Devrim is toch revolutie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
die revolutie is kennelijk volledig langs me heen gegaan
oh die gastquote:
Ik heb er 16-18 uur inzitten en ben net klaar in New Austin, en kan nu met Irish met de boot naar Mexico. Ik doe het dus erg rustig aan maar ik vind alle side stuff juist super leuk. Heb nu al 7400 dollar ookquote:Op woensdag 8 december 2010 01:24 schreef Slayage het volgende:
Die is mogelijk de beste game die ik dit jaar heb gespee. Hoever zit je al? Heb em wel op de ps3 gespeeld.
Dat mysterie was de aanleiding van de beslissing van Erbakan om in Duitsland te gaan studerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom Turken de ü en ö van de Duitsers afgepakt hebben.
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:28 schreef zarGon het volgende:
Argh, de ventilator van m'n laptop: http://tinypic.com/player.php?v=2j4zktd&s=7.
shadap shadap shadap
Macbooksquote:Op woensdag 8 december 2010 05:28 schreef zarGon het volgende:
Argh, de ventilator van m'n laptop: http://tinypic.com/player.php?v=2j4zktd&s=7.
shadap shadap shadap
Helaas niet. Neem nou bijvoorbeeld zarGons ratelende ventilator.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Even eerlijk , Macbooks zijn wel beter, TOCH ?
Hou je mond want je kent haar niet!quote:
jaja uitgespeeld, als je de oversteek maakt, zit je misschien op de helft van de hoofdverhaallijn, ik vind bij snadbox games de side missies normaal gesproken nooit al te boeiend en die doe ik vaak ok niet maar bij rdr zijn ze heel stoer gemaakt, aleen die mini games met blackjack enzo heb ik haast niets mee gedaan, maar dingen verzamelen, vond ik heel erg leuk en in mijn ogen ook "zinnig" itt bv in san andreas, seashells of horseshoes verzamelenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb er 16-18 uur inzitten en ben net klaar in New Austin, en kan nu met Irish met de boot naar Mexico. Ik doe het dus erg rustig aan maar ik vind alle side stuff juist super leuk. Heb nu al 7400 dollar ook
Ik hoor vaak dat het spel eigenlijk pas in Mexico echt begint dus ben benieuwd!
Ik moest eerst nog even 4 plekken discoveren in Austin und dann gehen wir
Heb jij het uitgespeeld?
Ik vind die beesten die met klap je paard mollen en daarna meteen Jou echt fucking irritant, haalt zwaar de snelheid uit het spel constant meds nemen (5 max)
je kiest ervoor om morgen te werkenquote:
vrije keuze enzo ja, maar stond eerst niet voor morgen ingedeeld, bedoelde dat natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kiest ervoor om morgen te werken
Zit volgens stats pas bij 43% en 18 uur gespeeldquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaja uitgespeeld, als je de oversteek maakt, zit je misschien op de helft van de hoofdverhaallijn, ik vind bij snadbox games de side missies normaal gesproken nooit al te boeiend en die doe ik vaak ok niet maar bij rdr zijn ze heel stoer gemaakt, aleen die mini games met blackjack enzo heb ik haast niets mee gedaan, maar dingen verzamelen, vond ik heel erg leuk en in mijn ogen ook "zinnig" itt bv in san andreas, seashells of horseshoes verzamelen
dat je zo nu en dan in levensbedreigende situaties kwam en zo nu en dan werd gekilld wel stoer eigenlijk, die zombie uitbreiding ga ik ook nog wel een keer spelen
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Hajko het volgende:
Lol
Me ma flipte net omdat ik zei dat ik samen ging wonen met een Turks meisje dat in mijn klas zit en zwanger van me is_!!!
die zijn best tricky idd, daarom moet je ook altijd max aantal potions hebben voor het geval dat je wordt aangevallenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Zit volgens stats pas bij 43% en 18 uur gespeelden die kk beesten waar ik het over had zijn die cougars
![]()
![]()
Heb zelf alleen veel liars dice gespeeld, want makkelijk en 400 dollar winst iedere paar minuten![]()
Die andere minigames zijn bout, duels ook trouwens snap er geen kk van
Heb jij geen 360 naast je PS3 BTW
Is toch automatisch? Althans.. ieder profiel dat ik bezoek ziet er zo uit ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef o.us het volgende:
Wie is hier overgestapt op het "nieuwe" Facebook?
Wie doet hier aan facequote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef o.us het volgende:
Wie is hier overgestapt op het "nieuwe" Facebook?
Ik kon er voor kiezen. Toch maar gedaan. Maar je kan niet meer terugquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch automatisch? Althans.. ieder profiel dat ik bezoek ziet er zo uit ?
okquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Burakius het volgende:
Hey jonges, ik ga van msn af en van fok. Ik dacht ik meld het even.
Ik heb geen melding gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kon er voor kiezen. Toch maar gedaan. Maar je kan niet meer terug.
meisjes poepen nietquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Hey jongens, vandaar gebeurde dit met mij. ik dacht ik deel het met fokkers omdat anderen het ook doen.
[ afbeelding ]
Altijd eerst een propje wc papier erin en dan poepenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Hey jongens, vandaar gebeurde dit met mij. ik dacht ik deel het met fokkers omdat anderen het ook doen.
[ afbeelding ]
Ik ben kaassssquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey jonges ik ben ihvk en eigenlijk ben ik nederlands
okquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
Poepen is geen laag niveau , het is een elementair onderwerp van het leven waar te weinig over wordt gepraat door cultuur gerelateerde taboes.
en in ihvks cultuur kan het welquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
Poepen is geen laag niveau , het is een elementair onderwerp van het leven waar te weinig over wordt gepraat door cultuur gerelateerde taboes.
hey jongens ik ben triggershot en zie mij marokkaans zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jouw gezicht in die wc gat duwen.
Denk je mij aan te kunnen?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
hey jongens ik ben triggershot en zie mij marokkaans zijn.
Dat is iets wat iedereen doet als die alleen thuis isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey jonges ik ben hajko en het leukste dat ik kan bedenken als er niemand thuis is: naakt door het huis
vet grappig manquote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef o.us het volgende:
hey jongens ik ben geen geert maar ik ben wel wilder.
hey jonge je kunt mn ip checkenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben bilmiyorem en eigenlijk ben ik burakius.
Ik ben een waterman, ik ben rationeel ingesteld en geloof niet in traditie en taboes (maar wel in horoscopenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en in ihvks cultuur kan het wel
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hey jonge je kunt mn ip checken
okquote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben een waterman, ik ben rationeel ingesteld en geloof niet in traditie en taboes (maar wel in horoscopen)
sluit de een een ander uit dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Is fok traag of ben ik een klootmongool?
scherpquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sluit de een een ander uit dan?
Waarom knipoog jij?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok jammer maar ik ben burakius niet en burakius is mij niet
ok op je hoofdquote:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sluit de een een ander uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |