abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89665438

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #62 Spanning, sensatie en zeikende zaakwaarnemers
pi_89665506
Dus dat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89665712
Ik heb na de promotie met Met Police mijn team op 4 plaatsen veranderd. Heb 1 centrale verdediger, 2 centrale middenvelders en 1 spits aangetrokken. Die zullen allemaal in de basis komen. Betekent wel dat mijn topscorer van het vorige seizoen, Chris Sharpling 22 goals in 33 duels, op de bank terecht komt. Met die 22 goals is hij clubtopscorer :P
pi_89666307
Goede TT _O-
pi_89666332
Dries Mertens is trouwens een teringlijer in mijn spel; er zijn 4 spelers die niet met hem op kunnen schieten, hij wil zelf niet weg, neemt geen genoegen met een plek in het 2e en de afkoopsom is te hoog om hem eruit te schoppen :'(
pi_89666541
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_89668619
quote:
Ik heb een probleempje met FM. Sinds kort geeft m'n FM een foutmelding, iedere keer dat ik een profiel van een speler wil bekijken. Om deze error gaat het: Football Manager 2011 11.0.0f151865 werkt niet meer, er komt een melding wanneer het probleem is opgelost. Alleen komt die melding nooit.

Ik heb gezien dat meerdere mensen soortgelijke problemen hebben, alleen is het bij hen als ze een bepaalde wedstrijd starten. Zij kunnen dan op vakantie gaan en dan is het probleem opgelost, alleen werkt dat bij mij niet. Iemand die een oplossing weet?
• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).

• Heb je .NET Framework 4.0-Full geïnstalleerd heb je pc/ laptop?

• Patch 11.1 geïnstalleerd?

• 3D uitgeschakeld?

Zelf heb ik ook een tijd lang foutmeldingen gehad wat bij mij werkte was:

- Videokaart updaten.
- Ga naar de volgende map: Mijn documenten/ Sports Interactive/ Football Manager 2011 dan ga je naar MAPOPTIES en klik op tabblad weergave en dan vink je dit aan: Verborgen bestanden, mappen of stations weergeven.

Vooral die laatste moet bij vele foutmeldingen werken in FM. Succes
  woensdag 8 december 2010 @ 11:16:40 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89668795
Die TT :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89668876
Tvp
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89671307
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:25:22 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89673762
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
C'est la vie
pi_89673932
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
pi_89674195
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Denninho het volgende:

[..]

Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.

Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Vici, Vidi, Veni!
pi_89674865
Tussen het grote aantal doelpuntarme wedstrijden kwam ineens dit tussendoor:

*O*

Verder wel gewoon uitgeschakeld in de poule (Man City zat er ook nog in) maar dit pakt niemand me meer af!
pi_89675066
LoL, PSV is bij mij overgenomen door mensen Qatar. Zouden volgens geruchten 117 miljoen willen investeren.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:11:37 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89675561
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
C'est la vie
pi_89676921
Vorige topic is dicht, maar alsnog: Scorpie _O_ Knap om met een amateurploeg kampioen van Eredivisie te worden :)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:22:58 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89678575
Zit nu bij Cambuur en L.A. Galaxy wil me hebben ik zit nu toch aardig te twijfelen.
C'est la vie
pi_89679999
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef heloef het volgende:
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
  woensdag 8 december 2010 @ 16:53:01 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89682886
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
FM soms :')

Trouwens heeft Edje doorgezet en Volendam daadwerkelijk gekocht.

En ik begin wel heel populair te worden want na Lokeren en L.A. Galaxy wil Vitesse me hebben.
C'est la vie
pi_89683097
Ik wil ook weer spelen heb alleen zo weinig tijd laatste weken :(
pi_89683563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
  woensdag 8 december 2010 @ 17:09:52 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_89683669
quote:
Haha. :D
  woensdag 8 december 2010 @ 17:23:39 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89684326
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
Het is dan ook verre van waar.
C'est la vie
pi_89684961
CL gewonnen *O*

Tegen Chelsea en Man Utd in de uitwedstrijd compleet weggespeeld, maar thuis scoorde ik erg veel :) Tegen Olympique Marseille twee wedstrijden niets weggegeven en kansen genoeg gehad om te winnen, maar na 2x 0-0 op penalties door omdat OM de 1e 4 penalties miste :')

Finale verrassend tegen Juventus die Barcelona eruit kegelden.

Hele goede wedstrijd waarin ik veruit de betere partij was, toch extra tijd nodig voor de winst.

Totaal in de CL 28x gescoord, maar ook 13 tegen. Absolute uitblinker Lodeiro
Ja, schrok je toch even he!
pi_89685169
quote:
Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen. :')
pi_89685301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik vraag me af of To Madeira, Maxim Tsigalko, Junior Khanye, Daniel Fredheim Holm, Tonton zola moukoko en Kennedy Bakircioglu op z'n begrafenis komen. :')
Evandro Roncatto was pas een ekte _O_
pi_89687915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.. samen met Cherno Samba, Dionisis Chiotis en João Paiva :P

Met Met Police de eerste overwinning behaald van de Southern League Premier Division. Sta overigens nog steeds in de gevarenzone.

De overwinning kwam mede door deze goal tot stand:
  woensdag 8 december 2010 @ 19:21:16 #29
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89688853
Hmm, nu twee van mijn spelers (Martha voor de Antillen, en Pryor voor Suriname) zijn opgeroepen voor hun nationale elftal, herinner ik me weer waarom het een slecht idee is om internationals in je team te hebben als ploeg in een lage competitie!

De npower League 2 verplaatst geen wedstrijden voor internationals en dus zijn die gasten 1/3 van de tijd weg.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_89689331
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Miro Baldo Bento en Kabba Samura _O_ CM3 helden. Samura was een 19-jarige Sierra Leonees (?) die in Zweden bij IFK Goteborg voetbalde en die je voor 325K kon kopen en al op finishing 20 zat _O_ Dat waren nog es tijden.
pi_89689382
Met Espanyol 7e geworden in Spanje, terwijl mediaprediction 12e was :) Wij gaaaaaaan Europa in, wij gaan Europa in..... *O*
  woensdag 8 december 2010 @ 19:37:07 #32
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89689636
Mijn god, blijkt dat die Martha weg is voor de Carribean Championship.

Wat is dat nou voor kneuzencompetitie :')
  woensdag 8 december 2010 @ 19:38:06 #33
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89689699
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Peter Prospar ^O^
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_89689769
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Pinterman het volgende:
Mijn god, blijkt dat die Martha weg is voor de Carribean Championship.

Wat is dat nou voor kneuzencompetitie :')
maar goed dat ik niet net een slok drinken genomen had, want ik had me waarschijnlijk verslikt :P

Ik vind die "first goal ever" en "first goal for this club" altijd irritant.. Dan denk ik altijd van laat ze dat lekker doen tegen FC Bal op het Dak en niet tegen mij :P
  woensdag 8 december 2010 @ 20:00:35 #35
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89690940
Ben benieuwd of dit genoeg is voor handhaving.

Smalle selectie, maar het moet maar en de meeste spelers kunnen op verschillende positie's spelen indien nodig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_89691425
Wohooo de Treble gewonnen met Ajax. Maar de CL winnen ging met zoveel mazzel. Heel verdedigend spelen en vies counteren. Twee keer met penalties gewonnen :D.

Spelers raken zo snel geïrriteerd. Suarez gaat naar Man Utd. en dan beginnen spelers te zeuren dat ze een hekel aan hem hebben en dat hij weg moet. Hij gaat toch al weg? Wat is hun probleem?

Iemand nog tips voor trainers, die van mij zijn waardeloos.
pi_89691914
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wohooo de Treble gewonnen met Ajax. Maar de CL winnen ging met zoveel mazzel. Heel verdedigend spelen en vies counteren. Twee keer met penalties gewonnen :D.

Spelers raken zo snel geïrriteerd. Suarez gaat naar Man Utd. en dan beginnen spelers te zeuren dat ze een hekel aan hem hebben en dat hij weg moet. Hij gaat toch al weg? Wat is hun probleem?

Speler ging bij mij zeuren dat hij wegwilde terwijl hij twee weken later al weg zou gaan, contract was al weken daarvoor getekend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 8 december 2010 @ 20:21:05 #38
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89692062
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:

Goed advies, Tinnion :') Flapdrol

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinterman op 08-12-2010 20:26:25 (verkeerde plaatje) ]
pi_89692301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef AssyriskaFF het volgende:

Determination, discipline en motivation zijn erg belangrijk voor coaches.
Ja, schrok je toch even he!
  woensdag 8 december 2010 @ 20:28:02 #40
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89692483
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd of dit genoeg is voor handhaving.
[ afbeelding ]

Smalle selectie, maar het moet maar en de meeste spelers kunnen op verschillende positie's spelen indien nodig.
[ afbeelding ]
Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten joh
  woensdag 8 december 2010 @ 20:30:46 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89692642
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:
Soms voel ik me schuldig dat ik nooit luister naar het advies van mijn assistenten en trainers, maar dan zie ik zoiets als dit en dan weet ik weer waarom:

[ afbeelding ]

_O-
  woensdag 8 december 2010 @ 20:51:15 #42
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89693764
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Heb je geen geld? Ik dacht dat die enorme Duitse stadions altijd vol zaten joh
Het stadion van Munster heeft maar een capaciteit van 15.000 (waarvan 3000 zitplaatsen). Het zit ook lang niet altijd vol, vorig jaar had ik gemiddeld 10.000 bezoekers in de 2. Bundesliga en het seizoen daarvoor net 6000 in de 3.Bundesliga.

Qua geld. Ik kreeg in 1e instantie 4.000.000 miljoen voor transfers maar dat heb ik vooral gebruikt als wisselgeld zodat ik nu meer salarisbudget heb om een beetje redelijke spelers aan te trekken dmv free transfers. Ik sta ook maar 3.000.000 miljoen in de plus.

Lekkere moraalboost zo vlak voor de start van de competitie :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:35:35 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89696238
L.A. Galaxy heeft mij in augustus een aanbieding gedaan en toen heb ik gevraagd of ik uitstel mocht tot het eind van het seizoen. Dat hebben ze geaccepteerd en ze gaan dus gewoon een heel seizoen wachten op mij :P
C'est la vie
pi_89699537
We gaan seizoen 2011/2012 met Espanyol in. Mijn beste nieuwe aankoop, voor 4,5 miljoen van PSV, Melbert Egberts (ook wel zo'n lekkere Hollandse naam :D)

Krijgt 5 sterren potential van mijn 20/20 scout :9~
pi_89699955
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Pinterman het volgende:

[ afbeelding ]

_O- _O-

Ik had daarnet ook zoiets. M'n reservekeeper klaagt dat ie niet speelt. Krijg ik in een persconferentie de vraag of ik daar iets aan ga veranderen. Ik geef als antwoord dat het niet in mijn plannen voorkomt om hem in de basis te zetten. Is ie blij daarmee :')
pi_89700660
Nog even wat screens van mijn kampioensseizoen:

De livescores die bloedstollend was, het ging dus om ARC en om Heerenveen

Uiteindelijke stand:

Mijn talentvolle keeper waar ik veel vertrouwen in heb:

Mijn superspits:

Mijn supertalent, opgepikt voor 140k :

woensdag 8 december 2010 @ 22:55:49 #47
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_89700703
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
Bij mij is Rob Penders trainer van Veendam en die staat in het rijtje Koeman, Been en Verbeek die altijd even moeten melden dat ze mij een slechte trainer vinden als ik tegen hun teams speel.

Overigens doen spelers wel vaker vreemd met zaniken. Mijn derde keeper stapte vorig seizoen in maart naar de pers om een transfer af te dwingen terwijl zijn contract gewoon afliep :? En ook een speler die zegt dat hij zijn geschillen met mij heeft opgelost en twee dagen later op de transferlijst geplaatst wil worden..
Tranquillo
pi_89701080
Mooi O+

pi_89702996
Zeer frustrerend als je promoveert maar je tot begin van de competitie moet wachten tot je nieuwe transferbudget krijgt, zie veel talenten en goedkope spelers aan mijn neus voorbij gaan.
pi_89705166
Ik krijg wat van die zaakwaarnemers :r
stupidity has become as common as common sense was before
pi_89705181
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.

Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Dacht ik al. Wel mooi dat je het met de juiste versterkingen aan de praat hebt gekregen. Nu zorgen dat de club steeds rijker word zodat je dalijk als je prof bent alle faciliteiten uit kan breiden. :) Aangezien je het goed doet zal een speler wel akkoord gaan met z'n nieuwe amateur contract. Bij mij lukt het tot nu toe elke keer, en ik heb al best veel kapers op de kust gehad voor diverse spelers. Als je voor dezelfde speler een nieuwe aanbieding krijgt, gewoon weer opnieuw een amateur contract aanbieden, je kan dat blijven herhalen tot je profclub bent.
pi_89708197
Mijn eerste seizoen met Aston Villa zit erop, en ik ben op een teleurstellende 11e plaats blijven steken. (51 punten uit 38 wedstrijden)

Het bestuur is lichtelijk ontevreden, aangezien een top half finish was verwacht, en dat had ik zelf op zijn minst ook wel verwacht eigenlijk.

Grote probleem was de wisselvalligheid, de ene week win ik thuis van koploper Chelsea met 2-1 (die uiteindelijk het kampioenschap misliepen door deze nederlaag), de week erop verlies ik thuis van Stoke City met 0-1...

Belangrijkste spelers waren Nolan Roux, Gabby Agbonlahor, Ibrahim Affelay en Ashley Young.

Heb gelijk even vakantie genomen tot 1 juli zodat ik kon zien of ik uberhaupt nog wel trainer van Villa zou zijn, en dat ben ik gelukkig nog, krijg dus nog een kans om te laten zien dat we weldegelijk bij de eerste 8 kunnen eindigen.

Voor het komende seizoen ga ik sowieso op zoek naar een nieuwe linksback (Warnock is niet goed genoeg gebleken), en een nieuwe centrale verdediger. (Collins heeft prima attributes, maar haalt toch lage cijfers)

Spelers als Stilyan Petrov, en Emile Heskey ga ik opnieuw proberen te verkopen.
pi_89709198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Mooi O+

[ afbeelding ]
Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!
pi_89710063
Ik sta met Met Police(blijft toch leuk, 2x met achter elkaar :P ) inmiddels weer in de gevarenzone :P Maar sta een duel achter dus kan eruit klimmen..

Overigens wel grappig.. WBA degradeerde in seizoen 1 maar won wel de League Cup, Middlesborough werd kampioen van de Championship en won de FA Cup. Overigens het Premier League Cup Middlesborough de groepsfase niet gehaald, Championship club(momenteel 11e) heeft die wel gehaald en de 1e 2 duels gewonnen.
Verder werd Blackpool vorig jaar laatste in de Premier League, dit seizoen staan ze na een duel of 11 laatste in de Championship..
pi_89710163
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:41 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Ik zou het echt vet vinden om ook zoiets te bereiken met een club uit de lagere divisies, vooral in Engeland lijkt me het een geweldige uitdaging. Maar ik weet niet of ik er het geduld voor heb, toen ik in FM10 met Salamanca na drie seizoen nog niet was gepromoveerd, had ik er al geen zin meer in. Daarom des te meer respect voor de mensen die het wel lukt! En het is echt grappig om ARC bovenaan de Eredivisie te zien staan, haha!
Mja ik had het geluk dat ik vrij snel van de Topklasse naar de Jupiler League toe ging, in seizoen 2 al. Dat scheelt zoveel qua geld, zeker als je 3 jaar later ook nog eens naar de Eredivisie toe gaat. Ik zat toen nog op mijn oude sponsorcontract die men 5 jaar lang had laten doorlopen van een whopping 121k per jaar :')
  donderdag 9 december 2010 @ 10:40:35 #56
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89710623
Met Histon naderen we nu het einde van seizoen 1 en ik sta verrassend 6de terwijl mijn doel voor dit seizoen niet degraderen had moeten zijn. Ik heb een goede team voor deze league maar niet breed genoeg, ik moet vaak met 70-75% conditie beginnen. Met nog 8 wedstrijden sta ik 7 punten achter op de nummer 5 wat recht geeft op playoffs voor promotie naar de 4de divisie van Engeland (Npower league)
Krijg net een melding dat we wellicht overgenomen gaan worden, ben benieuwd! Misschien krijg ik dan een transfer budget :-)
pi_89711847
Net weer een schitterend talentje (hoop ik) binnengehaald. Een 14 jarige IJslander waarvan mn scouts zeggen dat ie 5 sterren potentie heeft. Huilie Leonardo was zeer verheugd met z'n komst.

Mijn andere talentje wat ik twee seizoenen geleden liet debuteren in de League2 heeft zijn basisplaats daarna niet meer afgestaan en speelt nu al 2 seizoenen onafgebroken super.

Na z'n eerste wedstrijd:

Nu:
pi_89711998
Mooie talentjes.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:13:26 #59
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89713711
Ik krijg nu de hele tijd berichten van dit:

"takeover talks hits rocks"
en dan 2 dagen later
"takeover talks continue"

en dan weer "...hits rocks" etc etc :')
pi_89713724

Probeer dit talent te kopen maar flamengo accepteerd geen bod :(
pi_89714700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit talent te kopen maar flamengo accepteerd geen bod :(
Zou ik ook niet doen ;) Met de nodige begeleiding zou het wel een lekkere box-to-box kunnen worden :)
  donderdag 9 december 2010 @ 13:18:58 #62
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_89715993
Maand 5 van Transfer Embargo; wordt een fijn seizoen zonder spelers _O-
pi_89720831
't is een prima talentje die Baranek van mij, maar van de penalties moet ie afblijven. :')

donderdag 9 december 2010 @ 15:06:09 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89720931
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef CarlosJacques het volgende:
't is een prima talentje die Baranek van mij, maar van de penalties moet ie afblijven. :')

[ afbeelding ]
Verpakovskis. _O_
C'est la vie
pi_89721000
Daar heb ik dus ook last van. 85% van de penalty`s gaat mis :')
pi_89721068
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Daar heb ik dus ook last van. 85% van de penalty`s gaat mis :')
Inderdaad, erg irritant. Baranek heeft de beste penalty taking (16) in mijn team en speelt altijd met veel vertrouwen dus hij pakt vaak automatisch de bal als ik een pingel krijg. Hij heeft er nu 6 genomen waarvan er 1 raak is. :')
pi_89722516
Sjaak Polak knalt alle pingels er gewoon in, en als hij er niet bij is doet Hoogendorp het wel. :)
pi_89722801
*zucht* ik heb weer zo'n enorme zin om verder te gaan met mijn Villa game, het lijkt wel 1998. (toen ik echt verslaafd was aan CM9798)
pi_89722842
Maar Sjakie is dan ook een klasse apart _O_
Zit met Groningen Europees gezien in een lastige fase. Heb nu 4 punten uit 4 wedstrijden en sta onderaan in m'n EL-poule. Leverkusen staat eerste met 8 uit 4, AEK Athene staat 2e met 6 uit 4 en Le Mans staat op doelsaldo 3e. Moet nog uit naar Le Mans (thuis 0-3 verloren :( ) en thuis tegen AEK (uit 1-3 gewonnen). Heb het in principe dus nog in eigen hand maar het wordt zeer lastig...
pi_89723022
Gek is dat, bij mij gaan penalties ook vrijwel altijd mis. Ik heb bij African Warriors twee spelers met 15 of hoger op penals, ze spelen met enorm veel vertrouwen en scoren aan de lopende band, behalve vanaf de penaltystip. Echt, vrijwel iedere penalty wordt huizenhoog over getrapt of simpelweg gestopt door de keeper. Dus als ik een penal krijg, dan ga ik er vanuit dat 'ie wordt gemist, wat dus ook echt in 90% van de gevallen zo is...
Gelukkig heeft dit meestal geen gevolgen omdat ik redelijk veel scoor :)
pi_89723843
Ja wel raar van die penalty's, ik had het hier al eerder gelezen bij iemand dat Van der Vaart ze constant mist. Het heeft totaal niks met tactiek of iets dergelijks te maken. Polak heeft ook af en toe uit het niets een very low moraal, en ook dan gaan ze er ook gewoon in. Daar ligt het dus ook niet aan. Het moet dus wel een bug zijn, en die zullen ze ongetwijfeld verhelpen bij de volgende patch.

Ik ga ff verder met Scheveningen. Nu 19 wedstrijden gespeeld waarvan 1 gelijkspel, 1 nederlaag en 17 overwinningen. Ik zit ook in de halve finale van de amateur KNVB beker, waar ik tot nu toe alleen maar uitwedstrijden heb geloot. 1x gescoord in de extra tijd, 1x gewonnen op penalties en 1x een vroege goal gescoord en daarna de boel op slot gezet. Allemaal close calls dus. :) De komende bekerwedstrijd is tegen de huidige nummer 1 in de topklasse (Barendrecht geloof ik). Denk dat die me eruit gaan knikkeren want het is weer een uitwedstrijd en het team is na een hele sterke reeks nu in een kleine dip. :P

Aan het eind van het seizoen zal ik wat screens maken.
pi_89724076
Ik heb een speler op het oog die ik aan het einde van het seizoen willen binnenhalen met een Bosman (als vervanger van een huurling). Het is alleen pas november. Nou heeft er echter een club bod gedaan om hem in de winterstop te halen, wat geaccepteerd werd. Dus ik roep meteen in de media dat ik erg onder de indruk ben van die speler en hem graag wil halen. En nu heeft ie meteen het contract van die andere naast zich neergelegd _O-
Weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar op zich grappig :P
pi_89725501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een speler op het oog die ik aan het einde van het seizoen willen binnenhalen met een Bosman (als vervanger van een huurling). Het is alleen pas november. Nou heeft er echter een club bod gedaan om hem in de winterstop te halen, wat geaccepteerd werd. Dus ik roep meteen in de media dat ik erg onder de indruk ben van die speler en hem graag wil halen. En nu heeft ie meteen het contract van die andere naast zich neergelegd _O-
Haha, mooi is dat :)
Ik doe iets soortgelijks. Ik heb een supertalent ontdekt, waar ik in het vorige topic al over repte. Hij krijgt alleen geen werkvergunning. Maar er zijn inmiddels meerdere kapers op de kust. Alleen ik heb, doordat ik hem een paar keer heb geprezen in de media, een goede band met hem opgebouwd, mijn naam staat bij zijn favoriete personeel. Dus zodra een club belangstelling toont, bied ik ook weer op hem, hij kiest dan -uiteraard, zou je bijna zeggen- voor mijn club, maar krijgt vervolgens geen werkvergunning. Alleen op die manier zorg ik er wel voor dat hij niet naar een andere club vertrekt :D
pi_89726052
Het is zover, ik ben gepromoveerd naar de Premier League met Darlington. Het was mn beste seizoen tot nu toe waar ik af en toe ongelukkig verloor, maar vaak ook prachtig aanvallend voetbal speelde. Ondanks m'n goede spel bleef de competitie erg spannend mede omdat ik de laatste twee wedstrijden compleet verprutste (1-2 en 0-0 tegen twee degradanten)

Pavel Baranek was dit seizoen de grote man, hij werd topscorer van de Championship met 26 doelpunten. Volgens de media wordt Baranek nu gezien als de nieuwe Pavel Kuka.

Baranek werd ondersteund door de beresterke Libor Kozák, die bijna geen kopduel verloor in zijn rol als targetman

De tactiek en opstelling

Het middenveld werd gedomineerd door twee bloedsnelle Oost Europeanen.

Op naar volgend seizoen, op weg naar het grote geld. De toekomst ziet er rooskleurig uit, ik heb een talentvol jeugdteam met onder andere "de nieuwe" Liédson en de 14 jarige ijslander die ik hierboven gepost heb.
pi_89730940
Ik kan geen 14 jarigen scouten volgens mij :'(
  donderdag 9 december 2010 @ 19:47:45 #76
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89732681
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef CarlosJacques het volgende:
Het is zover, ik ben gepromoveerd naar de Premier League met Darlington. Het was mn beste seizoen tot nu toe waar ik af en toe ongelukkig verloor, maar vaak ook prachtig aanvallend voetbal speelde. Ondanks m'n goede spel bleef de competitie erg spannend mede omdat ik de laatste twee wedstrijden compleet verprutste (1-2 en 0-0 tegen twee degradanten)

[ afbeelding ]

Pavel Baranek was dit seizoen de grote man, hij werd topscorer van de Championship met 26 doelpunten. Volgens de media wordt Baranek nu gezien als de nieuwe Pavel Kuka.

[ afbeelding ]

Baranek werd ondersteund door de beresterke Libor Kozák, die bijna geen kopduel verloor in zijn rol als targetman

[ afbeelding ]

De tactiek en opstelling

[ afbeelding ]

Het middenveld werd gedomineerd door twee bloedsnelle Oost Europeanen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op naar volgend seizoen, op weg naar het grote geld. De toekomst ziet er rooskleurig uit, ik heb een talentvol jeugdteam met onder andere "de nieuwe" Liédson en de 14 jarige ijslander die ik hierboven gepost heb.
Halleluja, hoe kom je aan al dat talent? Heb je overal geweldige scouts zitten? En waren ze niet ontzettend duur?

En willen ze niet weg? :P

Ik heb helaas nog nooit van dat soort jonge helden mogen genieten :'(
pi_89734965
Wat een ontzettend succesvol seizoen met African Warriors zeg _O_
Waar ik hoopte op handhaving, ben ik uiteindelijk 5e geworden in de competitie, heb de Knockout-Cup gewonnen en als klap op de vuurpijl ook nog eens de South African FA-Cup :D :D
Dit betekent dat ik komend seizoen in de African Confederations Cup mag uitkomen, de Afrikaanse variant van de Europa League :)

Beste speler was met grote afstand Thabiso Makhubo, mijn 17 jarige spits. Hij scoorde maarliefst 29 goals in 37 wedstrijden en werd topscorer van de competitie.

Dit clubje groeit zeg, niet normaal *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 20:38:40 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89735168
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Winski05 het volgende:
Waar ik hoopte op handhaving, ben ik uiteindelijk 5e geworden in de competitie, heb de Knockout-Cup gewonnen en als klap op de vuurpijl ook nog eens de South African FA-Cup :D :D
Dit betekent dat ik komend seizoen in de African Confederations Cup mag uitkomen, de Afrikaanse variant van de Europa League :)

Beste speler was met grote afstand Thabiso Makhubo, mijn 17 jarige spits. Hij scoorde maarliefst 29 goals in 37 wedstrijden en werd topscorer van de competitie.

Lofuitingen komen tekort voor jou prestaties. _O_
C'est la vie
pi_89737781
Oefenwedstrijden en zomertransfers zitten erop, ik ga seizoen 2 zo in met Villa :

pi_89738206
Ik zit een beetje met een dilemma. Moet in de EL uit tegen Le Mans. Ik moet winnen om door te gaan, gelijkspelen is niet genoeg. Thuis heb ik met 0-3 verloren, met m'n eigen, redelijk aanvallende tactiek. Tegen Bayer Leverkusen verloor ik thuis met diezelfde tactiek met 0-4. Toen uit voor een zeer verdedigende tactiek gekozen en een puntje behaald. Alleen nu is een puntje niet genoeg, maar ik vrees dat als ik aanvallend ga spelen dat ik dan weer de boot in ga. Wat zouden jullie doen?
pi_89739006
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Halleluja, hoe kom je aan al dat talent? Heb je overal geweldige scouts zitten? En waren ze niet ontzettend duur?

En willen ze niet weg? :P

Ik heb helaas nog nooit van dat soort jonge helden mogen genieten :'(
Ik ben al een aantal seizoenen ver, dus er zitten redelijk veel regens in mijn game. Ik ga gewoon handmatig EU clubs af eens per half jaar, en alles wat er redelijk goed uit is krijgt een bezoekje van mn scouts. Als de scouts ze vervolgens aanraden dan probeer ik ze te halen. In landen als IJsland, Kroatië, Bulgarije, Hongarije, Slovenië, Slowakije en Tsjechië zijn altijd wel een aantal goede talenten voor weinig te halen. Alleen even het geduld opbrengen om rustig alle clubs te bekijken. Overigens komen scouts die zelf zoeken voor me vaak met alleen maar rotzooi aan.

De duurste van alle spelers die ik gehaald heb tot dit jaar was iets van 450k. Ik had ook niet veel te besteden met Darlington omdat niet echt slim gehandeld had met procentuele stijgingen bij promotie voor veel van mn spelers. :')

Markov was de enige die weg wilde, maar nu ik gepromoveerd ben naar de PL is ie ineens weer helemaal blij ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Winski05 het volgende:

Prachtige prestatie. Als ik uitgekeken raak op mn Darlington game ga ik ook eens starten in zon onbekende competitie. ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door CarlosJacques op 09-12-2010 22:02:43 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 22:02:44 #82
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89739488
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik ben al een aantal seizoenen ver, dus er zitten redelijk veel regens in mijn game. Ik ga gewoon handmatig EU clubs af eens per half jaar, en alles wat er redelijk goed uit is krijgt een bezoekje van mn scouts. Als de scouts ze vervolgens aanraden dan probeer ik ze te halen. In landen als IJsland, Kroatië, Bulgarije, Hongarije, Slovenië, Slowakije en Tsjechië zijn altijd wel een aantal goede talenten voor weinig te halen. Alleen even het geduld opbrengen om rustig alle clubs te bekijken. Overigens komen scouts die zelf zoeken voor me vaak met alleen maar rotzooi aan.

De duurste van alle spelers die ik gehaald heb tot dit jaar was iets van 450k. Ik had ook niet veel te besteden met Darlington omdat niet echt slim gehandeld had met procentuele stijgingen bij promotie voor veel van mn spelers. :')

Markov was de enige die weg wilde, maar nu ik gepromoveerd ben naar de PL is ie ineens weer helemaal blij ;)
Lekker hoor. Verbaast me wel dat de grote clubs niet achter je razendsnelle of beresterke gastjes aanzitten! Dat zijn vrij extreme stats, ook nog eens in combinatie met niet geringe technische / mentale vaardigheden.

Heb je landen als Tsjechië of Ijsland geladen in de database? En inderdaad, als ik scouts op pad stuur komen ze met rotzooi terug. Moet het dus ook handmatig doen - alleen zitten veel clubs in die kleinere voetballanden in ieder geval de eerste paar seizoenen vol grijze spelers.
pi_89739803
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Lekker hoor. Verbaast me wel dat de grote clubs niet achter je razendsnelle of beresterke gastjes aanzitten! Dat zijn vrij extreme stats, ook nog eens in combinatie met niet geringe technische / mentale vaardigheden.

Heb je landen als Tsjechië of Ijsland geladen in de database? En inderdaad, als ik scouts op pad stuur komen ze met rotzooi terug. Moet het dus ook handmatig doen - alleen zitten veel clubs in die kleinere voetballanden in ieder geval de eerste paar seizoenen vol grijze spelers.
Ja ik heb van bijna alle landen in Europa van de hoogste divisie alle spelers geladen. (niet de league zelf, alleen de spelers). Libor Kozák is overigens geen regen, die speelt bij Lazio als je het spel start. Zijn contract liep halverwege 2013 af en zo heb ik hem voor niets kunnen halen.
Ik kom regelmatig regens tegen die nog 2 a 3 niveaus beter zijn als mijn spelers, maar die willen vaak niet of zijn te duur voor me.

Over te duur gesproken. Tot aan dit seizoen moest ik echt elk op elk dubbeltje letten en was ik blij als ik m'n balans boven het rood wist te houden. Nu start ik in de Premier League en ik krijg gewoon meteen ¤46.000.000 aan TV gelden, en een transferbudget van 20mln.

[ Bericht 9% gewijzigd door CarlosJacques op 09-12-2010 22:20:57 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 22:56:45 #84
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89742171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Over te duur gesproken. Tot aan dit seizoen moest ik echt elk op elk dubbeltje letten en was ik blij als ik m'n balans boven het rood wist te houden. Nu start ik in de Premier League en ik krijg gewoon meteen ¤46.000.000 aan TV gelden, en een transferbudget van 20mln.
Woah :D Dat is wel heel veel. Ik heb nog even met Lincoln te gaan, maar misschien zit promotie naar de league 1 er al wel in dit seizoen. Zojuist is Danny Hone teruggekomen van Darlington; hij begint het spel daar op huurbasis. Niet dat ik veel aan hem ga hebben, hij is niet geweldig :P Hoop dat ik ondanks dat ik alleen Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland, Nederland, en Engeland heb geladen (ook speelbaar) toch wat goede regens ga vinden. Database size is wel large.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:39:59 #85
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89744405
Je bent opzoek naar een vervangende keeper, omdat je beste doelman (Gomez, fantastische keeper btw) zijn beste jaren beginnen te tellen en je tweede keeper alleen maar loopt te zeiken.

Krijg ik deze kerel in mijn schoot geworpen, transfervrij.

Heb hem maar ff een leuk contractje aangeboden.. :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_89745100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Oefenwedstrijden en zomertransfers zitten erop, ik ga seizoen 2 zo in met Villa :

[ afbeelding ]
Arnaud Souquet: goede aankoop! Als ik jou was zou ik Diarra lekker op de bank zetten en Souquet laten spelen, als hij zich ontwikkelt kan het een heel leuke speler worden :)
pi_89747962
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Er loopt in mijn game een speler bij Murcia rond waarvan ik 30% van de transfersom krijgt als ie verkocht wordt. Ik prijs em elke 2 weken ff de hemel in, maar geen enkele manager is nog verleid om 2.000.000 (dus 600.000 voor mij) voor hem neer te tellen :P :')
pi_89750765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Kevillac het volgende:

[..]

Arnaud Souquet: goede aankoop! Als ik jou was zou ik Diarra lekker op de bank zetten en Souquet laten spelen, als hij zich ontwikkelt kan het een heel leuke speler worden :)
Ik breng Souquet rustig, afgelopen seizoen al aardig wat wedstrijden meegepikt, en dat zullen er dit seizoen nog meer worden aangezien Petrov op de transferlijst staat.

Diarra is een key player, die zal dit seizoen zeker nog de 1e defensieve middenvelder zijn.
pi_89757933
Bedankt voor de leuke reacties :)

Hier nog even wat screenshots:

Eindstand PL:

SAFA Cup Final:

Makhubo:

Topscorer competitie:

Zin in volgend seizoen :Y
pi_89758085
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef Winski05 het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties :)

Hier nog even wat screenshots:

Eindstand PL:
[ link | afbeelding ]

SAFA Cup Final:
[ link | afbeelding ]

Makhubo:
[ link | afbeelding ]

Topscorer competitie:
[ link | afbeelding ]

Zin in volgend seizoen :Y
tja...als ik ooit in africa begin....dan klinkt de club Swallows toch een beetje raar haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_89760229
Afrika heeft clubs met schitterende namen, alleen daarvoor zou je al in Afrika gaan managen.

Green Sunrise
Eleven Men in Flight
Black Mambas
Power Dynamos
Silver Strikers
Mighty Gunners
Botswana Defence Force XI
Extension Gunners

:')
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:26:28 #92
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89760900
Botswana Defence Force XI :')
pi_89761696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef Pinterman het volgende:
Botswana Defence Force XI :')
Het is dan ook het voetbalteam van het leger van Botswana :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:32:46 #94
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89763284
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Het is dan ook het voetbalteam van het leger van Botswana :P
Haha ja, inderdaad. Maar ik heb al een nieuwe favoriet in Botswana gevonden:

Botswana Meat Commission F.C. _O_

Op hun wikipedia staat "They are very good at soccer" - dus dat kan niet missen!

Edit: Mijn god, nu ik me er wat in ben gaan verdiepen, er voetballen écht een partij mooie clubs in Afrika:

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Lesotho Correctional Services
Real Madrid :')
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People
Oh Give It To Me CF :')

En voor de vrouwen in Ghana:
Impregnable Tesano Ladies

http://en.wikipedia.org/w(...)ubs_in_CAF_countries

[ Bericht 32% gewijzigd door Pinterman op 10-12-2010 14:53:31 ]
pi_89764206
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Haha ja, inderdaad. Maar ik heb al een nieuwe favoriet in Botswana gevonden:

Botswana Meat Commission F.C. _O_

Op hun wikipedia staat "They are very good at soccer" - dus dat kan niet missen!

Edit: Mijn god, nu ik me er wat in ben gaan verdiepen, er voetballen écht een partij mooie clubs in Afrika:

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People

Mijn god!!!!ik wil met Oh Give It To Me!!! of the Chicken Soup Factory!!
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:16:21 #96
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89765068
quote:
[..]

Naughty Boys FC
Lephalale Young Killers
Peace Lovers
Chicken Soup Factory
Little Flower
Friends Babies
Mobile Phone People

Wtf :')
Denk dat iedere manager hier nu minimaal eenmaal in Afrika gaat spelen, ik iig wel :D
I picture your face.. In the back of my eyes
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:21:28 #97
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_89765329
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Moron het volgende:

[..]

Wtf :')
Denk dat iedere manager hier nu minimaal eenmaal in Afrika gaat spelen, ik iig wel :D
Ik ga straks thuis meteen even kijken wat er beschikbaar is :P Niet alle clubs uit mijn lijstje zullen in FM zitten
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:56:03 #98
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_89769406

Gregory Nelson, goedkope goede vleugelspeler, groeit nog lekker door!
pi_89769437
Wel een hele lage tackeling voor een vleugelverdediger.
pi_89769503
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
Wel een hele lage tackeling voor een vleugelverdediger.
Het is een AMR, ik dacht ook dat het een vleugelverdediger was. Heb mijn scouts nu even op deze jongen afgestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')