• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).quote:Ik heb een probleempje met FM. Sinds kort geeft m'n FM een foutmelding, iedere keer dat ik een profiel van een speler wil bekijken. Om deze error gaat het: Football Manager 2011 11.0.0f151865 werkt niet meer, er komt een melding wanneer het probleem is opgelost. Alleen komt die melding nooit.
Ik heb gezien dat meerdere mensen soortgelijke problemen hebben, alleen is het bij hen als ze een bepaalde wedstrijd starten. Zij kunnen dan op vakantie gaan en dan is het probleem opgelost, alleen werkt dat bij mij niet. Iemand die een oplossing weet?
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.
Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.
Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Denninho het volgende:
[..]
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen.Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend.
Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikoraquote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef heloef het volgende:
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen
FM somsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizingquote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
Haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Het is dan ook verre van waar.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing
Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Evandro Roncatto was pas een ektequote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen.
Waarschijnlijk wel.. samen met Cherno Samba, Dionisis Chiotis en João Paivaquote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen.
Miro Baldo Bento en Kabba Samuraquote:Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Evandro Roncatto was pas een ekte
Peter Prosparquote:Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Evandro Roncatto was pas een ekte
maar goed dat ik niet net een slok drinken genomen had, want ik had me waarschijnlijk versliktquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Pinterman het volgende:
Mijn god, blijkt dat die Martha weg is voor de Carribean Championship.
Wat is dat nou voor kneuzencompetitie
Speler ging bij mij zeuren dat hij wegwilde terwijl hij twee weken later al weg zou gaan, contract was al weken daarvoor getekend.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wohooo de Treble gewonnen met Ajax. Maar de CL winnen ging met zoveel mazzel. Heel verdedigend spelen en vies counteren. Twee keer met penalties gewonnen.
Spelers raken zo snel geïrriteerd. Suarez gaat naar Man Utd. en dan beginnen spelers te zeuren dat ze een hekel aan hem hebben en dat hij weg moet. Hij gaat toch al weg? Wat is hun probleem?
Iemand nog tips voor trainers, die van mij zijn waardeloos.
Determination, discipline en motivation zijn erg belangrijk voor coaches.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand nog tips voor trainers, die van mij zijn waardeloos.
Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten johquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd of dit genoeg is voor handhaving.
[ afbeelding ]
Smalle selectie, maar het moet maar en de meeste spelers kunnen op verschillende positie's spelen indien nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:
[ afbeelding ]
Goed advies, TinnionFlapdrol
Het stadion van Munster heeft maar een capaciteit van 15.000 (waarvan 3000 zitplaatsen). Het zit ook lang niet altijd vol, vorig jaar had ik gemiddeld 10.000 bezoekers in de 2. Bundesliga en het seizoen daarvoor net 6000 in de 3.Bundesliga.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten joh
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:
[ afbeelding ]
Goed advies, TinnionFlapdrol
Bij mij is Rob Penders trainer van Veendam en die staat in het rijtje Koeman, Been en Verbeek die altijd even moeten melden dat ze mij een slechte trainer vinden als ik tegen hun teams speel.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
Dacht ik al. Wel mooi dat je het met de juiste versterkingen aan de praat hebt gekregen. Nu zorgen dat de club steeds rijker word zodat je dalijk als je prof bent alle faciliteiten uit kan breiden.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.
Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!quote:
Mja ik had het geluk dat ik vrij snel van de Topklasse naar de Jupiler League toe ging, in seizoen 2 al. Dat scheelt zoveel qua geld, zeker als je 3 jaar later ook nog eens naar de Eredivisie toe gaat. Ik zat toen nog op mijn oude sponsorcontract die men 5 jaar lang had laten doorlopen van een whopping 121k per jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 09:41 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit talent te kopen maar flamengo accepteerd geen bod
Verpakovskis.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef CarlosJacques het volgende:
't is een prima talentje die Baranek van mij, maar van de penalties moet ie afblijven.
[ afbeelding ]
Inderdaad, erg irritant. Baranek heeft de beste penalty taking (16) in mijn team en speelt altijd met veel vertrouwen dus hij pakt vaak automatisch de bal als ik een pingel krijg. Hij heeft er nu 6 genomen waarvan er 1 raak is.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Daar heb ik dus ook last van. 85% van de penalty`s gaat mis
Haha, mooi is datquote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een speler op het oog die ik aan het einde van het seizoen willen binnenhalen met een Bosman (als vervanger van een huurling). Het is alleen pas november. Nou heeft er echter een club bod gedaan om hem in de winterstop te halen, wat geaccepteerd werd. Dus ik roep meteen in de media dat ik erg onder de indruk ben van die speler en hem graag wil halen. En nu heeft ie meteen het contract van die andere naast zich neergelegd
Weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar op zich grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |