Oepsje.quote:
Ik heb deze ook al eens gepostquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie blauwschakeringen en dan die subtiele gele tint van de radiator, de kast en de muur.
link
Wat vreemd dat het plafond wel wit lijkt...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Net huis waar niet gerookt werd.
klik
Wtfquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie blauwschakeringen en dan die subtiele gele tint van de radiator, de kast en de muur.
link
Zelfs in de badkamer kun je het zien, gadverdamme.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Net huis waar niet gerookt werd.
klik
...lijkt wel een horecakeuken. Niet erg smaakvol....en dan die rode loper....:Squote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja..op zich heb ik er ook niet zoveel op aan te merken, ziet er op het eerste oog wat "knullig" uit, maar aan de andere kant past het allemaal precies, alsof het erop gebaseerd is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dit wel een nette oplossing. Het lijkt er op dat de sauna is meegenomen in de bouw, het past allemaal precies. Beter dan zo'n blokhut uit het niks in de kamer.
Het is dat ik een sauna niks vind, als ik er toch 1 in huis zou hebben, doe het dan maar zo![]()
Opvallender vind ik de straatnaam van dat huis
Dat computer scherm is zijn flightsim, als het goed is is dat linker ding op het bureau een instrumentenpaneel.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Die kan ook gerust in het topic met opvallend mooie foto's.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Huurwoning in Friesland, bouwjaar 1656... Wonen in een 'poortwoning'![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/huur/(...)awei-6/fotos/#foto-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |