quote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey boosts Jeffrey's Town's reputation!
With a helpful attitude, Jeffrey just reached level 2 reputation! Celebrate with them, and get some free goods!
WTFquote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
Jeffrey is "Moving on Up" to level 5!
Jeffrey's city just reached "SmallishVille" status in CityVille! Click below to celebrate by claiming Bonus XP!
Woendag?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat van X Factor is volgende week. Dan ga ik er naartoe.
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was echt verslaafd aan Farmville.
Tofquote:Op woensdag 8 december 2010 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jep. Dan moet de vriendin van m'n zusje het podium op.
Ja dat was kut, dat als je een keer wat vergeet meteen alles verneukt was.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.
Toen deed ik fuit die een dag of 4 kon... vergat het en had er geen zin meer in
Dat dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.
Toen deed ik fuit die een dag of 4 kon... vergat het en had er geen zin meer in
Precies... en dan moest je 5FC betalen voor zo'n undingesding, wat ik dus niet had omdat ik het uit had gegeven aan benzines voor die machines, zodat ik er sneller doorheen gingquote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat was kut, dat als je een keer wat vergeet meteen alles verneukt was.
Ja, dat was kut. CityVillequote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en dan moest je 5FC betalen voor zo'n undingesding, wat ik dus niet had omdat ik het uit had gegeven aan benzines voor die machines, zodat ik er sneller doorheen ging
also had ik het veels te druk met portalquote:Op woensdag 8 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben een trotse farmville-rebel
ik buig niet onder groepsdruk!
Yes.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
En dan ga je als gast van haar mee?
Sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the shame, oh the terible shame
Goed nieuws!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan heb je wel mooie plekken
Zijn stem is echt kut, maar die gast is wel zo ontzettend slimquote:
Hij is inderdaad erg slim, maar zijn manier van doen staat me gewoon niet aan. Nee ik zou hem niet op de koffie uitnodigen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn stem is echt kut, maar die gast is wel zo ontzettend slim
Trustequote:
Ik ook niet, hij ziet eruit alsof hij veel koffie drinktquote:Op woensdag 8 december 2010 00:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg slim, maar zijn manier van doen staat me gewoon niet aan. Nee ik zou hem niet op de koffie uitnodigen.
Dat is zo'n bazenuitzendingquote:
Die wil je toch gewoon niet ontmoeten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
dan dan halverwege "ja we hebben ook een zus, die kan beter mopperen dan wij"
nee inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil je toch gewoon niet ontmoeten.![]()
Sisquote:Op woensdag 8 december 2010 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
dan dan halverwege "ja we hebben ook een zus, die kan beter mopperen dan wij"
Ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:05 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben ook zoooooooo benieuwd naar die oudejaarsconference van hem.
Die hazelipquote:Op woensdag 8 december 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Zolang ik maar niet hoef te kijken naar van der Wal is het al goed bij mij.
Dat. En hij is ook gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hazelip, dat hij überhaupt nog op tv mag komen..
Oh, die heb ik volgens mij wel ooit gezien jaquote:Op woensdag 8 december 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat. En hij is ook gewoon niet grappig.En hij heeft wel een best mooie vriendin, snap er nog steeds niets van.
Of zij heeft een gouden kut, daarom misschien de hazenlip.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, die heb ik volgens mij wel ooit gezien ja. Misschien heeft hij een gouden plasser
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of zij heeft een gouden kut, daarom misschien de hazenlip.
ik ken dat probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kon heeeeeel moeilijk me bed uitkomen vanochtend
Ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik probeerde hier langzaam te brengen of ik dinsdag vrij kon krijgen....quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik probeerde hier langzaam te brengen of ik dinsdag vrij kon krijgen....
Ik wil zo graag nog een keer naar de audities. Maar ze vinden het geloof ikniet zo leuk
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Same Samequote:
ow maandagquote:Op woensdag 8 december 2010 08:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er nog maar 2 over he
Maandag (12:00) en Dinsdag (13:30)
Eigenlijk school..quote:Op woensdag 8 december 2010 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow maandag
Dan kan ik wel denk ik
Kan jij ook nog????
Hoi c_aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk school..
Maar dat is vast wel te regelen
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi c_a![]()
hoe wast gisterIk vond het zooooooo gaaf dat ik nog een keer wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog een keer tussen die gillende keukenmeidenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het zooooooo gaaf dat ik nog een keer wil
jaaaaaaaahaaaaquote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef crv het volgende:
[..]
nog een keer tussen die gillende keukenmeiden
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk school..
Maar dat is vast wel te regelen
En de Bennymeisjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef crv het volgende:
[..]
nog een keer tussen die gillende keukenmeiden
ik denk dat er 's middags wel meer auditanten zijn?quote:
waarom doe je zelf niet mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat er 's middags wel meer auditanten zijn?
En ik wil er dan wel op tijd zijn, want wil wel weer vooraan
Zou best kunnen...quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat er 's middags wel meer auditanten zijn?
En ik wil er dan wel op tijd zijn, want wil wel weer vooraan
En deze begint om 12 uur?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
3 kwartier van te voren was prima te doen toch?
succesquote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En deze begint om 12 uur?
Dus 11 uur bij HMH? Ik ga ook met de trein dan
prima en primaquote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat niet, mijn score van mijn tripjes NL de afgelopen weken is 100% vertragingquote:
quote:
echoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er mis met de trein?
Want in Frankrijk, Zwitserland of whatever is het perfect?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
wat niet, mijn score van mijn tripjes NL de afgelopen weken is 100% vertraging
Primaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even aanof hij het goed vind.... denk het wel hoor.
En dan hoor je het vandaag nog
dom antwoord, je weet zelf hoe het was in NL de laatste tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want in Frankrijk, Zwitserland of whatever is het perfect?
ik denk het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima
Ik neem aan dat Kally dan niet kan?
Sorry, maar ik vind dat dus helemaal geen dom antwoordquote:Op woensdag 8 december 2010 09:09 schreef crv het volgende:
[..]
dom antwoord, je weet zelf hoe het was in NL de laatste tijd
nou ik wel,quote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat dus helemaal geen dom antwoord
Dit eerder wel
Mogge Patquote:
Hoe was het gisteren Benny?quote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen..
Weer lekker 3 dagen vrij
Mogguhquote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen..
Weer lekker 3 dagen vrij
Mooi zoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk en gezellig
c_a en Kally zijn lief
Misschien dat ik maandag weer ga met c_a
Mogge PatriQuequote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen..
Weer lekker 3 dagen vrij
Naja, aan de ene kant vind ik het lekker..quote:
OMG You Guys!!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk en gezellig
c_a en Kally zijn lief
Das ook wel weer zo, maar nog anderhalve week en dan heb ik 2 weken vakantie. Eindelijk weer eens even weg dat is ook al weer een jaar of 2 geleden.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja, aan de ene kant vind ik het lekker..
maar aan de andere kant, IK WIL GELD VERDIENEN GODVERDOMME!
nu heb ik deze weeek al 5 uur extra gedraaid, en mn baas had mij donderdag ook 5 uur ingepland, maarja, dan moet ik naar school
NEW YORKquote:Op woensdag 8 december 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo, maar nog anderhalve week en dan heb ik 2 weken vakantie. Eindelijk weer eens even weg dat is ook al weer een jaar of 2 geleden.
Ja ik heb er zin inquote:
Moet alleen nog het een en ander regelen maar ik ben echt een lamme takquote:Op woensdag 8 december 2010 09:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
YEAH.. like duh
Maar, daar ben ik dan weer jaloers op
quote:
Jullie zijn ook heeeeeel erg liefquote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mooi zo, en ja ik weet dat ze lief zijn
wat moet je allemaal nog regelen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet alleen nog het een en ander regelen maar ik ben echt een lamme tak
Okequote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga je ook mee
Het is overdag. 11 uur aanwezig bij de HMH
Benny ik ga meee!!!!!!!!
Ja nog onzin met mijn creditkaart want er klopt iets niet. Ik wil ook nog wat dollars halen en visum van te vore regelen zodat ik dat niet in het vliegtuig hoef te doen. Ook moet ik nog wat dingetjes kopen maar ik ben echt heel erg luiquote:Op woensdag 8 december 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet je allemaal nog regelen dan?
wat klopt er dan niet met je CC?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nog onzin met mijn creditkaart want er klopt iets niet. Ik wil ook nog wat dollars halen en visum van te vore regelen zodat ik dat niet in het vliegtuig hoef te doen. Ook moet ik nog wat dingetjes kopen maar ik ben echt heel erg lui
Maar ik ga daar dit weekend tijd voor maken want ik ken mezelf
De avond van te voren gooi ik wat kleding in mijn koffer zoals altijd en dan ben ik klaar.
Ja heb hotels enzo daar mee betaald en normaal krijg ik dan een brief dat ik dat open heb staan en het geld moet overboeken want heb gewoon via Rabobank. Nu niet gehad dus moet ff kijken hoe ze dat dit keer hebben gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat klopt er dan niet met je CC?
wordt dat niet automatisch afgeboekt dan ?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb hotels enzo daar mee betaald en normaal krijg ik dan een brief dat ik dat open heb staan en het geld moet overboeken want heb gewoon via Rabobank. Nu niet gehad dus moet ff kijken hoe ze dat dit keer hebben gedaan.
Wordt dat niet automatisch afgeboekt dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb hotels enzo daar mee betaald en normaal krijg ik dan een brief dat ik dat open heb staan en het geld moet overboeken want heb gewoon via Rabobank. Nu niet gehad dus moet ff kijken hoe ze dat dit keer hebben gedaan.
Dat werkt niet helemaal zo, alleen met kleine bedragen. Maar heb nu een hotel geboekt voor 2 tijdens de kerst midden in Manhattan, dus is wel meer dan de normale 25 euro ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef crv het volgende:
[..]
wordt dat niet automatisch afgeboekt dan ?
Uilensoepquote:
hmm ok, bij mij wordt alles automatisch eind van de maand afgeboekt, en de grotere bedragen worden gecontroleerdquote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat werkt niet helemaal zo, alleen met kleine bedragen. Maar heb nu een hotel geboekt voor 2 tijdens de kerst midden in Manhattan, dus is wel meer dan de normale 25 euro ofzo
Ik moet het gewoon even nakijken nog voor de zekerheid.
huh? Dan staat jou CC heel anders opgevoerd in het systeem denk ik....quote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat werkt niet helemaal zo, alleen met kleine bedragen. Maar heb nu een hotel geboekt voor 2 tijdens de kerst midden in Manhattan, dus is wel meer dan de normale 25 euro ofzo
Ik moet het gewoon even nakijken nog voor de zekerheid.
Kleinequote:
quote:
Laat dat misschien maar... ik gaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk en gezellig
c_a en Kally zijn lief
De mijne ook he?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu iets van 8 adressen voor kerstkaartjes uit New York
Hehehe, tofquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Laat dat misschien maar... ik ga
aaanstande maandag om 11 uur voor de HMHquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Mijn december is al bijna volgeboekt
nee, dat is als je ov hebt, of kortings aboquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt het dat als je een e-ticket koopt dat je dan zoveeeeeeeeel korting krijg met de trein
Patrique voor jou
Prijs per e-ticket normaal tarief ¤ 45,40 , met korting ¤ 27,20
ik zie niks staan over ov of kortingsabo'squote:Op woensdag 8 december 2010 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, dat is als je ov hebt, of kortings abo
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:08 schreef Kally het volgende:
Wij waren niet lief
Ik was juist zo vals gisteren
Wat een zeikwijf was datquote:Op woensdag 8 december 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie niks staan over ov of kortingsabo's
[..]
Die oude tang die zat te zeiken dat iedereen voorpiepte
Like duh..quote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Owja patrique ik lees weer krom
Nou ja, als je het zo bekijktquote:Op woensdag 8 december 2010 10:08 schreef Kally het volgende:
Wij waren niet lief
Ik was juist zo vals gisteren
Maandagquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Mijn december is al bijna volgeboekt
ja niet tegen jouquote:
dat heb ik allaaaaang gedaan!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny en Charmed Angels, Pm jullie adressen eens voor een kerstkaartje!
Ohja, maar PM doet geen auto-update!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik allaaaaang gedaan!
Yup...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny en Charmed Angels, Pm jullie adressen eens voor een kerstkaartje!
Mensen die het leuk vinden mogen mij ook gerust pm'en hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik allaaaaang gedaan!
Werksequote:Op woensdag 8 december 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
Goed voor de rest adresswn in mijn pm, dus miauw en patje
Werken
Ik heb ook nog geen adres van Miauwquote:Op woensdag 8 december 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
Goed voor de rest adresswn in mijn pm, dus miauw en patje
Werken
IK WEL IK WEL< HAHAquote:Op woensdag 8 december 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen adres van Miauw![]()
Werk ze
Hahaha ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
Pm mij jullie adressen ook ff door voor kaartjes, die je vast in februari krijgt, mij kennende
Goedemorgen
Of ziek meldenquote:
Hehe nee, het is ook mijn laatste werkweek, de drukste van het jaar zo'n beetje.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe ik ook
Sta zelfs 9 uur in de min dan
half 4 vertrokken, eerst nog even fout gereden, ik was te druk met pratenquote:
P&R zit onder de Arenaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 4 vertrokken, eerst nog even fout gereden, ik was te druk met praten![]()
Op de Ring amsterdam langzaam rijdend verkeer gehad, en rond 17:00 uur zagen we dat lelijke ding te voorschijn komen, en hebben we echt tig rondje gereden omdat ik de P+R niet kon vinden???? Echt vaag... Weet je hoeveel P'tjes er staan rondom dat lelijke ding
Maar maandag ga ik met de trein
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Kaartjes zijn besteld![]()
Ik heb er zin in
Daarom ga ik nergens heen zonder mijn TomTomquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 4 vertrokken, eerst nog even fout gereden, ik was te druk met praten![]()
Op de Ring amsterdam langzaam rijdend verkeer gehad, en rond 17:00 uur zagen we dat lelijke ding te voorschijn komen, en hebben we echt tig rondje gereden omdat ik de P+R niet kon vinden???? Echt vaag... Weet je hoeveel P'tjes er staan rondom dat lelijke ding
Maar maandag ga ik met de trein
ZWAAA-zwa-zwa-zwa-zwa-zwa-zwa-ZWAABBEERR-Zwaab-zwabber-ber-ber-ber-zwa-zwa-zwa-zwa-zwabber-ber-zwabber-ber-ber.quote:
Kally via Whatsapp: "WTF is die hamburger lelijk"quote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
P&R zit onder de Arenatoch?
![]()
En ja de ArenA is wel lelijk. Doet me denken aan een ufo
die stond aanquote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nergens heen zonder mijn TomTom
Ja dat zei hans ook alquote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
P&R zit onder de Arenatoch?
![]()
En ja de ArenA is wel lelijk. Doet me denken aan een ufo
geen sfeer ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally via Whatsapp: "WTF is die hamburger lelijk"
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef Gridlok het volgende:
ik wil wowen ik ben een junk, ik heb mijn shot RP nodig.
He, dat is toch de kuip?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Speciaal voor C_A:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Speciaal voor C_A:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ga je een goblin maken?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef Gridlok het volgende:
ik wil wowen ik ben een junk, ik heb mijn shot RP nodig.
klopt dat is dat sfeerloze ding jaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is toch de arena? ik krijg dat hoor als ik google
Haha, jaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt dat is dat sfeerloze ding ja
leuk die lichtjes zo... voor de foto.
Maar gisteren was hij echt stom
HAHAHAHAAHquote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik tegen mijn broer in een sms: Ik ben 300 meter van die kutarena verwijderd *kots*
Hij: Waarom zou je zoiets doen......
Ik: Audities x factor
Hij: Doe je mee dan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik tegen mijn broer in een sms: Ik ben 300 meter van die kutarena verwijderd *kots*
Hij: Waarom zou je zoiets doen......
Ik: Audities x factor
Hij: Doe je mee dan?
Mensen die het verschil tussen de kuip en de arena niet zien, dat is de kuip.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is toch de arena? ik krijg dat hoor als ik google
Ja idd...... gelijk kaartje bestellen hequote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond krijg ik te horen of ik de winnaar ben van de afvalrace... hoop het zo.. NEED THAT DAMN MONEY!
Weet je wat ik nou een echt mooi stadion vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de kuip wel mooier dan de Arena
Het gaat hem sowieso niet wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja idd...... gelijk kaartje bestellen he
Vertelquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou een echt mooi stadion vind.
Is toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally via Whatsapp: "WTF is die hamburger lelijk"
Zo noemen wij hem al jaren, maar wat een lelijk ding, mist iedere vorm van sfeerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ik had er alleen nog geen hamburger in gezien
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt prachtig. Die mooie architectuur. Prachtig gewoon.
Niet per defenitie mooi, maar er hangt een sfeerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Bos81 het volgende:
De Kuip is inderdaad geweldig. Toen ik daar 5 jaar geleden bovenin in vak HH kwam, had ik echt ites van wtf
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | <?php function &getInstance($entity, $prefix='MyExtensionController') { // use a static array to store controller instances static $instances; if (!$instances) { $instances = array(); } // determine subclass name $class = $prefix.ucfirst($entity); // check if we already instantiated this controller if (!isset($instances[$class])) { // check if we need to find the controller class if (!class_exists($class)) { jimport('joomla.filesystem.file'); $path = JPATH_COMPONENT.DS.'controllers'.strtolower($entity).'.php'; // search for the file in the controllers path if (JFile::exists($path)) { // include the class file require_once $path; if (!class_exists($class)) { // class file does not include the class return JError::raiseWarning('SOME_ERROR', JText::_('Invalid controller')); } else { // OKIDOKIE GR GR! } } } } } ?> |
Joomlaquote:
Whatsapp ook goed?, en waarom dat rode gezichtjequote:
Jij bent zelfs al een paar keer geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 11:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb hem al.
okquote:Op woensdag 8 december 2010 11:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb hem al.
Ohh dat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Kally het volgende:
Ja mag ook via whatsapp en ik had het al 3 x gevraagd
Daarom heb ik hem al.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent zelfs al een paar keer geweest
omdat jij het bent danquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het gaat hem sowieso niet worden
Heb even al m'n rekeningen bij elkaar opgeteld.. word m echt niet
op naar dealextreme.nl ?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:19 schreef Graseter het volgende:
Hihi, we krijgen misschien een project binnen waarvoor we een webshop voor een chinees bedrijf moeten maken.Ze waren eerst naar de makers van Wehkamp gegaan maar die was te groot.
ja en ik verwijder altijd alles weerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had die toch al doorgestuurd naar jou
Ik vond ze wel iets hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
Ik heb lampjes aan mijn buro hangen, die maken ook muziek, gelukkig kan het uit
Ook dat, Maar ik kwam binnen in een vrij leeg stadion, en ik had echt iets van wowquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet per defenitie mooi, maar er hangt een sfeer
Nee, dat lukt echt niet..quote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als ik nou jouw kaartje betaal
Moet je alleen de trein doen
ik zal zo het muziekje opnemen dan snap je mequote:
okidokie gr grquote:Op woensdag 8 december 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zal zo het muziekje opnemen dan snap je me
picsquote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
Er loopt hier een jongen (met nadruk op jong) en die lijkt op die jongen uit The Practice![]()
Ik ga even de gang op
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
Er loopt hier een jongen (met nadruk op jong) en die lijkt op die jongen uit The Practice![]()
Ik ga even de gang op
Haha ik kan toch niet a) Zijn foto nemen b) die hier gaan postenquote:
Alles kanquote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik kan toch niet a) Zijn foto nemen b) die hier gaan posten![]()
Wacht, even camera zoeken
tuuuuuurlijk welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik kan toch niet a) Zijn foto nemen b) die hier gaan posten![]()
Wacht, even camera zoeken
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even de gang op
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Doe eens niet zo, je maakt me verlegen.
Dat ben ik elke dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag wel extra lekker hoor
Nee Ruud, ik noem jou geen Rudi.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je mij maar gewoon Rudi noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |