in, wij gaan Europa in..... *O*
  woensdag 8 december 2010 @ 19:37:07 #32
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89689636
Mijn god, blijkt dat die Martha weg is voor de Carribean Championship.

Wat is dat nou voor kneuzencompetitie :')
  woensdag 8 december 2010 @ 19:38:06 #33
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89689699
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Peter Prospar ^O^
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_89689769
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Pinterman het volgende:
Mijn god, blijkt dat die Martha weg is voor de Carribean Championship.

Wat is dat nou voor kneuzencompetitie :')
maar goed dat ik niet net een slok drinken genomen had, want ik had me waarschijnlijk verslikt :P

Ik vind die "first goal ever" en "first goal for this club" altijd irritant.. Dan denk ik altijd van laat ze dat lekker doen tegen FC Bal op het Dak en niet tegen mij :P
  woensdag 8 december 2010 @ 20:00:35 #35
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89690940
Ben benieuwd of dit genoeg is voor handhaving.

Smalle selectie, maar het moet maar en de meeste spelers kunnen op verschillende positie's spelen indien nodig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_89691425
Wohooo de Treble gewonnen met Ajax. Maar de CL winnen ging met zoveel mazzel. Heel verdedigend spelen en vies counteren. Twee keer met penalties gewonnen :D.

Spelers raken zo snel geïrriteerd. Suarez gaat naar Man Utd. en dan beginnen spelers te zeuren dat ze een hekel aan hem hebben en dat hij weg moet. Hij gaat toch al weg? Wat is hun probleem?

Iemand nog tips voor trainers, die van mij zijn waardeloos.
pi_89691914
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wohooo de Treble gewonnen met Ajax. Maar de CL winnen ging met zoveel mazzel. Heel verdedigend spelen en vies counteren. Twee keer met penalties gewonnen :D.

Spelers raken zo snel geïrriteerd. Suarez gaat naar Man Utd. en dan beginnen spelers te zeuren dat ze een hekel aan hem hebben en dat hij weg moet. Hij gaat toch al weg? Wat is hun probleem?

Speler ging bij mij zeuren dat hij wegwilde terwijl hij twee weken later al weg zou gaan, contract was al weken daarvoor getekend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 8 december 2010 @ 20:21:05 #38
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89692062
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:

Goed advies, Tinnion :') Flapdrol

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinterman op 08-12-2010 20:26:25 (verkeerde plaatje) ]
pi_89692301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:

Determination, discipline en motivation zijn erg belangrijk voor coaches.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:28:02 #40
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89692483
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd of dit genoeg is voor handhaving.
[ afbeelding ]

Smalle selectie, maar het moet maar en de meeste spelers kunnen op verschillende positie's spelen indien nodig.
[ afbeelding ]
Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten joh
  woensdag 8 december 2010 @ 20:30:46 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89692642
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:

[ afbeelding ]

_O-
  woensdag 8 december 2010 @ 20:51:15 #42
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89693764
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten joh
Het stadion van Munster heeft maar een capaciteit van 15.000 (waarvan 3000 zitplaatsen). Het zit ook lang niet altijd vol, vorig jaar had ik gemiddeld 10.000 bezoekers in de 2. Bundesliga en het seizoen daarvoor net 6000 in de 3.Bundesliga.

Qua geld. Ik kreeg in 1e instantie 4.000.000 miljoen voor transfers maar dat heb ik vooral gebruikt als wisselgeld zodat ik nu meer salarisbudget heb om een beetje redelijke spelers aan te trekken dmv free transfers. Ik sta ook maar 3.000.000 miljoen in de plus.

Lekkere moraalboost zo vlak voor de start van de competitie :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:35:35 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89696238
L.A. Galaxy heeft mij in augustus een aanbieding gedaan en toen heb ik gevraagd of ik uitstel mocht tot het eind van het seizoen. Dat hebben ze geaccepteerd en ze gaan dus gewoon een heel seizoen wachten op mij :P
C'est la vie
pi_89699537
We gaan seizoen 2011/2012 met Espanyol in. Mijn beste nieuwe aankoop, voor 4,5 miljoen van PSV, Melbert Egberts (ook wel zo'n lekkere Hollandse naam :D)

Krijgt 5 sterren potential van mijn 20/20 scout :9~
pi_89699955
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:

[ afbeelding ]

_O- _O-

Ik had daarnet ook zoiets. M'n reservekeeper klaagt dat ie niet speelt. Krijg ik in een persconferentie de vraag of ik daar iets aan ga veranderen. Ik geef als antwoord dat het niet in mijn plannen voorkomt om hem in de basis te zetten. Is ie blij daarmee :')
pi_89700660
Nog even wat screens van mijn kampioensseizoen:

De livescores die bloedstollend was, het ging dus om ARC en om Heerenveen

Uiteindelijke stand:

Mijn talentvolle keeper waar ik veel vertrouwen in heb:

Mijn superspits:

Mijn supertalent, opgepikt voor 140k :

woensdag 8 december 2010 @ 22:55:49 #47
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_89700703
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
Bij mij is Rob Penders trainer van Veendam en die staat in het rijtje Koeman, Been en Verbeek die altijd even moeten melden dat ze mij een slechte trainer vinden als ik tegen hun teams speel.

Overigens doen spelers wel vaker vreemd met zaniken. Mijn derde keeper stapte vorig seizoen in maart naar de pers om een transfer af te dwingen terwijl zijn contract gewoon afliep :? En ook een speler die zegt dat hij zijn geschillen met mij heeft opgelost en twee dagen later op de transferlijst geplaatst wil worden..
Tranquillo
pi_89701080
Mooi O+

pi_89702996
Zeer frustrerend als je promoveert maar je tot begin van de competitie moet wachten tot je nieuwe transferbudget krijgt, zie veel talenten en goedkope spelers aan mijn neus voorbij gaan.
pi_89705166
Ik krijg wat van die zaakwaarnemers :r
stupidity has become as common as common sense was before
pi_89705181
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.

Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Dacht ik al. Wel mooi dat je het met de juiste versterkingen aan de praat hebt gekregen. Nu zorgen dat de club steeds rijker word zodat je dalijk als je prof bent alle faciliteiten uit kan breiden. :) Aangezien je het goed doet zal een speler wel akkoord gaan met z'n nieuwe amateur contract. Bij mij lukt het tot nu toe elke keer, en ik heb al best veel kapers op de kust gehad voor diverse spelers. Als je voor dezelfde speler een nieuwe aanbieding krijgt, gewoon weer opnieuw een amateur contract aanbieden, je kan dat blijven herhalen tot je profclub bent.
pi_89708197
Mijn eerste seizoen met Aston Villa zit erop, en ik ben op een teleurstellende 11e plaats blijven steken. (51 punten uit 38 wedstrijden)

Het bestuur is lichtelijk ontevreden, aangezien een top half finish was verwacht, en dat had ik zelf op zijn minst ook wel verwacht eigenlijk.

Grote probleem was de wisselvalligheid, de ene week win ik thuis van koploper Chelsea met 2-1 (die uiteindelijk het kampioenschap misliepen door deze nederlaag), de week erop verlies ik thuis van Stoke City met 0-1...

Belangrijkste spelers waren Nolan Roux, Gabby Agbonlahor, Ibrahim Affelay en Ashley Young.

Heb gelijk even vakantie genomen tot 1 juli zodat ik kon zien of ik uberhaupt nog wel trainer van Villa zou zijn, en dat ben ik gelukkig nog, krijg dus nog een kans om te laten zien dat we weldegelijk bij de eerste 8 kunnen eindigen.

Voor het komende seizoen ga ik sowieso op zoek naar een nieuwe linksback (Warnock is niet goed genoeg gebleken), en een nieuwe centrale verdediger. (Collins heeft prima attributes, maar haalt toch lage cijfers)

Spelers als Stilyan Petrov, en Emile Heskey ga ik opnieuw proberen te verkopen.
pi_89709198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Mooi O+

[ afbeelding ]
Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!
pi_89710063
Ik sta met Met Police(blijft toch leuk, 2x met achter elkaar :P ) inmiddels weer in de gevarenzone :P Maar sta een duel achter dus kan eruit klimmen..

Overigens wel grappig.. WBA degradeerde in seizoen 1 maar won wel de League Cup, Middlesborough werd kampioen van de Championship en won de FA Cup. Overigens het Premier League Cup Middlesborough de groepsfase niet gehaald, Championship club(momenteel 11e) heeft die wel gehaald en de 1e 2 duels gewonnen.
Verder werd Blackpool vorig jaar laatste in de Premier League, dit seizoen staan ze na een duel of 11 laatste in de Championship..
pi_89710163
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:41 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!
Mja ik had het geluk dat ik vrij snel van de Topklasse naar de Jupiler League toe ging, in seizoen 2 al. Dat scheelt zoveel qua geld, zeker als je 3 jaar later ook nog eens naar de Eredivisie toe gaat. Ik zat toen nog op mijn oude sponsorcontract die men 5 jaar lang had laten doorlopen van een whopping 121k per jaar :')
  donderdag 9 december 2010 @ 10:40:35 #56
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89710623
Met Histon naderen we nu het einde van seizoen 1 en ik sta verrassend 6de terwijl mijn doel voor dit seizoen niet degraderen had moeten zijn. Ik heb een goede team voor deze league maar niet breed genoeg, ik moet vaak met 70-75% conditie beginnen. Met nog 8 wedstrijden sta ik 7 punten achter op de nummer 5 wat recht geeft op playoffs voor promotie naar de 4de divisie van Engeland (Npower league)
Krijg net een melding dat we wellicht overgenomen gaan worden, ben benieuwd! Misschien krijg ik dan een transfer budget :-)
pi_89711847
Net weer een schitterend talentje (hoop ik) binnengehaald. Een 14 jarige IJslander waarvan mn scouts zeggen dat ie 5 sterren potentie heeft. Huilie Leonardo was zeer verheugd met z'n komst.

Mijn andere talentje wat ik twee seizoenen geleden liet debuteren in de League2 heeft zijn basisplaats daarna niet meer afgestaan en speelt nu al 2 seizoenen onafgebroken super.

Na z'n eerste wedstrijd:

Nu:
pi_89711998
Mooie talentjes.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:13:26 #59
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89713711
Ik krijg nu de hele tijd berichten van dit:

"takeover talks hits rocks"
en dan 2 dagen later
"takeover talks continue"

en dan weer "...hits rocks" etc etc :')
pi_89713724

Probeer dit talent te kopen maar flamengo accepteerd geen bod :(
pi_89714700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit talent te kopen maar flamengo accepteerd geen bod :(
Zou ik ook niet doen ;) Met de nodige begeleiding zou het wel een lekkere box-to-box kunnen worden :)
  donderdag 9 december 2010 @ 13:18:58 #62
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89715993
Maand 5 van Transfer Embargo; wordt een fijn seizoen zonder spelers _O-
pi_89720831
't is een prima talentje die Baranek van mij, maar van de penalties moet ie afblijven. :')

donderdag 9 december 2010 @ 15:06:09 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89720931
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef CarlosJacques het volgende:
't is een prima talentje die Baranek van mij, maar van de penalties moet ie afblijven. :')

[ afbeelding ]
Verpakovskis. _O_
C'est la vie
pi_89721000
Daar heb ik dus ook last van. 85% van de penalty`s gaat mis :')
pi_89721068
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Daar heb ik dus ook last van. 85% van de penalty`s gaat mis :')
Inderdaad, erg irritant. Baranek heeft de beste penalty taking (16) in mijn team en speelt altijd met veel vertrouwen dus hij pakt vaak automatisch de bal als ik een pingel krijg. Hij heeft er nu 6 genomen waarvan er 1 raak is. :')
pi_89722516
Sjaak Polak knalt alle pingels er gewoon in, en als hij er niet bij is doet Hoogendorp het wel. :)
pi_89722801
*zucht* ik heb weer zo'n enorme zin om verder te gaan met mijn Villa game, het lijkt wel 1998. (toen ik echt verslaafd was aan CM9798)
pi_89722842
Maar Sjakie is dan ook een klasse apart _O_
Zit met Groningen Europees gezien in een lastige fase. Heb nu 4 punten uit 4 wedstrijden en sta onderaan in m'n EL-poule. Leverkusen staat eerste met 8 uit 4, AEK Athene staat 2e met 6 uit 4 en Le Mans staat op doelsaldo 3e. Moet nog uit naar Le Mans (thuis 0-3 verloren :( ) en thuis tegen AEK (uit 1-3 gewonnen). Heb het in principe dus nog in eigen hand maar het wordt zeer lastig...
pi_89723022
Gek is dat, bij mij gaan penalties ook vrijwel altijd mis. Ik heb bij African Warriors twee spelers met 15 of hoger op penals, ze spelen met enorm veel vertrouwen en scoren aan de lopende band, behalve vanaf de penaltystip. Echt, vrijwel iedere penalty wordt huizenhoog over getrapt of simpelweg gestopt door de keeper. Dus als ik een penal krijg, dan ga ik er vanuit dat 'ie wordt gemist, wat dus ook echt in 90% van de gevallen zo is...
Gelukkig heeft dit meestal geen gevolgen omdat ik redelijk veel scoor :)
pi_89723843
Ja wel raar van die penalty's, ik had het hier al eerder gelezen bij iemand dat Van der Vaart ze constant mist. Het heeft totaal niks met tactiek of iets dergelijks te maken. Polak heeft ook af en toe uit het niets een very low moraal, en ook dan gaan ze er ook gewoon in. Daar ligt het dus ook niet aan. Het moet dus wel een bug zijn, en die zullen ze ongetwijfeld verhelpen bij de volgende patch.

Ik ga ff verder met Scheveningen. Nu 19 wedstrijden gespeeld waarvan 1 gelijkspel, 1 nederlaag en 17 overwinningen. Ik zit ook in de halve finale van de amateur KNVB beker, waar ik tot nu toe alleen maar uitwedstrijden heb geloot. 1x gescoord in de extra tijd, 1x gewonnen op penalties en 1x een vroege goal gescoord en daarna de boel op slot gezet. Allemaal close calls dus. :) De komende bekerwedstrijd is tegen de huidige nummer 1 in de topklasse (Barendrecht geloof ik). Denk dat die me eruit gaan knikkeren want het is weer een uitwedstrijd en het team is na een hele sterke reeks nu in een kleine dip. :P

Aan het eind van het seizoen zal ik wat screens maken.
pi_89724076
Ik heb een speler op het oog die ik aan het einde van het seizoen willen binnenhalen met een Bosman (als vervanger van een huurling). Het is alleen pas november. Nou heeft er echter een club bod gedaan om hem in de winterstop te halen, wat geaccepteerd werd. Dus ik roep meteen in de media dat ik erg onder de indruk ben van die speler en hem graag wil halen. En nu heeft ie meteen het contract van die andere naast zich neergelegd _O-
Weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar op zich grappig :P
pi_89725501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een speler op het oog die ik aan het einde van het seizoen willen binnenhalen met een Bosman (als vervanger van een huurling). Het is alleen pas november. Nou heeft er echter een club bod gedaan om hem in de winterstop te halen, wat geaccepteerd werd. Dus ik roep meteen in de media dat ik erg onder de indruk ben van die speler en hem graag wil halen. En nu heeft ie meteen het contract van die andere naast zich neergelegd _O-
Haha, mooi is dat :)
Ik doe iets soortgelijks. Ik heb een supertalent ontdekt, waar ik in het vorige topic al over repte. Hij krijgt alleen geen werkvergunning. Maar er zijn inmiddels meerdere kapers op de kust. Alleen ik heb, doordat ik hem een paar keer heb geprezen in de media, een goede band met hem opgebouwd, mijn naam staat bij zijn favoriete personeel. Dus zodra een club belangstelling toont, bied ik ook weer op hem, hij kiest dan -uiteraard, zou je bijna zeggen- voor mijn club, maar krijgt vervolgens geen werkvergunning. Alleen op die manier zorg ik er wel voor dat hij niet naar een andere club vertrekt :D
pi_89726052
Het is zover, ik ben gepromoveerd naar de Premier League met Darlington. Het was mn beste seizoen tot nu toe waar ik af en toe ongelukkig verloor, maar vaak ook prachtig aanvallend voetbal speelde. Ondanks m'n goede spel bleef de competitie erg spannend mede omdat ik de laatste twee wedstrijden compleet verprutste (1-2 en 0-0 tegen twee degradanten)

Pavel Baranek was dit seizoen de grote man, hij werd topscorer van de Championship met 26 doelpunten. Volgens de media wordt Baranek nu gezien als de nieuwe Pavel Kuka.

Baranek werd ondersteund door de beresterke Libor Kozák, die bijna geen kopduel verloor in zijn rol als targetman

De tactiek en opstelling

Het middenveld werd gedomineerd door twee bloedsnelle Oost Europeanen.

Op naar volgend seizoen, op weg naar het grote geld. De toekomst ziet er rooskleurig uit, ik heb een talentvol jeugdteam met onder andere "de nieuwe" Liédson en de 14 jarige ijslander die ik hierboven gepost heb.
pi_89730940
Ik kan geen 14 jarigen scouten volgens mij :'(
  donderdag 9 december 2010 @ 19:47:45 #76
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89732681
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef CarlosJacques het volgende:
Het is zover, ik ben gepromoveerd naar de Premier League met Darlington. Het was mn beste seizoen tot nu toe waar ik af en toe ongelukkig verloor, maar vaak ook prachtig aanvallend voetbal speelde. Ondanks m'n goede spel bleef de competitie erg spannend mede omdat ik de laatste twee wedstrijden compleet verprutste (1-2 en 0-0 tegen twee degradanten)

[ afbeelding ]

Pavel Baranek was dit seizoen de grote man, hij werd topscorer van de Championship met 26 doelpunten. Volgens de media wordt Baranek nu gezien als de nieuwe Pavel Kuka.

[ afbeelding ]

Baranek werd ondersteund door de beresterke Libor Kozák, die bijna geen kopduel verloor in zijn rol als targetman

[ afbeelding ]

De tactiek en opstelling

[ afbeelding ]

Het middenveld werd gedomineerd door twee bloedsnelle Oost Europeanen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op naar volgend seizoen, op weg naar het grote geld. De toekomst ziet er rooskleurig uit, ik heb een talentvol jeugdteam met onder andere "de nieuwe" Liédson en de 14 jarige ijslander die ik hierboven gepost heb.
Halleluja, hoe kom je aan al dat talent? Heb je overal geweldige scouts zitten? En waren ze niet ontzettend duur?

En willen ze niet weg? :P

Ik heb helaas nog nooit van dat soort jonge helden mogen genieten :'(
pi_89734965
Wat een ontzettend succesvol seizoen met African Warriors zeg _O_
Waar ik hoopte op handhaving, ben ik uiteindelijk 5e geworden in de competitie, heb de Knockout-Cup gewonnen en als klap op de vuurpijl ook nog eens de South African FA-Cup :D :D
Dit betekent dat ik komend seizoen in de African Confederations Cup mag uitkomen, de Afrikaanse variant van de Europa League :)

Beste speler was met grote afstand Thabiso Makhubo, mijn 17 jarige spits. Hij scoorde maarliefst 29 goals in 37 wedstrijden en werd topscorer van de competitie.

Dit clubje groeit zeg, niet normaal *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 20:38:40 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89735168
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Winski05 het volgende:
Waar ik hoopte op handhaving, ben ik uiteindelijk 5e geworden in de competitie, heb de Knockout-Cup gewonnen en als klap op de vuurpijl ook nog eens de South African FA-Cup :D :D
Dit betekent dat ik komend seizoen in de African Confederations Cup mag uitkomen, de Afrikaanse variant van de Europa League :)

Beste speler was met grote afstand Thabiso Makhubo, mijn 17 jarige spits. Hij scoorde maarliefst 29 goals in 37 wedstrijden en werd topscorer van de competitie.

Lofuitingen komen tekort voor jou prestaties. _O_
C'est la vie
pi_89737781
Oefenwedstrijden en zomertransfers zitten erop, ik ga seizoen 2 zo in met Villa :

pi_89738206
Ik zit een beetje met een dilemma. Moet in de EL uit tegen Le Mans. Ik moet winnen om door te gaan, gelijkspelen is niet genoeg. Thuis heb ik met 0-3 verloren, met m'n eigen, redelijk aanvallende tactiek. Tegen Bayer Leverkusen verloor ik thuis met diezelfde tactiek met 0-4. Toen uit voor een zeer verdedigende tactiek gekozen en een puntje behaald. Alleen nu is een puntje niet genoeg, maar ik vrees dat als ik aanvallend ga spelen dat ik dan weer de boot in ga. Wat zouden jullie doen?
pi_89739006
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Halleluja, hoe kom je aan al dat talent? Heb je overal geweldige scouts zitten? En waren ze niet ontzettend duur?

En willen ze niet weg? :P

Ik heb helaas nog nooit van dat soort jonge helden mogen genieten :'(
Ik ben al een aantal seizoenen ver, dus er zitten redelijk veel regens in mijn game. Ik ga gewoon handmatig EU clubs af eens per half jaar, en alles wat er redelijk goed uit is krijgt een bezoekje van mn scouts. Als de scouts ze vervolgens aanraden dan probeer ik ze te halen. In landen als IJsland, Kroatië, Bulgarije, Hongarije, Slovenië, Slowakije en Tsjechië zijn altijd wel een aantal goede talenten voor weinig te halen. Alleen even het geduld opbrengen om rustig alle clubs te bekijken. Overigens komen scouts die zelf zoeken voor me vaak met alleen maar rotzooi aan.

De duurste van alle spelers die ik gehaald heb tot dit jaar was iets van 450k. Ik had ook niet veel te besteden met Darlington omdat niet echt slim gehandeld had met procentuele stijgingen bij promotie voor veel van mn spelers. :')

Markov was de enige die weg wilde, maar nu ik gepromoveerd ben naar de PL is ie ineens weer helemaal blij ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Winski05 het volgende:

Prachtige prestatie. Als ik uitgekeken raak op mn Darlington game ga ik ook eens starten in zon onbekende competitie. ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door CarlosJacques op 09-12-2010 22:02:43 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 22:02:44 #82
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89739488
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik ben al een aantal seizoenen ver, dus er zitten redelijk veel regens in mijn game. Ik ga gewoon handmatig EU clubs af eens per half jaar, en alles wat er redelijk goed uit is krijgt een bezoekje van mn scouts. Als de scouts ze vervolgens aanraden dan probeer ik ze te halen. In landen als IJsland, Kroatië, Bulgarije, Hongarije, Slovenië, Slowakije en Tsjechië zijn altijd wel een aantal goede talenten voor weinig te halen. Alleen even het geduld opbrengen om rustig alle clubs te bekijken. Overigens komen scouts die zelf zoeken voor me vaak met alleen maar rotzooi aan.

De duurste van alle spelers die ik gehaald heb tot dit jaar was iets van 450k. Ik had ook niet veel te besteden met Darlington omdat niet echt slim gehandeld had met procentuele stijgingen bij promotie voor veel van mn spelers. :')

Markov was de enige die weg wilde, maar nu ik gepromoveerd ben naar de PL is ie ineens weer helemaal blij ;)
Lekker hoor. Verbaast me wel dat de grote clubs niet achter je razendsnelle of beresterke gastjes aanzitten! Dat zijn vrij extreme stats, ook nog eens in combinatie met niet geringe technische / mentale vaardigheden.

Heb je landen als Tsjechië of Ijsland geladen in de database? En inderdaad, als ik scouts op pad stuur komen ze met rotzooi terug. Moet het dus ook handmatig doen - alleen zitten veel clubs in die kleinere voetballanden in ieder geval de eerste paar seizoenen vol grijze spelers.
pi_89739803
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Lekker hoor. Verbaast me wel dat de grote clubs niet achter je razendsnelle of beresterke gastjes aanzitten! Dat zijn vrij extreme stats, ook nog eens in combinatie met niet geringe technische / mentale vaardigheden.

Heb je landen als Tsjechië of Ijsland geladen in de database? En inderdaad, als ik scouts op pad stuur komen ze met rotzooi terug. Moet het dus ook handmatig doen - alleen zitten veel clubs in die kleinere voetballanden in ieder geval de eerste paar seizoenen vol grijze spelers.
Ja ik heb van bijna alle landen in Europa van de hoogste divisie alle spelers geladen. (niet de league zelf, alleen de spelers). Libor Kozák is overigens geen regen, die speelt bij Lazio als je het spel start. Zijn contract liep halverwege 2013 af en zo heb ik hem voor niets kunnen halen.
Ik kom regelmatig regens tegen die nog 2 a 3 niveaus beter zijn als mijn spelers, maar die willen vaak niet of zijn te duur voor me.

Over te duur gesproken. Tot aan dit seizoen moest ik echt elk op elk dubbeltje letten en was ik blij als ik m'n balans boven het rood wist te houden. Nu start ik in de Premier League en ik krijg gewoon meteen ¤46.000.000 aan TV gelden, en een transferbudget van 20mln.

[ Bericht 9% gewijzigd door CarlosJacques op 09-12-2010 22:20:57 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 22:56:45 #84
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89742171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Over te duur gesproken. Tot aan dit seizoen moest ik echt elk op elk dubbeltje letten en was ik blij als ik m'n balans boven het rood wist te houden. Nu start ik in de Premier League en ik krijg gewoon meteen ¤46.000.000 aan TV gelden, en een transferbudget van 20mln.
Woah :D Dat is wel heel veel. Ik heb nog even met Lincoln te gaan, maar misschien zit promotie naar de league 1 er al wel in dit seizoen. Zojuist is Danny Hone teruggekomen van Darlington; hij begint het spel daar op huurbasis. Niet dat ik veel aan hem ga hebben, hij is niet geweldig :P Hoop dat ik ondanks dat ik alleen Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland, Nederland, en Engeland heb geladen (ook speelbaar) toch wat goede regens ga vinden. Database size is wel large.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:39:59 #85
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89744405
Je bent opzoek naar een vervangende keeper, omdat je beste doelman (Gomez, fantastische keeper btw) zijn beste jaren beginnen te tellen en je tweede keeper alleen maar loopt te zeiken.

Krijg ik deze kerel in mijn schoot geworpen, transfervrij.

Heb hem maar ff een leuk contractje aangeboden.. :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_89745100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Oefenwedstrijden en zomertransfers zitten erop, ik ga seizoen 2 zo in met Villa :

[ afbeelding ]
Arnaud Souquet: goede aankoop! Als ik jou was zou ik Diarra lekker op de bank zetten en Souquet laten spelen, als hij zich ontwikkelt kan het een heel leuke speler worden :)
pi_89747962
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Er loopt in mijn game een speler bij Murcia rond waarvan ik 30% van de transfersom krijgt als ie verkocht wordt. Ik prijs em elke 2 weken ff de hemel in, maar geen enkele manager is nog verleid om 2.000.000 (dus 600.000 voor mij) voor hem neer te tellen :P :')
pi_89750765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Arnaud Souquet: goede aankoop! Als ik jou was zou ik Diarra lekker op de bank zetten en Souquet laten spelen, als hij zich ontwikkelt kan het een heel leuke speler worden :)
Ik breng Souquet rustig, afgelopen seizoen al aardig wat wedstrijden meegepikt, en dat zullen er dit seizoen nog meer worden aangezien Petrov op de transferlijst staat.

Diarra is een key player, die zal dit seizoen zeker nog de 1e defensieve middenvelder zijn.
pi_89757933
Bedankt voor de leuke reacties :)

Hier nog even wat screenshots:

Eindstand PL:

SAFA Cup Final:

Makhubo:

Topscorer competitie:

Zin in volgend seizoen :Y
pi_89758085
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef Winski05 het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties :)

Hier nog even wat screenshots:

Eindstand PL:
[ link | afbeelding ]

SAFA Cup Final:
[ link | afbeelding ]

Makhubo:
[ link | afbeelding ]

Topscorer competitie:
[ link | afbeelding ]

Zin in volgend seizoen :Y
tja...als ik ooit in africa begin....dan klinkt de club Swallows toch een beetje raar haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_89760229
Afrika heeft clubs met schitterende namen, alleen daarvoor zou je al in Afrika gaan managen.

Green Sunrise
Eleven Men in Flight
Black Mambas
Power Dynamos
Silver Strikers
Mighty Gunners
Botswana Defence Force XI
Extension Gunners

:')
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:26:28 #92
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89760900
Botswana Defence Force XI :')
pi_89761696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef Pinterman het volgende:
Botswana Defence Force XI :')
Het is dan ook het voetbalteam van het leger van Botswana :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:32:46 #94
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89763284
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Het is dan ook het voetbalteam van het leger van Botswana :P
Haha ja, inderdaad. Maar ik heb al een nieuwe favoriet in Botswana gevonden:

Botswana Meat Commission F.C. _O_

Op hun wikipedia staat "They are very good at soccer" - dus dat kan niet missen!

Edit: Mijn god, nu ik me er wat in ben gaan verdiepen, er voetballen écht een partij mooie clubs in Afrika:

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Lesotho Correctional Services
Real Madrid :')
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People
Oh Give It To Me CF :')

En voor de vrouwen in Ghana:
Impregnable Tesano Ladies

http://en.wikipedia.org/w(...)ubs_in_CAF_countries

[ Bericht 32% gewijzigd door Pinterman op 10-12-2010 14:53:31 ]
pi_89764206
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Haha ja, inderdaad. Maar ik heb al een nieuwe favoriet in Botswana gevonden:

Botswana Meat Commission F.C. _O_

Op hun wikipedia staat "They are very good at soccer" - dus dat kan niet missen!

Edit: Mijn god, nu ik me er wat in ben gaan verdiepen, er voetballen écht een partij mooie clubs in Afrika:

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People

Mijn god!!!!ik wil met Oh Give It To Me!!! of the Chicken Soup Factory!!
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:16:21 #96
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89765068
quote:
[..]

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People

Wtf :')
Denk dat iedere manager hier nu minimaal eenmaal in Afrika gaat spelen, ik iig wel :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:21:28 #97
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89765329
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Moron het volgende:

[..]

Denk dat iedere manager hier nu minimaal eenmaal in Afrika gaat spelen, ik iig wel :D
Ik ga straks thuis meteen even kijken wat er beschikbaar is :P Niet alle clubs uit mijn lijstje zullen in FM zitten
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:56:03 #98
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_89769406

Gregory Nelson, goedkope goede vleugelspeler, groeit nog lekker door!
pi_89769437
Wel een hele lage tackeling voor een vleugelverdediger.
pi_89769503
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
Het is een AMR, ik dacht ook dat het een vleugelverdediger was. Heb mijn scouts nu even op deze jongen afgestuurd.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:59:30 #101
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_89769556
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
Het is inderdaad een AMR/L dus gewoon lekker aan laten vallen zonder echt mee te hoeven verdedigen. Ik gebruik het zelf als inside forward en hij heeft regelmatig de winnende gemaakt.
pi_89770940
Weet iemand nog een goede linksback voor Leeds? Ben gepromoveerd naar PL maar mijn huidige linksback is nog niet goed genoeg.
pi_89771254
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Ik ga straks thuis meteen even kijken wat er beschikbaar is :P Niet alle clubs uit mijn lijstje zullen in FM zitten
Ik dacht altijd dat alleen Z-Afrika maar managable was... :o
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_89771529
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat alleen Z-Afrika maar managable was... :o
Je kan andere competities via de editor managable maken.. dus als je dat niet doet is idd alleen Z-Afrika managable..
pi_89772187
Die Media Comparison vind ik prachtig. Ik heb nu in mijn team talenten die worden gezien als de nieuwe:
Pavel Kuka
Ashley Cole
Liédson
Laurent Blanc
Andoni Zubizarreta

Missie blijft toch om ooit eens de nieuwe Cruijff, Bergkamp of van Basten te vinden. ^O^

Edit:

Godver, ik ben gewoon uit de League cup gekegeld door een League1 team :'(

[ Bericht 20% gewijzigd door CarlosJacques op 10-12-2010 18:27:02 ]
pi_89772537
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef poiuytr het volgende:

[..]

• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).

• Heb je .NET Framework 4.0-Full geïnstalleerd heb je pc/ laptop?

• Patch 11.1 geïnstalleerd?

• 3D uitgeschakeld?

Zelf heb ik ook een tijd lang foutmeldingen gehad wat bij mij werkte was:

- Videokaart updaten.
- Ga naar de volgende map: Mijn documenten/ Sports Interactive/ Football Manager 2011 dan ga je naar MAPOPTIES en klik op tabblad weergave en dan vink je dit aan: Verborgen bestanden, mappen of stations weergeven.

Vooral die laatste moet bij vele foutmeldingen werken in FM. Succes
Gelukkig sinds vandaag het probleem opgelost, de patch deed het hem! Bedankt!
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:02:41 #107
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89773872
Mijn team voor volgend seizoen staat opzich, wil eigenlijk nog van een paar spelers af alleen.
Ik ben nu dus vooral opzoek naar talentjes en daar druk mee bezig. Ik ben al een superleuke linksback van 16 gekocht.

Nu kom ik deze doelman tegen:

Van mijn scouts krijgt ie 4 sterren en wordt ie beter dan Gomes. Kosten 1,5 mil wrs. Doen of niet? :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:08:58 #108
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89774187
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Moron het volgende:
Mijn team voor volgend seizoen staat opzich, wil eigenlijk nog van een paar spelers af alleen.
Ik ben nu dus vooral opzoek naar talentjes en daar druk mee bezig. Ik ben al een superleuke linksback van 16 gekocht.

Nu kom ik deze doelman tegen:
[ afbeelding ]
Van mijn scouts krijgt ie 4 sterren en wordt ie beter dan Gomes. Kosten 1,5 mil wrs. Doen of niet? :P
Ik zou hem zeker halen als je het geld hebt. Technische stats gaan het hardst omhoog, en ze zijn ook weer niet zo laag dat het niet te redden valt. Een 8 bij een keeper van 16 jaar oud kan volgens mij makkelijk 15 worden, als hij echt potentie heeft,
pi_89774611
Ik zou hem ook halen. Technisch gaat ie zeker goed groeien, en het zijn allemaal achten en negens. Zijn mentaal/fysiek zijn echt ziekelijk goed voor een 16 jarige. Maak ook even een screenshot als je hem hebt, leuk om over 3 a 4 seizoenen te vergelijken. ;)
pi_89776039
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik zou hem ook halen. Technisch gaat ie zeker goed groeien, en het zijn allemaal achten en negens. Zijn mentaal/fysiek zijn echt ziekelijk goed voor een 16 jarige. Maak ook even een screenshot als je hem hebt, leuk om over 3 a 4 seizoenen te vergelijken. ;)
Dat dus. ALs je de goeie trainingfaciliteiten en training voor hem hebt wordtie goed.
pi_89776242
Patch, patch, welke patch.
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:03:50 #112
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89776874
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. ALs je de goeie trainingfaciliteiten en training voor hem hebt wordtie goed.
Mijn nieuwe jeugdcomplex wordt in november opgeleverd en hoop dat al deze talentjes als paddenstoelen uit de lucht schieten daarna.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:02:34 #113
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89779799
Mijn Italiaanse spits met potentie, Savi, bleek een grote teleurstelling te zijn dit seizoen. Zojuist kreeg hij van mij zijn állerlaatste kans, anders zou ik hem op de transferlijst zetten. Komt 'ie goed mee weg:

vrijdag 10 december 2010 @ 21:10:38 #114
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_89780164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Pinterman het volgende:
Mijn Italiaanse spits met potentie, Savi, bleek een grote teleurstelling te zijn dit seizoen. Zojuist kreeg hij van mij zijn állerlaatste kans, anders zou ik hem op de transferlijst zetten. Komt 'ie goed mee weg:

[ afbeelding ]
Een goal per 13 uur, prachtventje
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:37:43 #115
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89781635
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:10 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Een goal per 13 uur, prachtventje
Het gekke is dat ik hem nu weer vertrouwen geef en hij sinds deze brok uit z'n keel is ineens 1 op 1 loopt. Maar toch ga ik stiekem maar op zoek naar een vervanger. Je weet nooit wanneer het weer 13 uur gaat duren :P
pi_89782804
Allejezus :')

Atletico Madrid thuis. 1-0 voor. Verschrikkelijk zaad 1-1 tegen. Atletico rood. Scoren ze 1-2. Atletico nog een keer rood. Krijg ik corner. Staat alle 10 veldspelers (!) van mij in hun zestienmeter. Komt de corner bij Aguero terecht die vanaf hun zestien naar mijn goal dribbelt en 1-3 maakt.

1-3 verlies tegen 9 man :') Hodverdehodver
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:15:16 #117
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89786425
Zo mijn eerste wedstrijd in Europa zit er weer op voor dit seizoen:
*O*
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:30:44 #118
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89790264
En dit moet toch één van de mooiste wedstrijden zijn die ik ooit heb gespeeld
Mijn nieuwe aankoop doet het best goed :P
pi_89795041
Wat is het toch een realistisch spel _O_

pi_89795817
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Wat is het toch een realistisch spel _O_

[ afbeelding ]
Nice! Bij mij heeft Vitesse eerst Ruud van Nistelrooy gehaald als trainer. Na een jaar werd Ruud ontslagen en haalden ze Mark van Bommel. Die werd na een jaar ook weer de laan uit gestuurd en toen werd Michael Dingsdag aangesteld. Toen degradeerde Vitesse en verliet Merab Zjordania direct de club :')
pi_89796234
Heerlijke wedstrijd. :)

zaterdag 11 december 2010 @ 14:17:10 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89802062
Gisteren het derde seizoen afgerond met Cambuur, geëindigd op toch een teleurstellende 13de plek maar plekken hoger dan vorig seizoen. Maar we hebben wel veel meer punten gehaald dan volgend seizoen en kwamen geen enkel moment in degradatie gevaar. Er had echter veel meer ingezeten want rond de winterstop stonden we gewoon op een 8ste plek. Alleen daarna raakte Cziommer 3 maanden geblesseerd en gleden we steeds meer af, ondanks dat ik met Boutahar een goede vervanger had geregeld hij kon nooit tippen aan Cziommer.

In de beker hebben we de kwartfinale gehaald en werden we er uitgeknikkerd door latere kampioen en bekerwinnaar FC Groningen. Dit gebeurde trouwens wel op een krankzinninge manier. In de reguliere speeltijd was het 0-0 gebleven. In de 118de minuut kwam Groningen op voorsprong. Dus terwijl ik zat te balen voor mij PC besloot Ferne Snoyl nog een keer op doel te schieten. Je raadt het al die bal vliegt in 122ste minuut in de kruising 1-1. Daarna ging het echter dramatisch mis in de strafschoppenreeks en vlogen we er alsnog uit.

Hier nog even de goal van Snoyl:

Ik zit nu twijfelen als ik moet blijven bij Cambuur, ik zie nog wel perspectief maar ik zie Cambuur niet binnen 2 of 3 jaar uitgroeien tot een subtopper in de Eredivisie die uiteindelijk mee kan doen om de titel daar zijn onze financiën niet goed genoeg voor. Namelijk 3 miljoen verlies over het afgelopen jaar, waar het precies aan ligt is mij een raadsel de salarissen gestegen maar liggen nog altijd 10.000 euro onder het loonbudget.

Ik kan vertrekken naar L.A. Galaxy (dat al sinds augustus wacht op mijn antwoord :') ) Maar de Amerikaanse competitie met al die rare regels trekt mij niet echt. Daarnaast is Galaxy zonder trainer gewoon kampioen geworden in de MLS en ligt er voor mij amper een uitdaging.

Nog even de stand:
C'est la vie
pi_89802391
Ik ga altijd hengelen naar talentjes in zo`n geval heloef, gewoon Ajax, PSV en Feyenoord om spelers zeuren die op leenbasis willen komen. Zo betaal je geen reet, maar doe je wel mee om de prijzen.
pi_89802795
Inderdaad. De enige manier om flink winst te maken in de Eredivisie is veel jeugdige spelers halen die weinig kosten maar toch goed kunnen worden volgens je scouting. Ook al heb je ze niet nodig, als je een talent voor weinig/niks kunt halen moet je het altijd doen. Na een seizoen kun je deze bijna altijd met winst doorverkopen. Spelershandel dus, want van de TV rechten en sponsoring word je niet rijk in Nederland.
pi_89804267
6 gespeeld, 4 x winst en 2 x gelijkspel tot nu toe in de PL, gaat ineens erg goed dus. :)

Gekke is wel dat managers na 3 wedstrijden al riepen dat ik titelkandidaat ben, terwijl de media prediction 9e is. :')

Mathias Ezequiel Schelotto heeft zich rechts op het middenveld verrassend in de basis gespeeld ten koste van Downing, Young staat nu op links.

En Roux heeft er alweer 8 in liggen in evenveel wedstrijden, 2 hattricks.
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:47:11 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89806191
Ben veroordeeld tot nog een seizoen bij Cambuur, AZ wou liever Raymond Atteveld hebben dan mij en voor de rest zijn er geen banen vrijgekomen. Dat huren wou ook niet echt lukken aangezien niemand van mensen die op de verhuurlijst stonden ook echt iets zouden toevoegen aan Cambuur. Heb het dit seizoen weer moeten doen met transfervrije spelers heb onder andere Everton, Jara en Luickx aangetrokken.

Het wordt weer een leuk seizoen mensen. :{
C'est la vie
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:57:22 #127
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89806478
De start van het seizoen was hopeloos, maar dat had ik wel verwacht met een boel nieuwe spelers. Hopelijk kan ik deze vorm vasthouden en misschien kan ik me dan handhaven.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:45:36 #128
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_89809622
Ben net seizoen 1 maar begonnen met de Spurs, wou eens wel wat anders. Wat is een goede tactiek?
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:40:46 #129
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89811423
Soms snap ik echt niks van dit spel.

Kan iemand me uitleggen waarom deze speler zo goed is? Hij scoort elke keer bijna en hij wordt door de andere teams altijd als gevaarlijkste speler gezien. Maar ik zie het niet...hij heeft echt helemaal niks? Ik spelers met betere stats en die doen het niet zo goed als hij

Wat mis ik hier?
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:00:30 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89812155
Ehm dat is gewoon een goeie voetballer voor het vijfde niveau van Engeland.
C'est la vie
pi_89813777
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 20:00 schreef heloef het volgende:
Ehm dat is gewoon een goeie voetballer voor het vijfde niveau van Engeland.
Zelfs in het eerste van mijn lokale sportclub zou ie er niks van bakken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_89815727
Ik ben net begonnen met Fulham. Als directe versterking alleen Liam Ridgewell gehaald, een linksback van Birmingham die me vijf miljoen kostte. De eerste competitiewedstrijd netjes met 2-0 gewonnen uit bij Blackburn. Net moest ik uit tegen Chelsea, de grote rivaal, 3-1 gewonnen :D Goed begin dus.
pi_89818195
Ik weet nog niet welk team ik wil voor een Engelse game, meestal pak ik Arsenal :). Al is ManU ook wel leuk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_89824332
Ik ben met Scheveningen gepromoveerd naar de Topklasse. :) De club is ook semi-prof geworden dus ik kan nu betaalde contracten aanbieden. Voorlopig nog wel part-time met een salaris budget van 3.900 euro per week. Gelukkig heb ik afgelopen seizoen aardig wat kaartjes verkocht en financieel ziet het er nu aardig uit:

Ik heb een grote schoonmaak gehouden in de selectie en een heleboel spelers naar het reserve team gestuurd die dit seizoen overigens wel gewoon aan voetbal toekomen, net als de jeugd. De enige spelers met een betaald contract zijn nu de spelers in het eerste, en de nieuwe lichting jeugdspelers. Ik heb Richard Haklander mogen toevoegen in m'n selectie voor dit seizoen, ik had m al een tijdje op het oog en nu was t zover, hij is ideaal voor mijn opstelling. Ik ben met deze selectie en opstelling de Topklasse ingegaan:

Hier een overzicht van de alle spelers die ik vanaf seizoen 1 heb binnengehaald:

De voorbereiding is heel goed verlopen. Ik heb de laatste 3 oefenwedstrijden zelf ingepland, oplopend van makkelijke tegenstander naar moeilijk. Dat is prima gegaan en ook de eerste Topklasse wedstrijd is in de pocket. Het lijkt erop dat ik met dit team behoorlijk hoog kan eindigen maar ik heb wel stevige concurrentie voor de nummer 1 positie, want Eindhoven speelt ook bij ons in de competitie dit seizoen. Die zijn blijkbaar gedegradeerd. Ik zie dus wel hoe het loopt maar een goed begin is het halve werk :D

Haklander heeft zichzelf meteen bewezen door het eerste officiele doelpunt van Scheveningen dit seizoen te scoren, en hoe:

Nu proberen de vorm zolang mogelijk vast te houden en zo stabiel mogelijk het seizoen doorkomen. Gelukkig heb ik heel veel fysieke kwaliteit in m'n team en een aantal spelers die mentaal en/of technisch de boel draaiende houden. Gaat goedkomen dus.
  zondag 12 december 2010 @ 14:47:14 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89833376
Waarom wil niemand me hebben als ik weg wil, heb ik het naar me zin krijg ik 3 aanbiedingen. Wordt je trouwens eerder aangenomen als je geen club hebt? Of maakt dat niks uit?
C'est la vie
  zondag 12 december 2010 @ 14:49:51 #136
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89833501
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef heloef het volgende:
Waarom wil niemand me hebben als ik weg wil, heb ik het naar me zin krijg ik 3 aanbiedingen. Wordt je trouwens eerder aangenomen als je geen club hebt? Of maakt dat niks uit?
Zolang je nog onder contract staat bij een club moeten ze een afkoopsom betalen, dat kan clubs afschrikken.
En als je echt weg wilt dan doe je gewoon een Martin Jolletje. Ontslag nemen en een dag later bij een andere club solliciteren >:) (kans op succes is niet gegarandeerd).
  zondag 12 december 2010 @ 15:00:07 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89833874
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Zolang je nog onder contract staat bij een club moeten ze een afkoopsom betalen, dat kan clubs afschrikken.
En als je echt weg wilt dan doe je gewoon een Martin Jolletje. Ontslag nemen en een dag later bij een andere club solliciteren >:) (kans op succes is niet gegarandeerd).
Ik ben nu ontslagen maar dat had ik zo gepland kan nu makkelijk bij Utrecht aan de slag en als het daar niet wil vloten kan ik gewoon terug naar Cambuur. :')
C'est la vie
pi_89834957

:D

Helaas geen verdere investeringen..
pi_89835927
Spektakel, en een gedeelde 3e plaats als resultaat, 2 punten achter nummer 1 Man City.

zondag 12 december 2010 @ 15:59:00 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89835976
Ik kon het niet laten en na 2,5 jaar Munster kon ik het aanbod van mijn favoriete club (in de FM/CM-series) niet afslaan. Ik vond het een lastige keuze omdat ik nog niet klaar was bij Munster, maar dit is wel een hele mooie uitdaging en ik ben dus nieuwe Manager van Boro O+.

Doelstelling is promotie en dat zal nog lastig worden al is het niet onmogelijk met de selectie (mis alleen een redelijke linkermiddenvelder). De club is al 5 jaar bezig om te promoveren naar de Premier League en dat heeft ze behoorlijk wat geld gekost en de nood is hoog (totaal 26 miljoen aan uitstaande leningen).

Allereerste goal als manager van Boro
Goal zelf is niet zo bijzonder, maar de actie's die eraan voorafgaan zien er wel mooi uit, eerst een hakje en dan een mooie pass precies op maat _O_

[ Bericht 27% gewijzigd door PirE op 12-12-2010 17:28:28 ]
pi_89837961
Ter Leede zit hier in de Jupiler League, AGOVV is eruit.. Wel kut dat ik daar een samenwerkingsverband mee heb.

Wist trouwens niet dat het kon, als je die competities niet geselecteerd hebt :)
pi_89845171
Waar is de tijd gebleven dat Eddie Johnson nog zo'n heldje was? Hij speelde slecht bij mijn Fulham dus ik heb hem maar verhuurd aan Germinal Beerschot.
In de PL gaat het wel aardig. Na 22 wedstrijden sta ik 8e met 38 punten. Alles staat heel dicht op elkaar, ik sta maar vier punten van de nummer twee af. Ik ben al wel uitgeschakeld in de League- en FA cup. Wat ook vervelend is is dat ik van teams als Manchester United en Chelsea win maar dat ik dan ook weer verlies van teams als Blackpool en WBA.
  zondag 12 december 2010 @ 22:33:16 #143
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89853578
Ik heb trouwens bij Boro een speler, Leroy Lita, die weg wil en hij heeft nu al 3x in 5 weken de training gemist. Ik fine hem nu maar 2 weken per missed practice met een beetje mazzel ga ik zo nog wat geld verdienen aan deze speler _O-. Zijn moraal is wel goed en hij loopt ook bijna 1 op 1 terwijl zijn stats werkelijk waardeloos zijn :D
  zondag 12 december 2010 @ 22:38:00 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89853921
En voor het vierde jaar op rij uitgeschakeld in de beker tegen koploper Ajax en kreeg in de verlenging tweede rode kaarten, het zit ook niet mee he. ;(
C'est la vie
pi_89855381
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ter Leede zit hier in de Jupiler League, AGOVV is eruit.. Wel kut dat ik daar een samenwerkingsverband mee heb.

Wist trouwens niet dat het kon, als je die competities niet geselecteerd hebt :)
Bij mij is het telkens WKE dat promoveert en weer degradeert.
  zondag 12 december 2010 @ 23:09:55 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89856085
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Bij mij is het telkens WKE dat promoveert en weer degradeert.
Hier zaten ze er twee seizoenen in, hier promoveert altijd de ploeg die het jaar daarvoor degradeerde.
C'est la vie
pi_89863672
Verdomme, 1 week voor het sluiten van de wintertransfer-periode biedt Barcelona ineens 15 miljoen voor Affelay, zijn minimum fee releaseclause. ;(

Was helemaal vergeten dat ie die uberhaupt had, nu ben ik mijn beste speler kwijt (hij was de beste van de PL zelfs in de 1e seizoenshelft), en had ik net niet genoeg tijd om een vervanger aan te trekken. (had op 31 januari nog een bod gedaan op Keisuke Honda, was ook geaccepteerd, maar niet op tijd om m nog binnen te halen...)

Godzijdank heb ik nog Alen Stevanovic, die ook super presteert achter de spitsen, maar als hij nu geblesseerd raakt is de spoeling ineens dun.

Ben benieuwd of ik kan blijven aanhaken bij de top, sta 4e na 20 wedstrijden.
pi_89863715
Mijn 9-0 overwinning tegen ADO is verloren gegaan door een crash :(
Evenals mijn 1-1 tegen Atletico Madrid thuis :'(
pi_89864983
Ik kan godverdomme maar niet winnen met Fulham :'( Nu al negen wedstrijden zonder overwinning, ik heb onder andere verloren van Birmingham en Wigan :') Ik sta nu nog 11e met nog acht wedstrijden te gaan, ik sta al 11 punten achter op de nummer 9. Het begin van het seizoen ging nog wel zo goed...
pi_89865089
quote:
Op maandag 13 december 2010 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Verdomme, 1 week voor het sluiten van de wintertransfer-periode biedt Barcelona ineens 15 miljoen voor Affelay, zijn minimum fee releaseclause. ;(

Was helemaal vergeten dat ie die uberhaupt had, nu ben ik mijn beste speler kwijt (hij was de beste van de PL zelfs in de 1e seizoenshelft), en had ik net niet genoeg tijd om een vervanger aan te trekken. (had op 31 januari nog een bod gedaan op Keisuke Honda, was ook geaccepteerd, maar niet op tijd om m nog binnen te halen...)

Godzijdank heb ik nog Alen Stevanovic, die ook super presteert achter de spitsen, maar als hij nu geblesseerd raakt is de spoeling ineens dun.

Ben benieuwd of ik kan blijven aanhaken bij de top, sta 4e na 20 wedstrijden.
Je hebt Nijland toch nog?! En toivoinen kan ook nog achter de spitsen :).
Hier staan Ruud en Mark elke wedstrijd in de basis! En heb ik woodtgate voor niks binnen, alleen krijgt ie na 5 wedstrijden 30k per week :(.
Sakho en Diarra heb ik maar verkocht :(
pi_89865115
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je hebt Nijland toch nog?! En toivoinen kan ook nog achter de spitsen :).
Hier staan Ruud en Mark elke wedstrijd in de basis! En heb ik woodtgate voor niks binnen, alleen krijgt ie na 5 wedstrijden 30k per week :(.
Sakho en Diarra heb ik maar verkocht :(
Ik zit bij Aston Villa he. ;)

Heb nu dus nog Alen Stevanovic en evt. die Carraro die op 10 kunnen spelen, maar die zijn beiden 20 jaar of jonger.
pi_89865390
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zit bij Aston Villa he. ;)

Heb nu dus nog Alen Stevanovic en evt. die Carraro die op 10 kunnen spelen, maar die zijn beiden 20 jaar of jonger.
oeps !
pi_89866668
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:58 schreef Jirdo het volgende:
Ik kan godverdomme maar niet winnen met Fulham :'( Nu al negen wedstrijden zonder overwinning, ik heb onder andere verloren van Birmingham en Wigan :') Ik sta nu nog 11e met nog acht wedstrijden te gaan, ik sta al 11 punten achter op de nummer 9. Het begin van het seizoen ging nog wel zo goed...
Ik had exact hetzelfde met Espanyol. Bekijk je wedstrijden goed, wat gaat er mis? Tweak je opstelling een beetje en kijk of het werkt. Ik sloot mijn losing streak af met een winning streak van 6 overwinningen. Het kan dus wel degelijk :) Succes ^O^
pi_89867791
Ben voor de grap met Yeedzin begonnen. Een club uit de hoogste divisie uit Bhutan.
Die competitie stelt werkelijk waar niets voor.. Er zitten 8 clubs in de hoogste divisie, die spelen 2x tegen elkaar zodat iedereen 14 duels speelt. Die 14 duels zitten wel over de periode augustus-mei verspreid. Sowieso is een speelronde verdeeld over 4 dagen omdat alle clubs in het zelfde stadion spelen. Gemiddeld zitten er 2 weken tussen 2 speelrondes :')
Op 3 clubs na zijn alle Bhutaanse clubs(zowel de A-divisie als de lower-division) amateur. De 3 Semi-profs zijn allemaal laag geklasseerden of lower-division clubs. Ik ben ook nog geen semi-prof zodat ik mijn spelers enkel een amateur contract aan kan bieden en dus krijg ik regelmatig te horen dat een club een speler een amateur contract aanbiedt, bied ik een contract aan, tekent hij bij, en 2 dagen later probeert die zelfde ploeg het weer.. Ik denk dat het gemiddelde toeschouwersaantal zo rond de 500 ligt.(een aantal clubs zitten boven de 500, anderen onder). Dit houdt dus is dat er totaal 28.000 bezoekers zijn tijdens een seizoen, en dat verdeeld over 8 clubs..

De eerste 2 seizoenen kampioen geworden, zit nu bijna op de helft van het 3e seizoen. Als kampioen van de competitie speel je de Aziatische Presidents Cup. Deze wordt in mei gespeeld(tussen de laatste 2 competitieduels) en de groepsfase(3 duels) worden in 6 dagen tijd gespeeld.
In mijn deelname aan de Presidents Cup startte ik met een zege, daarna een gelijk spel en sloot ik af met een nederlaag waardoor ik uitgeschakeld was.
Nu in seizoen 3 sta ik 1e met maar een kleine voorsprong.
pi_89868079
Dat is meer toeschouwers dan in Wales (in FM09)!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_89869912
Ik heb met African Warriors een stadion waar 20.000(!!) toeschouwers in kunnen. Maar die zitten er natuurlijk bij lange na niet. In mijn eerste periode zaten er gemiddeld zo'n 150 man, terwijl dit nu al oploopt richting de 1500 a 2000, aangezien ik nu vrij aardig presteer in Zuid Afrika.
Dat ziet er tijdens wedstrijden natuurlijk erg leeg uit. Je ziet, vooral dus in de beginperiode, echt amper iemand zitten...

Overigens kan ik wel merken dat de status van mijn cluppie enorm aan het veranderen is. Doordat ik nu ook continentaal ga spelen, willen veel spelers plotseling maar al te graag voor African Warriors uitkomen. Ik heb een groot Ivoriaans talent van 18 jaar naar de club weten te halen. Hij komt, gek genoeg, wel in aanmerking voor een werkvergunning. Terwijl ik al een jaar achter een superspits aan zit, maar hij krijgt al een jaar lang geen werkvergunning...

Verder heb ik mijn verdediging flink weten te versterken en heb ik nog een extra aanvaller gehaald. Het is dus flink doorselecteren, waarbij veel spelers die de groei van de club hebben meegemaakt, nu gaan afvallen omdat ze helaas niet goed genoeg meer zijn. Voorbeelden zijn de spitsen Sherwin Smith en Sibusiso Ntuli. In het promotiejaar goed voor ontelbaar veel doelpunten, ze scoorden ieder zo'n 30 keer. Maar hoe graag ik ze ook wil houden, ze zijn gewoon niet goed genoeg meer.

Komend seizoen ga ik brutaal proberen mee te doen om het kampioenschap. Ik hoop sowieso op een plek bij de eerste 4. Kwalificatie voor Afrikaans Voetbal is dus het doel: of ik dat nu via een bekerwinst weet te bereiken of via de competitie is me om het even.
pi_89870345
Ik zoek eigenlijk een "kleine" competitie (het liefst in europa) en waar ik niet met allerlei regelingen zit zoals max 3 buitenlanders. Weet iemand er hier 1?

Ik zag net Wales al een keer voorbij komen. Zitten hier nog regels voor transfers in?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_89870611
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Swennus het volgende:
Ik zoek eigenlijk een "kleine" competitie (het liefst in europa) en waar ik niet met allerlei regelingen zit zoals max 3 buitenlanders. Weet iemand er hier 1?

Ik zag net Wales al een keer voorbij komen. Zitten hier nog regels voor transfers in?
België misschien? Volgens mij heb je daar nagenoeg geen regels. Oost Europese competities hebben volgens mij ook weinig regels, aangezien het daar stikt van de Brazilianen.
pi_89872813
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:44 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb met African Warriors een stadion waar 20.000(!!) toeschouwers in kunnen. Maar die zitten er natuurlijk bij lange na niet. In mijn eerste periode zaten er gemiddeld zo'n 150 man, terwijl dit nu al oploopt richting de 1500 a 2000, aangezien ik nu vrij aardig presteer in Zuid Afrika.
Dat ziet er tijdens wedstrijden natuurlijk erg leeg uit. Je ziet, vooral dus in de beginperiode, echt amper iemand zitten...

Overigens kan ik wel merken dat de status van mijn cluppie enorm aan het veranderen is. Doordat ik nu ook continentaal ga spelen, willen veel spelers plotseling maar al te graag voor African Warriors uitkomen. Ik heb een groot Ivoriaans talent van 18 jaar naar de club weten te halen. Hij komt, gek genoeg, wel in aanmerking voor een werkvergunning. Terwijl ik al een jaar achter een superspits aan zit, maar hij krijgt al een jaar lang geen werkvergunning...

Verder heb ik mijn verdediging flink weten te versterken en heb ik nog een extra aanvaller gehaald. Het is dus flink doorselecteren, waarbij veel spelers die de groei van de club hebben meegemaakt, nu gaan afvallen omdat ze helaas niet goed genoeg meer zijn. Voorbeelden zijn de spitsen Sherwin Smith en Sibusiso Ntuli. In het promotiejaar goed voor ontelbaar veel doelpunten, ze scoorden ieder zo'n 30 keer. Maar hoe graag ik ze ook wil houden, ze zijn gewoon niet goed genoeg meer.

Komend seizoen ga ik brutaal proberen mee te doen om het kampioenschap. Ik hoop sowieso op een plek bij de eerste 4. Kwalificatie voor Afrikaans Voetbal is dus het doel: of ik dat nu via een bekerwinst weet te bereiken of via de competitie is me om het even.
Dat van die lege plekken in het stadion ken ik, want ik heb dus 500 man in een stadion van 15.000 :P
Maar hopelijk kan ik in een van de komende seizoenen die AFC Presidents Cup een keer winnen, zodat die aantallen misschien hoger worden..
Momenteel draai ik namelijk ongeveer 5k per maand verlies, dit komt voornamelijk door de leningen die ik heb..
  maandag 13 december 2010 @ 15:55:07 #160
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89877039
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:06 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

België misschien? Volgens mij heb je daar nagenoeg geen regels. Oost Europese competities hebben volgens mij ook weinig regels, aangezien het daar stikt van de Brazilianen.
Roemenie is redelijk soepel al moet je wel een minimum aantal roemenen opstellen (dacht 4). In de Oekraine hebben ze een soortgelijke regel. En in de UK/Ierland zit je weer met work permits voor niet EU-spelers.
pi_89878678
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Swennus het volgende:

Geen idee, ik scout alleen lokaal. Je moet in Wales alleen wel altijd 2 u19 spelers op de bank hebben (wat best veel is met 5 plekken).

En op 2 clubs na is Wales helemaal semi-pro, dus zo veel gekke buitenlanders zal je toch niet kunnen halen...
  maandag 13 december 2010 @ 16:46:22 #162
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89879243
Weten jullie misschien wat dit is en hoe ik het op kan lossen?

Dit staat elke keer als ik spelers wil toespreken voor of tijdens een wedstrijd en het spel wordt dr aanzienlijk langzamer van! :(
Heb het spel via Steam gekocht..
pi_89880364
Oke dan, CL kan ik vergeten :( Uitgeschakeld op uit goals door Köln :'). En nu zit ik dus in de EL met Man C, Monaco en Stabeak
Ook opzich lastig, maar speel dus uit bij Stabeak met 0-0 gelijk en thuis tegen Monaco ook 0-0 en nu mag ik thuis tegen Man C....

Gaat hem niet worden denk ik..
  maandag 13 december 2010 @ 17:19:05 #164
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_89880487
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:35 schreef MMUFC het volgende:
Ben voor de grap met Yeedzin begonnen. Een club uit de hoogste divisie uit Bhutan.
Die competitie stelt werkelijk waar niets voor.. Er zitten 8 clubs in de hoogste divisie, die spelen 2x tegen elkaar zodat iedereen 14 duels speelt. Die 14 duels zitten wel over de periode augustus-mei verspreid. Sowieso is een speelronde verdeeld over 4 dagen omdat alle clubs in het zelfde stadion spelen. Gemiddeld zitten er 2 weken tussen 2 speelrondes :')
Op 3 clubs na zijn alle Bhutaanse clubs(zowel de A-divisie als de lower-division) amateur. De 3 Semi-profs zijn allemaal laag geklasseerden of lower-division clubs. Ik ben ook nog geen semi-prof zodat ik mijn spelers enkel een amateur contract aan kan bieden en dus krijg ik regelmatig te horen dat een club een speler een amateur contract aanbiedt, bied ik een contract aan, tekent hij bij, en 2 dagen later probeert die zelfde ploeg het weer.. Ik denk dat het gemiddelde toeschouwersaantal zo rond de 500 ligt.(een aantal clubs zitten boven de 500, anderen onder). Dit houdt dus is dat er totaal 28.000 bezoekers zijn tijdens een seizoen, en dat verdeeld over 8 clubs..

De eerste 2 seizoenen kampioen geworden, zit nu bijna op de helft van het 3e seizoen. Als kampioen van de competitie speel je de Aziatische Presidents Cup. Deze wordt in mei gespeeld(tussen de laatste 2 competitieduels) en de groepsfase(3 duels) worden in 6 dagen tijd gespeeld.
In mijn deelname aan de Presidents Cup startte ik met een zege, daarna een gelijk spel en sloot ik af met een nederlaag waardoor ik uitgeschakeld was.
Nu in seizoen 3 sta ik 1e met maar een kleine voorsprong.
Hoe maak je Bhutan speelbaar? Ik heb even snel in de editor gekeken, maar ik kon er niets over vinden.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_89881179
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef freiss het volgende:

[..]

Hoe maak je Bhutan speelbaar? Ik heb even snel in de editor gekeken, maar ik kon er niets over vinden.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35652

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35846 (daar staat ie sowieso)

have fun
  maandag 13 december 2010 @ 17:50:59 #166
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_89881607
quote:
Top, morgen maar eens uitproberen!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_89884495
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef Moron het volgende:
Weten jullie misschien wat dit is en hoe ik het op kan lossen?
[ afbeelding ]
Dit staat elke keer als ik spelers wil toespreken voor of tijdens een wedstrijd en het spel wordt dr aanzienlijk langzamer van! :(
Heb het spel via Steam gekocht..
Bij je Manager Options je Subscriptions aanpassen denk ik.
pi_89885418
In 2020 is F. de Boer ontslagen als trainer van Ajax, en volgt Van Den Brom hem op, die op dat moment trainer van Anderlecht was. Verder is Maza Rodriquez, oud-speler van PSV, trainer van Vitesse _O-
pi_89895828
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef freiss het volgende:

[..]

Top, morgen maar eens uitproberen!
De manier die Nick-Gizmo aangeeft is inderdaad de manier dat ik het ook speelbaar gekregen heb.. En eventueel zou ik het ook zelf kunnen, maar waarom zelf doen als een ander het al voor je gedaan heeft..
pi_89896015
Zo irritant, tegenstanders die in 90+4 de winnende maken terwijl er maar 2 minuten bij zouden komen :(
  maandag 13 december 2010 @ 22:24:06 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89896792
Met dank aan een epische ineenstorting van aartsrivaal Newcastle.

Het is wel jammer dat FM het fenomeen salonremise niet kent. Ik had aan 1 punt genoeg voor promotie en mijn tegenstander op de laatste speeldag, Swindon, had ook genoeg aan een punt. Dan zou je zeggen, done deal, boring 0-0 iedereen blij *O*. Nee hoor Swindon valt vanaf de aftrap fanatiek aan en komt dan ook op voorsprong. Ik geef even gas na rust (ondanks het feit dat Newcastle op dat moment al met 2-0 achter staat) en scoor 2x waardoor Swindon eruit vliegt op doelsaldo >:).

Ben wel benieuwd of ik wat mag doen in de zomer qua transfers. Er is elke maand een tekort van dik 1 miljoen euro waar ik weinig aan kan doen. De voorzitter heeft in januari 10 miljoen in de club gepompt met een lening en dat geld is nu alweer *poef* gone.

Mijn vorige club, Munster, is netjes 14e geeindigd in de Bundesliga _O_.
Martin Jol zit nog steeds bij Ajax en heeft daar zijn 3e titel op rij gewonnen. Het PSV van Fred Rutten is voor de 3e keer op rij 2e geworden :{ .
  maandag 13 december 2010 @ 22:26:19 #172
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89896935
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo irritant, tegenstanders die in 90+4 de winnende maken terwijl er maar 2 minuten bij zouden komen :(
Scoor je zelf in de 89e minuut de 2-1 en dan krijg je diep in blessuretijd nog zo'n highlight (heb dat 3D aanstaan) en dan weet ik al hoe laat het is :'). Eindstand 2-2.
  maandag 13 december 2010 @ 23:34:51 #173
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_89900449
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Scoor je zelf in de 89e minuut de 2-1 en dan krijg je diep in blessuretijd nog zo'n highlight (heb dat 3D aanstaan) en dan weet ik al hoe laat het is :'). Eindstand 2-2.
Gebeurt imho een beetje te vaak inderdaad.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:02:04 #174
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89901794
Weer eens een filmpje van mijn kant. 20 middenvelders voor minder dan 1 miljoen. 19 ervan zelfs onder de 800k. :)

Edit; Hmm nog steeds aan het verwerken...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 14-12-2010 00:16:59 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:41:05 #175
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89903101

pi_89906778
Inmiddels 31 wedstrijden onderweg met Villa in seizoen 2, en nog altijd op de 4e plaats, zo'n 5 punten achter nummer 1 Man City.

In principe kan ik niet lager dan 5e eindigen aangezien ik 8 punten voorsprong heb op de nummer 6, dat mag ik dus niet meer uit handen geven.
EL moet er sowieso in zitten, maar ik ga uiteraard nog voor de CL, hopelijk haal ik in de laatste wedstrijden genoeg punten.

Dan heb ik Affelay niet eens enorm gemist, Stevanovic blinkt ook heel vaak uit gelukkig.

Gabby Agbonlahor is dit seizoen de grote man met 27 doelpunten in alle competities, jammer alleen dat ie inmiddels een transferverzoek heeft ingediend omdat ie naar een grotere club wil.

Ook Alexander Manninger wil ineens weg, die heeft met het volle verstand een contract als backup getekend, maar wil nu toch ineens spelen. :')

Vanavond maar eens het seizoen afmaken en wat screens hier droppen. :)
pi_89913801
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Geen idee, ik scout alleen lokaal. Je moet in Wales alleen wel altijd 2 u19 spelers op de bank hebben (wat best veel is met 5 plekken).

En op 2 clubs na is Wales helemaal semi-pro, dus zo veel gekke buitenlanders zal je toch niet kunnen halen...
Klinkt leuk!

Heb je nog een tip qua team in Wales?
pi_89916165
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef Swennus het volgende:

[..]

Klinkt leuk!

Heb je nog een tip qua team in Wales?
Ach, behalve de twee topteams (Llanelli en TNS) en misschien Rhyl (in FM09) zit alles vrij dicht bij elkaar. Kies gewoon een leuke naam/kleur :P Ik heb Cefn Druids ook gekozen vanwege de naam.
pi_89918769
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ach, behalve de twee topteams (Llanelli en TNS) en misschien Rhyl (in FM09) zit alles vrij dicht bij elkaar. Kies gewoon een leuke naam/kleur :P Ik heb Cefn Druids ook gekozen vanwege de naam.
Zal vanavond eens kijken.

Misschien dat ik ook nog wel laag in Engeland begin? hier nog tips?
en kun je United of Manchester al zijn?
pi_89919090
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Rhyl zit inmiddels niet meer in de hoogste divisie.. Vorig jaar zijn ze 6e geworden maar omdat ze geen licentie kregen zijn ze gedegradeerd naar de Cymru Alliance(2e niveau).
Overigens heeft Bangor City irl zijn eerste 14 duels dit seizoen gewonnen :O Ze staan na 14 duels dan ook al 12 punten voor op nummer 2 TNS...
pi_89919257
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:57 schreef Swennus het volgende:

[..]

Zal vanavond eens kijken.

Misschien dat ik ook nog wel laag in Engeland begin? hier nog tips?
en kun je United of Manchester al zijn?
Wel als je een jaar op vakantie gaat tot vlak voor de overgang naar het nieuwe seizoen 2011/2012). Overgang is op 23 juni (uit het hoofd kan er een dag naast zitten). Op die datum save je en dan maar op continue klikken om te zien welke teams promoveren naar de Blue Square North. Zit United er niet bij dan reload je gewoon en probeer je het nog een keer tot ze erbij zitten.

In de lage divisie's zitten genoeg leuke ploegen, gewoon even rondkijken. Ik kies zelf vaak op gevoel / naam / clubkleuren.
Get it and Bet it
pi_89921299
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:05 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Rhyl zit inmiddels niet meer in de hoogste divisie.. Vorig jaar zijn ze 6e geworden maar omdat ze geen licentie kregen zijn ze gedegradeerd naar de Cymru Alliance(2e niveau).
Overigens heeft Bangor City irl zijn eerste 14 duels dit seizoen gewonnen :O Ze staan na 14 duels dan ook al 12 punten voor op nummer 2 TNS...
OK, thnx voor de info. :) Speel zelf nog FM09 dus dat loopt een paar jaar achter qua clubreputaties, favorietenrollen enzo.
pi_89922058
Wat een stelletje prutsers af en toe zeg, daar in Bhutan...
Regelmatig gebeurt het dat ik of verlies van de nummer laatst.. of van een middenmoter in een wedstrijd waarin ik niets maar dan ook echt niets af dwing.. :')

Desondanks met nog 3 duels te gaan(na 11 duels dus) 8 punten voor op de nummer 2..
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:28:16 #184
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89922361
Weet je wat me trouwens wel mooi lijkt? Om een keer een polletje te starten in dit topic met een shortlist van teams waar mensen op kunnen stemmen, en dat iedereen dan een game begint met de winnaar.

Kunnen we kijken wie ze naar de top loodst, en wie rechtstreeks de afgrond in :D
pi_89922443
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Pinterman het volgende:
Weet je wat me trouwens wel mooi lijkt? Om een keer een polletje te starten in dit topic met een shortlist van teams waar mensen op kunnen stemmen, en dat iedereen dan een game begint met de winnaar.

Kunnen we kijken wie ze naar de top loodst, en wie rechtstreeks de afgrond in :D
Goed plan, zo`n spel zou ik wel willen spelen in mijn kerstvakantie :P
pi_89922501
quote:

Dat hebben we in het verleden vaak zat gedaan, was altijd leuk.

(Vooral met AS Cannes, toen won ik uiteindelijk de CL)
pi_89922509
quote:

Leuk idee, maar ik speel te weinig daarvoor, ben pas in seizoen 3 van m'n eerste game :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:35:12 #188
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89922643
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Leuk idee, maar ik speel te weinig daarvoor, ben pas in seizoen 3 van m'n eerste game :')
Ik ga ook niet hard hoor. Heb twee games gestart, een tot in seizoen 3, een tot het einde van seizoen 1 nu.

Gaat er mij in ieder geval niet zo zeer om dat iemand wint op een bepaald tijdstip ofzo, maar meer dat je een tijdje lang met een groep mensen met hetzelfde team bezig bent, zodat je samen kunt schelden op die draak in de spits, of transfers met elkaar deelt enzo :) Als je dan afhaakt na een seizoen, of sneller/langzamer speelt dan de rest, maakt op zich niet zoveel uit
pi_89922734
Ik doe iig ook mee, altijd leuk zo'n FM-challenge.
pi_89922762
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Ik ga ook niet hard hoor. Heb twee games gestart, een tot in seizoen 3, een tot het einde van seizoen 1 nu.

Gaat er mij in ieder geval niet zo zeer om dat iemand wint op een bepaald tijdstip ofzo, maar meer dat je een tijdje lang met een groep mensen met hetzelfde team bezig bent, zodat je samen kunt schelden op die draak in de spits, of transfers met elkaar deelt enzo :) Als je dan afhaakt na een seizoen, of sneller/langzamer speelt dan de rest, maakt op zich niet zoveel uit
Da's waar :Y
pi_89922986
Heb nog even in mijn oude MyAT gekeken of ik een oude challenge kon vinden.

We deden het toen zo :

- 5 seizoenen
- Iedereen gebruikt dezelfde savegame (als in, degene die het regelt start een nieuw spel, slaat m direct op en deelt dat bestand met de rest)
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:03:56 #192
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89923728
Kom je zo'n talentje tegen.. te laat.. :'(
pi_89924845
Ik heb het wel een beetje gezien met dat Yeedzin.. Ga vanavond maar eens aan iets nieuws beginnen.. iemand tips? liefst subtop of lager..
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:37:26 #194
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89925101
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog even in mijn oude MyAT gekeken of ik een oude challenge kon vinden.

We deden het toen zo :

- 5 seizoenen
- Iedereen gebruikt dezelfde savegame (als in, degene die het regelt start een nieuw spel, slaat m direct op en deelt dat bestand met de rest)
Weet niet of iedereen het 5 seizoenen vol houdt en hoe lang dat bij iedereen duurt, maar dat komt wel goed. Savegame is een goede idd.

Zullen we dan maar wat clubs nomineren voor de gezamenlijke game? Ik duik straks FM in om te zoeken. Ga sowieso op zoek naar obscure clubs :7
pi_89926052
Heerlijk seizoen met Feyenoord (2012-2013).
Sta tweede, met 2 punten achter op PSV, nog 3 wedstrijden te spelen, dus er is nog kans op de titel, finale KNVB Beker tegen Heerenveen en een heerlijke reeks in de Europa League: Eerste in de poule met Bursaspor, Shakhtar en Thun (da's nog niet zo bijzonder), maar daarna 1-1 (uit) en 0-0 tegen Roma, 1-1 (uit) en 4-0 tegen A.C. Milan en nu thuis 3-0 gewonnen van Arsenal! Een mogelijke halve finale zal gespeeld worden tegen Valencia of Ajax (dat 1-0 thuis gewonnen heeft!). Zou natuurlijk erg gaaf zijn om tegen Ajax te spelen. :s)

EDIT: Uit 0-1 gewonnen bij Arsenal, maar Ajax ligt eruit. Ach ja, dan maar Valencia inmaken

[ Bericht 7% gewijzigd door Jorwol op 14-12-2010 18:35:55 ]
pi_89928717
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier bij Twente :D. Dit jaar doen er veel clubs mee om het kampioenschap : Twente, Groningen, Feyenoord en PSV (ik dus :P).
Ajax staat ergens op de 10de plek :)
pi_89928920
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik in seizoen 2 pas ;)! Maar doe zeker mee :D! Hopelijk ook geen cheaters :)
pi_89929990
Ik ga maar verder met Met Police. Poging om ze te behoeden van degradatie en daarna doorgroeien!
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:40:31 #199
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89930013
Ik ben begonnen met VVV en heb al aardig wat opgeruimd. Veelverdienende spelers eruit gegooid en daarvoor nog meer verdienende teruggehaald ( :') ) Grapje. Alleen Skavysh verdient behoorlijk wat maar voor de rest let ik er aardig op. Ik heb nog ongeveer 500k. Iemand nog een échte aanwinst? :)
pi_89930280
Heerlijk zo'n volledig onterechte overwinning op de nummer 1 :) Sta bijna weer aan de goede kant van de streep :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:47:48 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89930370
Het schijnt dat er ergens in december een nieuwe patch uitkomt. als ze dat nou eind deze week doen dan komt dat perfect uit ivm vakantie.
pi_89931642
Seizoen zit erop. :)

dinsdag 14 december 2010 @ 20:34:16 #203
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89932613

Hij kostte wel veel loonbudget maar O+
pi_89934086
Michael Owen is op 1-1-2012 aangesteld als manager van Wolves :P

Heb op een ander forum een optie gelezen om als lower league club extra geld te verdienen.. Aangezien ik ongeveer 2 ton in de min sta.. en daar in principe iedere maand een paar duidend bij komt..
De oplossing: verdeeld over het seizoen meerdere oefenduels tegen Reserve elftallen van Premiership clubs...
Ik betaal de clubs tussen de 2 en 3 duizend euro om het duel te mogen spelen, en ik heb een bijna vol stadion. Dat levert 22k op daar gaat dan die 2,5k nog vanaf.. hou je er toch nog het een en ander aan over :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:06:32 #205
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89934186
Grom. Gregory Nelson wil niet komen omdat hij net bij zijn club zit. ;( Iemand een goedkope MR voor VVV? Max 100k. ;(
pi_89935072
FM _O_ Wat is het toch een heerlijk spel _O_
pi_89935173
Crap, ik begin mijn voorsprong op Ajax te verliezen :'(
Moet wel CL halen anders stort mijn salarishuis in denk ik :'(
pi_89935502
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Seizoen zit erop. :)

*pics*

Nolan Roux _O_ Die kreeg van 't weekend een aardige beuk van Spahic, verdediger van Montpellier-Herault. Maar 't is een goeie spits! Waar heb je die Stevanovic vandaan?

Volgend seizoen hierop voortbouwen en gaan voor een plekkie bij de eerste 4!
pi_89935737
Eindstand Eredivisie:

Europa League:

Selectie:

Hoogste average (altijd leuk zo'n jeugdspeler _O_ )

Topscorer:

Oh ja en de beker gewonnen :9
pi_89935853
Ok, hier komt een heel stuk tekst, want ik wil dit echt vastleggen, haha!

Na drie seizoenen waarin uitnederlagen, gelijke spelen en het gebrek aan doelpunten de kroon spanden, is dit seizoen een ongelooflijk succes geworden met PSG. Eindklasseringen als vijfde, derde en vierde en een enkele Coupe de Ligue winst gingen dit seizoen voor, maar in dit vierde seizoen heb ik zowel de Coupe de Ligue als de Coupe de France, plus de landstitel binnen en ook nog eens de halve finale van de Europa League gehaald! Ik ben zelden zo blij geweest met een FM prestatie, want de manier waarop dit ging heb ik nog nooit zo onverwachts meegemaakt.

Seizoen drie was een deceptie. Ik hoopte mee te doen om het kampioenschap met een aantal goede aankopen, maar het liep gewoon niet. In de zomer heb ik daarom e.e.a. omgegooid: van 4-1-2-3 naar 4-2-3-1. Daarnaast heb ik Séssegnon, Chantôme en Ngoyi laten gaan en heb ik Pierre-Emerick Aubameyang (gratis) en mijn biggest wish Antoine Griezmann binnengehaald. In de eerste competitiehelft draaide ik OK, schommelde een beetje tussen plek twee en vier. Olympique Lyon was weer eens ongenaakbaar en stond in december al 9 punten los. Maar vanaf het aanbreken van het jaar 2014 kreeg mijn team ineens een soort boost, want vanaf dit moment ging ik als een tierelier! In het begin liet OL ook geen punt liggen, maar opeens gingen ze morsen en versloeg ik ze zelf ook, toen stond ik ineens boven ze. Op het eind ging het allemaal een stuk moeizamer, spelers waren zwaar vermoeid, veel schorsingen, etc. Maar godzijdank kon ik met hangen en wurgen OL voor blijven en ben ik kampioen; eindelijk hun hegemonie doorbroken!

En dat grotendeels zonder normaliter topscorer Guillaume Hoarau (gescheurde hamstring). De rest van het team maar vooral Pierre-Emerick Aubameyang met 29 seizoensgoals ving zijn afwezigheid fantastisch op! Sambou Yatabaré en Antoine Griezmann waren de andere revelaties van het seizoen:

Trouwens ontzettend zonde dat ik er in de halve finale van de Europa League uitvloog tegen Real Madrid. Ik wist dat ik ze kon hebben, omdat ik ze eerder al eens met 7-1 van de mat geveegd had (was een toevalstreffer, maar je weet nooit!). Ik won thuis met 1-0. In de uitwedstrijd werd het 1-0 voor Real Madrid; dus verlengen. Ik had niet veel te vertellen, bracht een extra verdediger in en hoopte op penalties. Wat gebeurt er: minuut 120+2, corner PSG wordt weggewerkt en in de counter zet Canales die engerd van een Özil alleen voor Aréola. Özil lobt heel hoog over m heen en de bal stuitert via de paal over de doellijn (de bal heeft het net niet eens geraakt!). Echt zuur! In de finale had ik Benfica getroffen en als er één ding zeker is, is het dat ik die had kunnen hebben.

Maar goed, ik ben nog steeds apetrots op mijn tweede seizoenshelft, en drie prijzen in een seizoen i.p.v. vier is ook prima, toch? :D Hier de indrukwekkende eindsprint. Na de gewonnen Coupe de France finale kwamen nog twee minieme overwinningen en drie gelijke spelen, maar het was genoeg.

pi_89935936
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Kevillac het volgende:
[lap tekst]
Griezmann is super! O+
pi_89936006
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Jorwol het volgende:

(...)

Griezmann bij Feyenoord :7 Deze man is een garantie voor succes, zie mijn post :D

Edit: precies!

Veel screens op deze pagina, succesvolle periode!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 21:42:16 ]
pi_89937181
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Nolan Roux _O_ Die kreeg van 't weekend een aardige beuk van Spahic, verdediger van Montpellier-Herault. Maar 't is een goeie spits! Waar heb je die Stevanovic vandaan?

Volgend seizoen hierop voortbouwen en gaan voor een plekkie bij de eerste 4!
Er waren afgelopen zomer geruchten over dat Roux naar Utrecht zou komen (IRL), dus ik had m daarom gehaald. ;)

In 2 seizoenen 65 wedstrijden, 30 goals, en 22 assists.

Stevanovic kwam voor 1.7m euro van Torino, nu al een topper.
pi_89939141
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Jorwol het volgende:
Eindstand Eredivisie:
[ afbeelding ]

Europa League:
[ afbeelding ]

Selectie:
[ afbeelding ]

Hoogste average (altijd leuk zo'n jeugdspeler _O_ )
[ afbeelding ]

Topscorer:
[ afbeelding ]

Oh ja en de beker gewonnen :9
Hmm Kadlec is hier 4.4 mil waard, en die haalt dat aantal goals van jou niet :P! Hij zit wel bij de selectie, maar scoort hier zelden, in het 2de en in het nationale team scoort ie ze aan de lopende band :/
pi_89939302
Kevillac, net gedaan man :)
pi_89941273
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kevillac, net gedaan man :)
Thx! Het was in deze game trouwens mijn doel om alleen Fransen en Afrikanen in mijn team te hebben. En als je dan ziet dat talenten als Sebastién Corchia, maar vooral Zargo Touré en Sambou Yatabaré zich zo goed ontwikkelen - terwijl dat echt spelers zijn waar ik al in het begin een zwak voor had en potentie in zag - geeft dat echt voldoening.

Ik denk erover om te stoppen op dit hoogtepunt en van de gelegenheid gebruik te maken om een game met Spurs te beginnen. Dan maak ik met die Spurs game het jaar 2010 vol (Kerstvakantie = full time FM'en, heerlijk) en begin ik in na de jaarwisseling met een brakke kop aan een game in de Peruaanse competitie, die staat al een tijdje in de planning :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 23:15:52 ]
pi_89941300
edit: deze post was een foutje, excuses.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 23:15:06 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:37:14 #218
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89942592
quote:

Na drie seizoenen waarin uitnederlagen, gelijke spelen en het gebrek aan doelpunten de kroon spanden, is dit seizoen een ongelooflijk succes geworden met PSG. Eindklasseringen als vijfde, derde en vierde en een enkele Coupe de Ligue winst gingen dit seizoen voor, maar in dit vierde seizoen heb ik zowel de Coupe de Ligue als de Coupe de France, plus de landstitel binnen en ook nog eens de halve finale van de Europa League gehaald! Ik ben zelden zo blij geweest met een FM prestatie, want de manier waarop dit ging heb ik nog nooit zo onverwachts meegemaakt.

Seizoen drie was een deceptie. Ik hoopte mee te doen om het kampioenschap met een aantal goede aankopen, maar het liep gewoon niet. In de zomer heb ik daarom e.e.a. omgegooid: van 4-1-2-3 naar 4-2-3-1. Daarnaast heb ik Séssegnon, Chantôme en Ngoyi laten gaan en heb ik Pierre-Emerick Aubameyang (gratis) en mijn biggest wish Antoine Griezmann binnengehaald. In de eerste competitiehelft draaide ik OK, schommelde een beetje tussen plek twee en vier. Olympique Lyon was weer eens ongenaakbaar en stond in december al 9 punten los. Maar vanaf het aanbreken van het jaar 2014 kreeg mijn team ineens een soort boost, want vanaf dit moment ging ik als een tierelier! In het begin liet OL ook geen punt liggen, maar opeens gingen ze morsen en versloeg ik ze zelf ook, toen stond ik ineens boven ze. Op het eind ging het allemaal een stuk moeizamer, spelers waren zwaar vermoeid, veel schorsingen, etc. Maar godzijdank kon ik met hangen en wurgen OL voor blijven en ben ik kampioen; eindelijk hun hegemonie doorbroken!

[ afbeelding ]

En dat grotendeels zonder normaliter topscorer Guillaume Hoarau (gescheurde hamstring). De rest van het team maar vooral Pierre-Emerick Aubameyang met 29 seizoensgoals ving zijn afwezigheid fantastisch op! Sambou Yatabaré en Antoine Griezmann waren de andere revelaties van het seizoen:

[ afbeelding ]

Trouwens ontzettend zonde dat ik er in de halve finale van de Europa League uitvloog tegen Real Madrid. Ik wist dat ik ze kon hebben, omdat ik ze eerder al eens met 7-1 van de mat geveegd had (was een toevalstreffer, maar je weet nooit!). Ik won thuis met 1-0. In de uitwedstrijd werd het 1-0 voor Real Madrid; dus verlengen. Ik had niet veel te vertellen, bracht een extra verdediger in en hoopte op penalties. Wat gebeurt er: minuut 120+2, corner PSG wordt weggewerkt en in de counter zet Canales die engerd van een Özil alleen voor Aréola. Özil lobt heel hoog over m heen en de bal stuitert via de paal over de doellijn (de bal heeft het net niet eens geraakt!). Echt zuur! In de finale had ik Benfica getroffen en als er één ding zeker is, is het dat ik die had kunnen hebben.

Maar goed, ik ben nog steeds apetrots op mijn tweede seizoenshelft, en drie prijzen in een seizoen i.p.v. vier is ook prima, toch? :D Hier de indrukwekkende eindsprint. Na de gewonnen Coupe de France finale kwamen nog twee minieme overwinningen en drie gelijke spelen, maar het was genoeg.

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_89942989
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geweldig man! :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89947452
Zo dan, uiteindelijk ook nog Manager of the Year geworden, en Stevanovic Young Player of the Year.

Voor komend seizoen heb ik aangegeven voor de titel te willen gaan, en het bestuur gaf me daarom 36.5m euro mee voor nieuwe aankopen.

Agbonlahor is helaas vertrokken naar Man City (wie anders :') ) voor 12.5m, voor hem heb ik Jelle Vossen van Genk als vervanger aangetrokken.

Ook heb ik Matt Noble, de assist-koning van de PL afgelopen seizoen (15 assists) aangetrokken om te concurreren met Stevanovic voor de nr 10 positie, al zullen beiden genoeg wedstrijden spelen.

Aangezien Manninger naar Sampdoria is vertrokken (350k) ben ik bezig met een 22-jarige keeper van Huddersfield als vervanger (naam even kwijt), daarna wil ik nog een top-verdediger aantrekken, en dan is mijn selectie rond voor het nieuwe seizoen.
pi_89947754
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo dan, uiteindelijk ook nog Manager of the Year geworden, en Stevanovic Young Player of the Year.

Voor komend seizoen heb ik aangegeven voor de titel te willen gaan, en het bestuur gaf me daarom 36.5m euro mee voor nieuwe aankopen.

Agbonlahor is helaas vertrokken naar Man City (wie anders :') ) voor 12.5m, voor hem heb ik Jelle Vossen van Genk als vervanger aangetrokken.

Ook heb ik Matt Noble, de assist-koning van de PL afgelopen seizoen (15 assists) aangetrokken om te concurreren met Stevanovic voor de nr 10 positie, al zullen beiden genoeg wedstrijden spelen.

Aangezien Manninger naar Sampdoria is vertrokken (350k) ben ik bezig met een 22-jarige keeper van Huddersfield als vervanger (naam even kwijt), daarna wil ik nog een top-verdediger aantrekken, en dan is mijn selectie rond voor het nieuwe seizoen.
Klinkt goed! Jammer dat je Agbonlahor kwijt bent, was zelfs toen ik Rooney had bij Aston Villa nog steeds de koning van de aanval.. ;(

In mijn game heb ik m'n team bij elkaar gehouden, Cabral is vertrokken naar Bolton voor 1,8+40%.
Verder heb ik Thiago Carleto gekocht om een goede vervanger voor de linksbackpositie te hebben, Grimi zal reserve worden. Verder voor 8 miljoen aan talentjes gekocht :@ . Heb nog 30 miljoen te besteden, maar zou niet weten aan wie.. Misschien als ik een top rechtsbuiten kan vinden.
pi_89947792
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Scorpie het volgende:
Crap, ik begin mijn voorsprong op Ajax te verliezen :'(
Moet wel CL halen anders stort mijn salarishuis in denk ik :'(
Mooi, toch kampioen geworden en de beker ook gewonnen! Had in de winterstop 8 punten voor op Vitesse toen nog, maar Ajax gooide de Boer eruit en begon aan een opmars onder Van den Brom, op de een na laatste speeldag haalde ik 3 volle punten waardoor ik niet meer in te halen was door Ajax omdat ze 4 punten achter stonden...nu de CL in!

Screenies komen vanavond wel, nadeel is dat ik mijn trouwe spits van 6 jaar lang moet verkopen samen met mijn sterspeler op de linksvoor positie, ze zijn beiden niet meer te houden en zullen mij hopelijk een hoop geld opleveren.
pi_89947829
quote:
Op woensdag 15 december 2010 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

Hm, Vossen als vervanger van Gabby? Ik zou toch overwegen om er nog een spits bij te nemen. Ik had bij Vossen bij Feyenoord en ook al zijn z'n stats geweldig, hij had zelfs op dat niveau moeite om 1 op 3 te lopen... Ik ben de hele dag op m'n werk en weet ff geen geschikte spits uit m'n hoofd (hoewel, Tomas Necid?) Maar ik zou toch ff zoeken naar een extra spits, just in case. Desnoods huur je iemand als Jo van Man City. Vrijblijvende tip van een collega-manager :)
pi_89947998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Hm, Vossen als vervanger van Gabby? Ik zou toch overwegen om er nog een spits bij te nemen. Ik had bij Vossen bij Feyenoord en ook al zijn z'n stats geweldig, hij had zelfs op dat niveau moeite om 1 op 3 te lopen... Ik ben de hele dag op m'n werk en weet ff geen geschikte spits uit m'n hoofd (hoewel, Tomas Necid?) Maar ik zou toch ff zoeken naar een extra spits, just in case. Desnoods huur je iemand als Jo van Man City. Vrijblijvende tip van een collega-manager :)
Of Kadlec als hij nog goedkoop is :9~
pi_89948155
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Ik had eerst Lavezzi op het oog, die stond op de transferlijst bij Napoli maar wilde sowieso niet naar mij toe komen.
Vossen heeft 2 topseizoenen achter de rug bij Genk qua doelpunten, is nog jong, en had een hoge finishing, composure en off the ball, wat mij betreft de belangrijkste attributes voor een spits, ook was ie maar 4 miljoen euro.
Maar je hebt misschien wel gelijk dat ik NOG een spits kan gebruiken, dit omdat Jordan Rhodes ook nog niet echt klaar is voor een basisplek.

Necid zit bij Genoa geloof ik, heb ik wel nog even bekeken.
Kadlec heb ik al eens gehad met Utrecht in mijn 1e FM11 game, en ik hou er niet zo van om dezelfde spelers te halen. ;)
pi_89948813
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik had eerst Lavezzi op het oog, die stond op de transferlijst bij Napoli maar wilde sowieso niet naar mij toe komen.
Vossen heeft 2 topseizoenen achter de rug bij Genk qua doelpunten, is nog jong, en had een hoge finishing, composure en off the ball, wat mij betreft de belangrijkste attributes voor een spits, ook was ie maar 4 miljoen euro.
Maar je hebt misschien wel gelijk dat ik NOG een spits kan gebruiken, dit omdat Jordan Rhodes ook nog niet echt klaar is voor een basisplek.

Necid zit bij Genoa geloof ik, heb ik wel nog even bekeken.
Kadlec heb ik al eens gehad met Utrecht in mijn 1e FM11 game, en ik hou er niet zo van om dezelfde spelers te halen. ;)
Garra Dembelé scoort er overigens ook aardig op los meestal..
Het is een Fransman met ook een Malinees paspoort, met het gevolg dat hij voor 95% zeker voor Mali uit zal komen en je hem dus mogelijk mist tijdens de Africa Cup..
pi_89949603
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Garra Dembelé scoort er overigens ook aardig op los meestal..
Het is een Fransman met ook een Malinees paspoort, met het gevolg dat hij voor 95% zeker voor Mali uit zal komen en je hem dus mogelijk mist tijdens de Africa Cup..
Oja, daar zeg je me wat. Ik heb zoals gezegd een team met alleen Fransen en Afrikanen en ik mis met de Afrika Cup dus mooi vijf basisspelers en waarschijnlijk nog vier spelers. Even niet aan gedacht, haha!

Maar Garra Dembelé is zeker een goede.
pi_89950200
Voorbeeldje van een ander soort challenge, van het sortitoutsi forum:

quote:
What is it?

What is The Pentagon? Well its this, you start unemployed with a Sunday League reputation and you try to win all five continental Champions Leagues(European Champions League, South American Champions League, Asian Champions League, African Champions League and North American Champions League) in one save game.

How do I take part?

Simply create a Career thread in this section and your rolling. You can use this thread to ask any questions or to just keep people updated with how you are doing.

Additional Info

There are three other elements to The Pentagon that you can add if you want.

1. Sustainable Management - You keep things financially realistic. Only spending what you have, living within your means, not spending huge, unrealistic amounts. If you want added spice you can try and make a profit on transfers every season.
2. Nationalistic Management - You sign no foreigners. So if you're in Russia you only sign Russians, if you're in Brazil you only sign Brazilians, etc
3. APLA - Anti Premier League Alliance You don't load England in your game. You totally avoid it. Only real men don't load England.

Roll of Honour

European Champions League Winners

South American Champions League Winners

North American Champions League Winners

Asian Champions League Winners

African Champions League Winners
Lijkt mij ook wel leuk om te doen :P Misschien doe ik dan wel mee (met fm09).
pi_89951220
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voorbeeldje van een ander soort challenge, van het sortitoutsi forum:

[..]

Lijkt mij ook wel leuk om te doen :P Misschien doe ik dan wel mee (met fm09).
Denk dat je dan wel ff bezig bent :P Als je eenmaal als sunday-league footballer je eerste cl wint dan gaat het misschien wat sneller, maarja.. eerst die eerste maar eens winnen :P
pi_89951262
Die challenge is mij iets te extreem inderdaad, daar heb ik helemaal geen tijd voor.

Het lijkt mij leuker om een club te kiezen uit 1 van de lagere divisies in Engeland/Frankrijk/Duitsland/Spanje/Italie.
pi_89951343
Die challenge is veel te groot.
pi_89951451
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Die challenge is veel te groot.
Idd dan zou ik als challenge eerder doen begin als zondag-voetballer in 1 land en zorg dat je uiteindelijk z.s.m. de CL wint...
Moet er alleen wel even kijken wat te doen met:
- 1 club of mag je naar een andere als die kans zich voordoet(en als het 1 club is dan is je challenge voorbij als je ontslagen wordt..)
pi_89951527
Of we doen een challenge waarbij een bepaalde periode opgesteld is (10 jaar) waarin men zoveel mogelijk prijzen moet pakken, beginnend bij de laagste divisie van een land. Elke 'prijs' moet dan een bepaalde criterium hebben (een CL is 5 punten, een amateurbeker 1, zoiets).
pi_89951595
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Of we doen een challenge waarbij een bepaalde periode opgesteld is (10 jaar) waarin men zoveel mogelijk prijzen moet pakken, beginnend bij de laagste divisie van een land. Elke 'prijs' moet dan een bepaalde criterium hebben (een CL is 5 punten, een amateurbeker 1, zoiets).
En dan moet je er voor zorgen dat iedereen dezelfde database heeft.. want speelt de een met de engelse competitie zoals die in de game zit heeft hij/zij alleen tot en met de Blue Square N/S en dan de FA, League Cup en de Vans Trophy.. iemand die met de Level 10 update speelt heeft ook ik weet niet hoeveel regionale bekers in de game zitten...
pi_89951725
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

En dan moet je er voor zorgen dat iedereen dezelfde database heeft.. want speelt de een met de engelse competitie zoals die in de game zit heeft hij/zij alleen tot en met de Blue Square N/S en dan de FA, League Cup en de Vans Trophy.. iemand die met de Level 10 update speelt heeft ook ik weet niet hoeveel regionale bekers in de game zitten...
Yep, 1 iemand maakt de game aan en deelt de savegame met de rest, dat is het eerlijkst.
pi_89951795
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, 1 iemand maakt de game aan en deelt de savegame met de rest, dat is het eerlijkst.
Yep.
pi_89951914
Ik wil het wel regelen allemaal trouwens, geen probleem.

Maar dan moeten we wel even de regels kortsluiten, mijn voorkeur gaat uit naar een club kiezen, en niet als werkeloze trainer beginnen, maar misschien dat de meerderheid dat juist wel wil.
pi_89952020
Hebben jullie het over football manager 2011 want die heb ik sinds zaterdag en vindt het echt gaaf.
pi_89952391
Poll: Wat wil jij als FM-challenge ?
Een specifieke club managen
Als werkeloze manager beginnen
Anders, nl. :
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_89952466
Kijken jullie nog naar specifieke dingen als jullie een LLM team kiezen? Was gister begonnen met Dover, maar kwam er toen achter dat je spelers met een amateurcontract zo weg kunt sturen zonder wat bij te betalen. Dus dat is al een ding waar ik volgende keer rekening mee zou houden.

Hebben jullie nog andere dingen? behalve kleur van shirt + de naam :9
pi_89952543
Doe mij maar een club :Y
pi_89952805
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil het wel regelen allemaal trouwens, geen probleem.

Maar dan moeten we wel even de regels kortsluiten, mijn voorkeur gaat uit naar een club kiezen, en niet als werkeloze trainer beginnen, maar misschien dat de meerderheid dat juist wel wil.
Ben 2x werkeloos begonnen als sunday league footballer met behoorlijk wat competitie's (tot laagste niveau) geselecteerd en beide keren moest ik een jaar wachten voordat ik een baan kreeg.

Ik begin zelf opnieuw zodra de volgende patch uit is, ben er alleen nog niet uit wat ik ga doen. Blue Square North/South naar CL-winst heb ik al 3 of 4x gedaan en dat begint een beetje te vervelen.
Get it and Bet it
  woensdag 15 december 2010 @ 12:10:16 #243
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89952832
Waarom heb ik tegen Everton altijd de meest krankzinnige wedstrijden?
Everton komt in de eerste helft op voorsprong. In de 67e minuut scoor ik tegen, 1-1. Vlak daarna kom ik op voorsprong door weer Lukaku (die dit seizoen weinig speelt, dit is zijn eerste basisplaats dit seizoen en zit al in eind januari, Pato en Hernandez zijn episch samen :D , maar Pato is geblesseerd).
Daarna komt de 2-2 (86e minuut).. Ik dacht dat het een overtreding was. Je ziet de grensrechter ook de vlag half omhoog doen, misschien twijfelde ie :P, maar het mag blijkbaar dus door en ze scoren. Je ziet mijn spelers op de scheids afrennen. :') Dus ik gvd!! :( Alles op de aanval!!
90e minuut, van der Vaart!! *O* Heb het gewoon uitgeschreeuwd van blijdschap :@
pi_89953144
Ik heb FM in het Nederlands gezet. Het is wel ff wennen want sinds ik FM speel in 2007 heb ik m altijd in het Engels gehad. Nu maar is kijken hoe het bevalt.
  woensdag 15 december 2010 @ 12:22:21 #245
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89953243
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Doe mij maar een club :Y
Ik heb ook op club gestemd. Ik heb gisteren even gekeken maar nog geen ideeën over welke club. Lijkt me wel het leukst om in de onderste regionen van een west-Europees land te zitten.

In de lagere competities van landen als Wit-Rusland, Oekraïne, en Tscjechië bijvoorbeeld, zitten eigenlijk ontzettend goede spelers. Ik kan me niet voorstellen dat het niveau in de tweede divisie van Wit-Rusland hoger is dan de Jupiler League, maar het loopt daar over van 20 jarige ventjes die in de Eredivisie niet zouden misstaan. Ik denk ook dat je helemaal wordt leeggekocht als je in die oost-Europese competities gaat zitten.
pi_89953277
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:19 schreef Denninho het volgende:
Ik heb FM in het Nederlands gezet. Het is wel ff wennen want sinds ik FM speel in 2007 heb ik m altijd in het Engels gehad. Nu maar is kijken hoe het bevalt.
Waarom??
Get it and Bet it
pi_89955001
100% wil een club tot nu toe, lijkt me duidelijk. :D

Ik zal vanavond eens kijken naar clubs die leuk zouden zijn en dan weer een poll maken, suggesties zijn uiteraard ook welkom.

Regel ik dat voor dit weekend de savegame te downloaden is !

Voor wat betreft de regels denk ik aan :

- 5 seizoenen
- Medium database (omdat niet iedereen een super PC heeft)
- Geen attribute masking
- Een club uit de onderste regionen van Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italië, of Spanje

Ook hier mogen uiteraard suggesties op komen zodat we allemaal tevreden zijn. :)
pi_89955009
1
pi_89956195
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:23 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Waarom??
Is toch lache :)
pi_89957411
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
100% wil een club tot nu toe, lijkt me duidelijk. :D

Ik zal vanavond eens kijken naar clubs die leuk zouden zijn en dan weer een poll maken, suggesties zijn uiteraard ook welkom.

Regel ik dat voor dit weekend de savegame te downloaden is !

Voor wat betreft de regels denk ik aan :

- 5 seizoenen
- Medium database (omdat niet iedereen een super PC heeft)
- Geen attribute masking
- Een club uit de onderste regionen van Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italië, of Spanje

Ook hier mogen uiteraard suggesties op komen zodat we allemaal tevreden zijn. :)
Mijn suggestie (kans dat ik meedoe is vrij klein overigens)
In de 3. Bundesliga heb je met Dynamo Dresden en Hansa Rostock 2 clubs met een behoorlijke potentie (groot stadion, genoeg fans om snel te kunnen groeien). Je loopt wel het gevaar dat het met die clubs te makkelijk is voor de wat meer ervaren spelers. Regels in Duitsland zijn redelijk soepel. Je moet wel een minimum aantal U23-spelers in de match-day-squad hebben en in de Bundesliga is er een restrictie voor het aantal niet EU-spelers.

Voor Engeland zou ik niet te laag beginnen anders kan je nooit europees spelen of je moet een Cup winnen ;). Frankrijk/Spanje/Italie speel ik zelden, al heb ik mijn oog op Foggia laten vallen maar die spelen een divisie te hoog (ik begin graag in de laagste divisie van een land :'))
Get it and Bet it
pi_89957585
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Mijn suggestie (kans dat ik meedoe is vrij klein overigens)
In de 3. Bundesliga heb je met Dynamo Dresden en Hansa Rostock 2 clubs met een behoorlijke potentie (groot stadion, genoeg fans om snel te kunnen groeien). Je loopt wel het gevaar dat het met die clubs te makkelijk is voor de wat meer ervaren spelers. Regels in Duitsland zijn redelijk soepel. Je moet wel een minimum aantal U23-spelers in de match-day-squad hebben en in de Bundesliga is er een restrictie voor het aantal niet EU-spelers.

Voor Engeland zou ik niet te laag beginnen anders kan je nooit europees spelen of je moet een Cup winnen ;). Frankrijk/Spanje/Italie speel ik zelden, al heb ik mijn oog op Foggia laten vallen maar die spelen een divisie te hoog (ik begin graag in de laagste divisie van een land :'))
Dynamo Dresden hebben we al eens gedaan als challenge iig, veel potentie idd. :)
pi_89961248
ik weet nog niet of ik aan de challenge mee ga doen.. Ik vind het altijd leuk om de resultaten van anderen te zien.. maar ik weet niet of ik de komende weken veel tijd heb.. En daar komt bij dat ik het liefste lekker zelf speel zonder aan regeltjes vast te zitten :P
pi_89961921
Begin zo langzamerhand een beetje moedeloos te worden, elke keer geef ik een overwinning weg. Stond net 2-0 voor in de rust, binnen 8 minuten scoren ze 3 x. 1 keer gaat de doelman onder de bal door en 2 keer een dikke blunder van een verdediger. Zal straks is een keer update doen van mijn game.
pi_89965036
De nieuwe patch is uit zie ik, meteen ff downloaden. :)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:57:02 #255
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89966414
In de patch notes:

quote:
- Danger man comments no longer always pick out the same player for each game.
Woohoo
pi_89966778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Pinterman het volgende:
In de patch notes:

[..]

Woohoo
_O_

Snel installeren dan maar
  woensdag 15 december 2010 @ 18:37:38 #257
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89967862
Wel leuk die patch maar het is zeker weer een vereiste om een nieuwe game te laden?
pi_89967911
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Burrito het volgende:
Wel leuk die patch maar het is zeker weer een vereiste om een nieuwe game te laden?
Nope :D
pi_89968281
Ah een nieuwe patch, dan wacht ik even met de savegame aanmaken tot na het weekend.

Hier iig alvast de poll jongens, welke club gaan we managen voor de challenge ?

Poll: Welke club gaan we managen voor de challenge ?
RC Strasbourg
Nior
Oldham Athletic
Sheffield Wednesday
Kickers Offenbach
Carl Zeiss Jena
Salernitana
Foggia
Benidorm
Real Oviedo
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_89968393
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nope :D
Serieus :D :D Dan ga ik hem ook maar eens vlug installeren!
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_89969162
Hm, ik kan Raúl Albiol kopen van Real Madrid, maar ik twijfel of hij het geld waard is. Hij kost ¤80.000,- p/w en ¤12.500,- appearance fee.. Ik speel nu nog met Bahia en Vlaar, maar die doen het eigenlijk prima..
pi_89969312
Ik kan die patch in steam niet vinden ? ;(
  woensdag 15 december 2010 @ 19:11:12 #263
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_89969353
Ik doe misschien ook mee met de challenge. Heb gestemd op Carl Zeiss Jena vanwege hun briljante supporters
Tranquillo
pi_89969403
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Leonos het volgende:
Ik kan die patch in steam niet vinden ? ;(
Is waarschijnlijk al geïnstalleerd ;) Gaat vanzelf.
pi_89969967
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk al geïnstalleerd ;) Gaat vanzelf.
Waar zijn dan de patch notes ? :P
  woensdag 15 december 2010 @ 19:27:43 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89970057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waar zijn dan de patch notes ? :P
-----------------------------
Football Manager 2011 v11.2.0

http://forum.fm-view.com/topic/13423-patch-112/

[ Bericht 50% gewijzigd door PirE op 15-12-2010 19:34:55 ]
pi_89970168
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef PirE het volgende:

[..]

Football Manager 2011 v11.2.0

http://community.sigames.(...)h-11.2-Now-Released!

Dan moet je weer inloggen.
Naja, laat maar zitten. Toch bedankt ^O^
pi_89970229
Altijd leuk, word je tweede, mag je meedoen aan de Champions League, moet je eerst CFR Cluj verslaan (dat was geen probleem uiteraard), mag je daarna tegen Barcelona spelen omdat je bij de niet-geplaatsten hoort. Joy!

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef Jorwol het volgende:
Hm, ik kan Raúl Albiol kopen van Real Madrid, maar ik twijfel of hij het geld waard is. Hij kost ¤80.000,- p/w en ¤12.500,- appearance fee.. Ik speel nu nog met Bahia en Vlaar, maar die doen het eigenlijk prima..
Oh maar hij snubt me op maar liefst 8 punten, lang leve de patch! Ach ja, misschien is het wel gewoon een foutje. Dan maar niet m'n hele salarishuis verkloten..

[ Bericht 62% gewijzigd door Jorwol op 15-12-2010 19:45:50 ]
pi_89970931
Een challenge, tof idee. ^O^

Het was misschien interessanter om een bagger league zoals wales of ijsland te pakken, nu met het league reputatie systeem is dat pas echt een challenge. De clubs uit de poll komen allen uit een league waar het uiteindelijk redelijk eenvoudig is de CL te winnen.
pi_89970956
Geweldig dat je geen nieuwe game hoeft te starten om de patch te laten werken. :)
pi_89971410
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Een challenge, tof idee. ^O^

Het was misschien interessanter om een bagger league zoals wales of ijsland te pakken, nu met het league reputatie systeem is dat pas echt een challenge. De clubs uit de poll komen allen uit een league waar het uiteindelijk redelijk eenvoudig is de CL te winnen.
Doen we dat de volgende keer. :)

Nu gewoon 5 seizoenen spelen met de gekozen club en zien waar het schip strandt.
pi_89972815
Wie speelt FM11 op de Mac :) ?
  woensdag 15 december 2010 @ 20:30:11 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89973003
Ik kijk ff niet en er is meteen een challenge. :'(
C'est la vie
pi_89973087
Verdomme, uit bij Barca 0-1 voorstaan en dan door twee lompe fouten, die ook totaal niet nodig waren, twee penalty's tegen, eindstand 3-1. Thuis kom ik ondanks veel balbezit en kansen niet verder dan 0-0, ZUUR!
pi_89973195
Lastige keuze hoor :(
  woensdag 15 december 2010 @ 20:35:54 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89973304
Oh ik dacht dat ik niet meer kon meedoen :P
C'est la vie
  woensdag 15 december 2010 @ 20:51:35 #277
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89974124
De patch kan niet worden geïnstalleerd met een minder legale versie.
pi_89974135
Argh, pc crashte, niet gesaved...

[ Bericht 78% gewijzigd door Jorwol op 15-12-2010 22:53:00 ]
pi_89974970
WAT IK NU MEEMAAK?! :') :')

Mijn speler heeft een bal voor het intikken op 35 centimeter afstand van een leeg doel, schiet hij hem knalhard over de zijlijn omdat een speler van de tegenstander geblesseerd is.... :') :') :') x oneindig!

Jezus christus wat een mongool :(
pi_89975937
Is die Team Instructions bug al verholpen in de patch?
pi_89976163
quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Een keer kopen dan maar? Aangezien je er toch al redelijk wat plezier aan hebt gehad :)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:28:45 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89976258
Win je met 0-1 in de Grolsch Veste in de play-offs weet je het thuis helemaal te verneuken en ga je met 1-3 op je bek :') Moet nu een beslissingswedstrijd spelen maar hopen dat het goed gaat. :')
C'est la vie
pi_89976509
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
hier geen problemen
  woensdag 15 december 2010 @ 21:32:19 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89976514
Schijnt dat die patch illegale versies kapot kan maken, dus geen haar op mijn hoofd dat er over denkt om die patch te installeren.
C'est la vie
  woensdag 15 december 2010 @ 21:32:33 #285
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89976531
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Een keer kopen dan maar? Aangezien je er toch al redelijk wat plezier aan hebt gehad :)
Ik ben zoeen arme student. En ik heb het spel al, dan vind ik 't een beetje dubbel.. Al denk ik ieder jaar dat ik 'm weer zou halen..
pi_89977013
Hoe zit het met homesicke gasten? Als die maar lang genoeg bij je club blijven, draaien ze dan bij? Ik heb hem by request op de transferlijst gezet en nu begint ie me toch een partij goed te ballen. Ik wil em niet kwijt. Er komen over 2 weken twee landgenoten van hem deze kant op, helpt dat? (Hij vroeg niet expliciet om deze spelers, maar 't zijn wel landgenoten.)
pi_89977110
Sterspeler verkocht, fans over de zeik, wel 9.5 miljoen rijker + 25% profit.

Nu maar dit talentje halen:

woensdag 15 december 2010 @ 21:41:59 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89977111
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef VonHinten het volgende:
Hoe zit het met homesicke gasten? Als die maar lang genoeg bij je club blijven, draaien ze dan bij? Ik heb hem by request op de transferlijst gezet en nu begint ie me toch een partij goed te ballen. Ik wil em niet kwijt. Er komen over 2 weken twee landgenoten van hem deze kant op, helpt dat? (Hij vroeg niet expliciet om deze spelers, maar 't zijn wel landgenoten.)
Landgenoten halen helpt volgens mij wel, ik stuur ze meestal gewoon op verlof als ze er minder door gaan presteren.
C'est la vie
pi_89977793
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Landgenoten halen helpt volgens mij wel, ik stuur ze meestal gewoon op verlof als ze er minder door gaan presteren.
Dat deed ik met een andere knakker inderdaad. Die was 30 dagen weg, maar zeikt niet meer sinds die terug is. Ik wacht even af of de landgenoten helpen, anders knal ik hem als de fixtures rustig zijn verplicht op een vakantie in eigen land.
pi_89977871
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar dit soort gasten kom ik dus echt nooit tegen in mijn games :') sjezus 18-18-18 op cruciale punten op zijn 20e. En dat voor 3,5 miljoen :D
pi_89978346
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit soort gasten kom ik dus echt nooit tegen in mijn games :') sjezus 18-18-18 op cruciale punten op zijn 20e. En dat voor 3,5 miljoen :D
Heeft me wel 7,25 miljoen gekost hoor, hij mocht niet weg van zijn club maar had minimale release clausule :D
pi_89983303
Ik ben bezig met mijn 2e seizoen bij Ajax en sta net na de winterstop 10punten los van Psv.
Suarez zat het hele seizoen te zeiken dus had hem aangeboden aan clubs en toen heeft ie gekozen voor Shacktar terwijl Barca,Chelsea en Man City ook een bod hadden uitgebracht :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89983554
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik ben zoeen arme student. En ik heb het spel al, dan vind ik 't een beetje dubbel.. Al denk ik ieder jaar dat ik 'm weer zou halen..
Nja je hebt in feite niks hè :P! Heb hem dit jaar wel gekocht, terwijl ik hem ook al had :P
pi_89983632
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom screens knippen?
  donderdag 16 december 2010 @ 00:28:34 #295
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89985516
Leuk die nieuwe patch.. :)
Alleen nu staat er overal Transfer afronden, ook als je iemand nieuw contract aanbiedt. Opzich geen bug, maar toch :P
pi_89987145
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom screens knippen?
Ik heb als manager naam natuurlijk mijn eigen naam en als je dan niet knipt sta je met je voor en achternaam online. Ook heb je nu geen zinloze informatie erop staan.
pi_89987877
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom screens knippen?
Mijn resolutie is 1680x1024, alles wat ik eraf kan knippen scheelt bandbreedte voor jullie :P
Daarnaast wil ik idd niet dat de hele buitenwacht mijn naam weet, maar wil je een full screenie kan je die krijgen natuurlijk :P
pi_89987904
Nja volgens mij staat bij een speler niet je eigen naam :)?
pi_89988700
Heb toch maar die Dembele van Austria Wien gehaald als extra spits, dat was nml. de enige die wilde komen van het zooitje spitsen waar ik mee bezig ben geweest.... (Luuk de Jong, Hulk, Robert Acquafresca, Alberto Paloschi, om er een paar te noemen...)

Ook nog Phil Jones van Blackburn gehaald als extra verdediger, en die keeper van Huddersfield is ook gekomen (Alex Smithies).
pi_89988746
Op het SI-forum staat nog een extra toevoeging op de patch met last-minute wijzigingen. Daar zit ook de overname van Sheffield Wednesday in en ook de transfer van Assulin naar Man City is erin verwerkt (tevens wat contractverlengingen e.d.).
Get it and Bet it
pi_89989117
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 07:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja volgens mij staat bij een speler niet je eigen naam :)?
Prima, ik zal de naam van de speler vanavond wel ff erbij knippen :P
Tis een regen dus je hebt er niet veel aan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')