quote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey boosts Jeffrey's Town's reputation!
With a helpful attitude, Jeffrey just reached level 2 reputation! Celebrate with them, and get some free goods!
WTFquote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
Jeffrey is "Moving on Up" to level 5!
Jeffrey's city just reached "SmallishVille" status in CityVille! Click below to celebrate by claiming Bonus XP!
Woendag?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat van X Factor is volgende week. Dan ga ik er naartoe.
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was echt verslaafd aan Farmville.
Tofquote:Op woensdag 8 december 2010 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jep. Dan moet de vriendin van m'n zusje het podium op.
Ja dat was kut, dat als je een keer wat vergeet meteen alles verneukt was.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.
Toen deed ik fuit die een dag of 4 kon... vergat het en had er geen zin meer in
Dat dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb dat ook een tijdlang gespeeld... Tot ik mijn veld zo groot maakte dat ik anderhalf uur bezig was om te oogsten, ed.
Toen deed ik fuit die een dag of 4 kon... vergat het en had er geen zin meer in
Precies... en dan moest je 5FC betalen voor zo'n undingesding, wat ik dus niet had omdat ik het uit had gegeven aan benzines voor die machines, zodat ik er sneller doorheen gingquote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat was kut, dat als je een keer wat vergeet meteen alles verneukt was.
Ja, dat was kut. CityVillequote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en dan moest je 5FC betalen voor zo'n undingesding, wat ik dus niet had omdat ik het uit had gegeven aan benzines voor die machines, zodat ik er sneller doorheen ging
also had ik het veels te druk met portalquote:Op woensdag 8 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben een trotse farmville-rebel
ik buig niet onder groepsdruk!
Yes.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
En dan ga je als gast van haar mee?
Sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the shame, oh the terible shame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |