Ik ben echt van van Zuid-Amerika, Mexico en de Balkan. Heb ook wel vaak Scandinaviërs maar meestal meer voor in de breedte, vaak transfervrij in de winterstop.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:48 schreef PietPietPiet het volgende:
Ik speel met Ajax en ik kan vrijwel altijd goede spelers scouten(meer dan 3 sterren) alleen vallen de Nederlanders steeds af na 1 of 2 jaar op de bank
Bijvoorbeeld
Zuiverloon
Huntelaar
Linssen
Willem Janssen
Dost
Schilder
Ik zou graag met meer Nederlanders spelen maar mijn team bestaat nu vooral uit Oost-Europeanen, Zweden, Afrikanen en Zuid Amerikanen
Ik speel met Feyenoord. Dat is nog niet voorgekomen (heb het net opgezocht). Maar ik haal vrijwel nooit spelers uit de NL competitie omdat die te duur zijn, wel regelmatig transfervrij voor in de breedte (Toivonen, Jonathas).quote:Op donderdag 2 december 2010 02:54 schreef PietPietPiet het volgende:
Welke aankopen worden bij jou dan basisspelers die uit Nederland komen en met welke ploeg speel je?
Ja, dat is niet duur op zich, maar het grootste deel speelde ook niet in Nederland toch? Raar dat jongens als Drenthe en Huntelaar gratis wegmogen.quote:Op donderdag 2 december 2010 03:02 schreef PietPietPiet het volgende:
Linssen 2,6
Janssen 0,75
Zuiverloon 0
Dost 4,0
Drenthe 0
Schilder 0
Quincy 0
Huntelaar 0
IK scout mijn versterkingen altijd en ze krijgen eigenlijk zonder uitzondering meer dan 3 sterren
Ondanks dat ik voor Ajax bent, is dat idd wel vet. Dan baal je als dat in het echt gebeurt. Gewoon niet verliezen maar toch 2e worden hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 03:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet duur op zich, maar het grootste deel speelde ook niet in Nederland toch? Raar dat jongens als Drenthe en Huntelaar gratis wegmogen.![]()
Geen idee waarom ze floppen. Presteren ze gewoon niet goed? OF blijken ze minder goed dan gedacht?
Het draait bij mij nu erg goed, maar als Ajax zo doorgaat wordt het nog knap lastig om kampioen te worden!
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk wel geniaal zijn als ze ongeslagen blijven maar toch tweede worden.
Volledig van de pot gerukt. Wat gebeurt er als je een veel lager bod doet? Ik pas altijd gewoon alles flink aan, in dit geval bvb 250k na 20 goals , 500k tekengeld voor hem, 350k voor zijn zaakwaarnemer en de helft van het salaris.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef Snuf. het volgende:
Gaat prima met Sparta, plek 7 en halve finale van de beker. Thuis tegen Roda, moet kunnen.
Ik haat echt sommige spelers. Ik wil graag echt een topspits aantrekken want Timmermans is een groot talent maar bakt er niks van, Curiel is niet echt een spits net als Ricky van den Bergh en Voskamp is goed maar kan het niveau bijna niet meer aan en als hij geblesseerd is heb ik een probleempje.
Eerst naar Danny Koef die bij Bordeaux voetbalt, krijgt daar 18K per week, ik heb totaal 90K per week te verdelen en ik heb nog 26K over dus ik kan zijn salaris bieden. Bordeaux keurt het bod goed en Danny wil niet onderhandelenEcht al 3 keer geprobeerd (zomer, winter, zomer transferwindow) maar hij wil gewoon niet.
Dan Bas Dost. Die gozer speelt nooit bij Heerenveen en ik bood 3,5 miljoen. Was een goed bod en werd aangenomen. Komt Zenit ST petersburg en die leggen eventjes 10 miljoen neer..
Dan Mads Junker die bij Ajax voetbalt, in het 2e wel te verstaan. Voor een paar ton mag ik hem overnemen, komen zijn eisen:
50K per week, 10K wedstrijdpremie, 500K na 5(__!) goals en dan nog 1 miljoen tekengeld en nog 1,5 miljoen voor zijn zaakwaarnemer. En oja, 30% van de komende transferwinst.
En zo staat nu al 3 jaar Voskamp in de spits.
Er valt niet goed te onderhandelen. Hij wil minstens 30K per week, de duurste speler krijgt nu 7000 per week volgens mij, dus daar ga ik niet beginnen. Dan eet hij in zijn eentje al 33% van mijn salarisbegroting op. En de andere kosten wil hij ook niet laten dalen. Het is een goede speler maar ook niet de echte topper ofzo, dus dit is niet normaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volledig van de pot gerukt. Wat gebeurt er als je een veel lager bod doet? Ik pas altijd gewoon alles flink aan, in dit geval bvb 250k na 20 goals , 500k tekengeld voor hem, 350k voor zijn zaakwaarnemer en de helft van het salaris.Meestal komt er dan wel een tegenbod waar je mee verder kan is mijn ervaring. Maar ik weet niet hoe oud en hoe goed die junker is, en wat je voor hem over hebt.
![]()
Supperspannende wedstrijd net:
[ afbeelding ]
Als spelers weg willen negeer ik dat gewoon tenzij hun contract nog maar een jaar doorloopt.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er valt niet goed te onderhandelen. Hij wil minstens 30K per week, de duurste speler krijgt nu 7000 per week volgens mij, dus daar ga ik niet beginnen. Dan eet hij in zijn eentje al 33% van mijn salarisbegroting op. En de andere kosten wil hij ook niet laten dalen. Het is een goede speler maar ook niet de echte topper ofzo, dus dit is niet normaal.
Ik had erg veel problemen met mijn keepers. Had Seliga en Levita maar Levita wil de ene week weg en de volgende week weer niet. Duarte, Van den Bergh, Bentem en Strootman hadden ruzie met Seliga en hun spel leidde eronder, dus die heb ik voor 24K verhuurd aan Liverpool en dan een optie tot koop voor 750K. Zelf zat hij ook constant te zeiken dus hij moest gewoon weg.
Maar heb nu een goede Peruaanse keeper gehaald waar mijn scout mee kwam. 19 jaar, bijna net zo goed als Seliga en is episch in 1 tegen 1 situaties. In de lucht is hij voorlopig wat minder maar dat heeft nog niet tot problemen geleid.
Wat wel tot problemen heeft geleid is Rick Stuy van den Herik. Een talent, kan iets beter worden dan Strootman maar wilde al weg voordat hij had gedebuteerd. Speelde in het begin wel aardig maar is heel wisselvallig. Kopte net een prachtig eigen doelpunt binnen.
28 wedstrijden gespeeld, 5e plek. 5 punten achter op AZ, maar van de komende 6 wedstrijden moet ik er sowieso 5 kunnen winnen want dat zijn allemaal clubs van 11 t/m 18. Alleen Ajax daartussen, die staan 1e. In de Arena misschien een puntje halen. Hopen dat AZ punten gaat verliezen en ik 4e kan worden.
Ik wil echt Europa in. Gewoon omdat ik Sparta tegen een Europeese club wil zien spelen.
Haha netjes, hoeveel man kun je daar ontvangen?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Met ARC Europa in dit jaarLoting wordt vanavond bekend, ben benieuwd. Krijgen we Atletico Madrid op Sportpark Zegersloot
9000quote:Op donderdag 2 december 2010 13:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha netjes, hoeveel man kun je daar ontvangen?
Ja dat zou prachtig zijn! Alleen erg jammer dat we geen nieuw/groter stadion krijgen want dat wil het bestuurd niet omdat ze denken dat we het niet vol krijgen. Vet weird want van de 14 thuiswedstrijden waren er volgens mij 12 uitverkocht..quote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als spelers weg willen negeer ik dat gewoon tenzij hun contract nog maar een jaar doorloopt.
Je moet zeker Europa in! Atlético Madrid, Tottenham of Lazio ontvangen op het Kasteel.![]()
ieder team heeft er wel een stuk of 5 rondlopen na een paar siezoenen iddquote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Brazillie is trouwens wel weer zwaar oververtegenwoordigd in de talentenpool. Had een jochie gescout van 16 die voor 9 miljoen naar Rusland ging, hij was nu al beter dan Sneijder bijna
Ik blijf het echt vet vinden hoe jij speelt, jouw managementstijl wijkt er zwaar af van de mijne. Als ik jouw verslagen lees, wil ik meteen zoveel mogelijk talentjes uit alle hoeken van de wereld halen, maar het druist tegen mijn gewoonten in dus meestal blijf ik toch maar alleen kopen wat ik echt nodig hebquote:Op donderdag 2 december 2010 02:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Very nice!
Ik zit net even naar de spelersratings te kijken in het huidige seizoen (het is nu half januari), en die heb ik nog nooit zo hoog gezien!
League:
[ afbeelding ]
Overall:
[ afbeelding ]
(Er past een handvol spelers niet op.)
Het duo Guarch/Pérez voorin is echt geweldig bezig! En de rest eigenlijk ook.
Na 12 wedstrijden zonder tegendoelpunt (11x gewonnen) verloor ik net met 4-3 van PSV, vervolgens weer 5-0 gewonnen van Heerenveen.![]()
@Hamilcar: zo'n vreemdelingenlegioen is toch juist tof?Wat een achterlijke naam heeft die keeper... FC Groningen heeft bij mij al enige tijd de Braziliaan Michel Platini onder contract.
Ik heb naast de 'echte' Robinho nog een Romário gehuurd (backup rechtsback van AC Milan) en ik krijg nog een jong talent binnen wat die ook Robinho heet.
Nu nog een Ronaldo!
Ik ben wel echt blij met Wijnaldum hoor, hij heeft geen basisplek maar valt wel heel erg vaak in, doet het altijd redelijk tot goed, is overal inzetbaar (DM, MLCR, AMC en eventueel zelfs in de spits) en homegrown. Misschien probeer ik hem wel gewoon nog jarenlang te behouden.
Nieuw topic: Football Manager #62 Spanning, sensatie en zeikende zaakwaarnemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |