abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89012967

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_89013411
Vanavond maar weer eens verder met vitessedelft.
Even wat tijd voor vrij maken denk ik zo
Vici, Vidi, Veni!
pi_89013476
Tijdgebrek zorgt er voor dat er van verslaving lang geen sprake is.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_89013888
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Dit dus. Heb amper 3 wedstrijden gespeeld met Roda. Wel 2x opnieuw begonnen. Eerste keer eigen speler toegevoegd die te goed was. 2e keer gestart maar liep niet lekker. Toen met de nieuwe patch en MU Data Update opnieuw begonnen. 3 wedstrijden 4 punten. 3-2 in de laatste minuut verloren van Utreg :S
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89014655
quote:
Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89015488
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.
Ja precies. Heb ook nog Fallout New Vegas, Starcraft en Darksiders liggen. Daarbij heb ik net de PS Move gehad en woensdag heb ik Gran Turismo 5 in me PS3 zitten. TIJDGEBREK!!!!!!!!!!!!!!!
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 22 november 2010 @ 16:37:08 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_89017193
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_89021687
Ik speel wel veel :) Sparta Rotterdam _O_
pi_89022967
Ik speel ook veel (FM2010 trouwens, met MU Update voor dit seizoen). FC Groningen _O_
pi_89023576
Aanwezig :W

Lig er trouwens met Newcastle al in 1 beker uit :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 22 november 2010 @ 19:12:48 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89023630
Ik raak een beetje uitgekeken op Rushden. ;( Terwijl het eigenlijk zo goed gaat in het 2de seizoen..
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator maandag 22 november 2010 @ 19:13:35 #12
42184 crew  DaMart
pi_89023663
Vroeger werden transfers tegen het einde van de transferperiode versneld. Jammer dat dat nu niet meer in het spel lijkt te zitten. Op 30 augustus wilde ik een vertrokken speler vervangen. Zijn huidige club ging snel akkoord met mijn bod, ik bood een contract aan conform de wensen van de speler en vervolgens gebeurde er niets meer tot de transferdeadline -O-.
pi_89024400
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Vroeger werden transfers tegen het einde van de transferperiode versneld. Jammer dat dat nu niet meer in het spel lijkt te zitten. Op 30 augustus wilde ik een vertrokken speler vervangen. Zijn huidige club ging snel akkoord met mijn bod, ik bood een contract aan conform de wensen van de speler en vervolgens gebeurde er niets meer tot de transferdeadline -O-.
Stomme zaakwaarnemers :(
pi_89024555
Hmm zet je even een 18 jarig talent terug naar het onder 18 team, wil ie meteen vertrekken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_89025047
quote:
Bij mij ook.
Weliswaar seizoen 1 finale gehaald van Ajax, seizoen 2 sta ik bovenaan in de competitie. Echt veel tijd om te spelen heb ik echter niet. En hoe minder ik kan spelen, hoe minder aantrekkelijk het spel wordt.
pi_89027154
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is ook juist leuk. Maar ik ga niet ergens zitten waar zulke restricties zijn, dat vind ik sowieso echt belachelijk en je bent afhankelijk van wat er in één land aan talent doorkomt. In het begin boeit dat niet omdat je zoals jij al aangeeft weinig tot geen opties hebt maar later natuurlijk wel.

Als er in Zuid-Afrika weinig talent is word je daardoor belemmerd, in de nationale competities niet zozeer maar wel continentaal.
Even uit het vorige topic...
Je zult er inderdaad in het begin helemaal geen last van hebben. Er wil amper een speler naar je club komen, en al helemaal geen buitenlanders. En 5 buitenlanders per club hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, want er loopt in Zuid Afrika genoeg rond waar je de top van dat land mee kunt behalen. Als je dan daarnaast nog 5 toppers uit een ander land kunt halen, hoef je dus helemaal geen last te hebben van deze restrictie.
Zelf ervaar ik het niet als een nadeel in ieder geval :)
pi_89032201
Tegen Chelsea speel ik met een nieuwe tactiek 0-1 (verlies dus) maar goed toch tevreden, daarna 1 winst partij tegen de Wolves en meteen daarna Manchester United thuis :)

1-0 voor
1-1 en meteen een speler van mij rood.
2-1 voor, valt een speler uit met een blessure geen wissel mogelijkheden meer.
2-2 92ste minuut :(!!!!
pi_89033761
quote:
8s.gif Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tegen Chelsea speel ik met een nieuwe tactiek 0-1 (verlies dus) maar goed toch tevreden, daarna 1 winst partij tegen de Wolves en meteen daarna Manchester United thuis :)

1-0 voor
1-1 en meteen een speler van mij rood.
2-1 voor, valt een speler uit met een blessure geen wissel mogelijkheden meer.
2-2 92ste minuut :(!!!!
Ook al paar keer gehad ja, zonet nog tegen directe concurrent ben de veel betere maar in de slotfase nog een doelpunt om de oren krijgen terwijl ik met 10 man voor de goal hang.

In de winterstop heb ik ineens 5 miljoen aan transferbudget gekregen omdat ik mijn doelstelling had veranderd van vechten voor degradatie naar promoveren. Ga het denk ik niet spenderen of er moet nog leuke DC/ DMC langskomen :)
pi_89034573
Ben met NAC Breda begonnen.
Na 8 duels sta ik op een 10e plaats. Verloor van Ajax en NEC terwijl ik gelijkwaardig(Ajax) en beter(NEC) was.
Tegen AZ ging het gelijk op, sta 1-1. Scoort Falkenburg in de 89e minuut met een pisgoal de 1-2 voor AZ.. denk, zal toch niet weer onterecht verliezen.. Maar gelukkig rost Gorter er nog ff een vrije trap vanaf 30 meter erin..
pi_89036981
Heb het idee dat ik Feyenoord een beetje aan de praat heb. Ik presteer constanter, scoor meer en geef minder goals weg. Zonet 4 uitwedstrijden achter elkaar op het programma, waaronder Bilbao uit; allen gewonnen. Bij Bilbao geheel verdiend 1-3 door een hattrick van Basje Dost. Iedereen presteert goed, in het bijzonder Ricky van Haaren. Ik rouleer vrij veel zodat iedereen een steentje bij kan dragen en het werkt tot dusverre goed. Hoop dat ik dit kan volhouden.

Doelpuntje van Ricky: http://youtube.com/watch?(...)&hl=nl&v=TtQkHWyFvl4

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 23:41:41 ]
pi_89042351
Even een impressie van mijn geweldige seizoen tot nu toe met African Warriors:

Het gaat dus ongekend goed, als ik bij de eerste 2 eindig heb ik in ieder geval een plek voor de playoffs voor promotie bemachtigd, dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :Y
pi_89052505
Kan je spelers nou wel een positie tot 'natuurlijk' trainen? Zou zweren dat Ojo aan het begin van mijn spel geen VR van nature was. biggrin.gif
pi_89054581
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:42 schreef -Mo- het volgende:
Kan je spelers nou wel een positie tot 'natuurlijk' trainen? Zou zweren dat Ojo aan het begin van mijn spel geen VR van nature was. [ afbeelding ]
Kon in de vorige FM's ook wel, bij sommige spelers heb je alleen meer geduld nodig dan bij andere. Ongeveer 3/4 van mij selectie traint voor een nieuwe positie.
pi_89056651
Huh. Ik heb FM gedownload op mijn mac en nu doet ie het niet meer want ik heb geen schijfje. Weet niet hoe het te herstellen dus ik ga denk ik gewoon de eckte versie aanschaffen.

Waar kan ik mijn save files vinden?
pi_89057499
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Huh. Ik heb FM gedownload op mijn mac en nu doet ie het niet meer want ik heb geen schijfje. Weet niet hoe het te herstellen dus ik ga denk ik gewoon de eckte versie aanschaffen.

Waar kan ik mijn save files vinden?
Alles valt te downloaden als je gewoon goed kijkt ;)

Save files: C: Users/ documenten/ Sports Interactive/ Football Manager 2011/ Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')