Dit dus. Heb amper 3 wedstrijden gespeeld met Roda. Wel 2x opnieuw begonnen. Eerste keer eigen speler toegevoegd die te goed was. 2e keer gestart maar liep niet lekker. Toen met de nieuwe patch en MU Data Update opnieuw begonnen. 3 wedstrijden 4 punten. 3-2 in de laatste minuut verloren van Utreg :Squote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Tijdgebrek zorgt er voor dat er van verslaving lang geen sprake is.
Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.quote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ja precies. Heb ook nog Fallout New Vegas, Starcraft en Darksiders liggen. Daarbij heb ik net de PS Move gehad en woensdag heb ik Gran Turismo 5 in me PS3 zitten. TIJDGEBREK!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.
Stomme zaakwaarnemersquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Vroeger werden transfers tegen het einde van de transferperiode versneld. Jammer dat dat nu niet meer in het spel lijkt te zitten. Op 30 augustus wilde ik een vertrokken speler vervangen. Zijn huidige club ging snel akkoord met mijn bod, ik bood een contract aan conform de wensen van de speler en vervolgens gebeurde er niets meer tot de transferdeadline.
Bij mij ook.quote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Even uit het vorige topic...quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is ook juist leuk. Maar ik ga niet ergens zitten waar zulke restricties zijn, dat vind ik sowieso echt belachelijk en je bent afhankelijk van wat er in één land aan talent doorkomt. In het begin boeit dat niet omdat je zoals jij al aangeeft weinig tot geen opties hebt maar later natuurlijk wel.
Als er in Zuid-Afrika weinig talent is word je daardoor belemmerd, in de nationale competities niet zozeer maar wel continentaal.
Ook al paar keer gehad ja, zonet nog tegen directe concurrent ben de veel betere maar in de slotfase nog een doelpunt om de oren krijgen terwijl ik met 10 man voor de goal hang.quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tegen Chelsea speel ik met een nieuwe tactiek 0-1 (verlies dus) maar goed toch tevreden, daarna 1 winst partij tegen de Wolves en meteen daarna Manchester United thuis
1-0 voor
1-1 en meteen een speler van mij rood.
2-1 voor, valt een speler uit met een blessure geen wissel mogelijkheden meer.
2-2 92ste minuut!!!!
Kon in de vorige FM's ook wel, bij sommige spelers heb je alleen meer geduld nodig dan bij andere. Ongeveer 3/4 van mij selectie traint voor een nieuwe positie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:42 schreef -Mo- het volgende:
Kan je spelers nou wel een positie tot 'natuurlijk' trainen? Zou zweren dat Ojo aan het begin van mijn spel geen VR van nature was. [ afbeelding ]
Alles valt te downloaden als je gewoon goed kijktquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Huh. Ik heb FM gedownload op mijn mac en nu doet ie het niet meer want ik heb geen schijfje. Weet niet hoe het te herstellen dus ik ga denk ik gewoon de eckte versie aanschaffen.
Waar kan ik mijn save files vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |