jaja uitgespeeld, als je de oversteek maakt, zit je misschien op de helft van de hoofdverhaallijn, ik vind bij snadbox games de side missies normaal gesproken nooit al te boeiend en die doe ik vaak ok niet maar bij rdr zijn ze heel stoer gemaakt, aleen die mini games met blackjack enzo heb ik haast niets mee gedaan, maar dingen verzamelen, vond ik heel erg leuk en in mijn ogen ook "zinnig" itt bv in san andreas, seashells of horseshoes verzamelenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb er 16-18 uur inzitten en ben net klaar in New Austin, en kan nu met Irish met de boot naar Mexico. Ik doe het dus erg rustig aan maar ik vind alle side stuff juist super leuk. Heb nu al 7400 dollar ook
Ik hoor vaak dat het spel eigenlijk pas in Mexico echt begint dus ben benieuwd!
Ik moest eerst nog even 4 plekken discoveren in Austin und dann gehen wir
Heb jij het uitgespeeld?
Ik vind die beesten die met klap je paard mollen en daarna meteen Jou echt fucking irritant, haalt zwaar de snelheid uit het spel constant meds nemen (5 max)
je kiest ervoor om morgen te werkenquote:
vrije keuze enzo ja, maar stond eerst niet voor morgen ingedeeld, bedoelde dat natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kiest ervoor om morgen te werken
Zit volgens stats pas bij 43% en 18 uur gespeeldquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaja uitgespeeld, als je de oversteek maakt, zit je misschien op de helft van de hoofdverhaallijn, ik vind bij snadbox games de side missies normaal gesproken nooit al te boeiend en die doe ik vaak ok niet maar bij rdr zijn ze heel stoer gemaakt, aleen die mini games met blackjack enzo heb ik haast niets mee gedaan, maar dingen verzamelen, vond ik heel erg leuk en in mijn ogen ook "zinnig" itt bv in san andreas, seashells of horseshoes verzamelen
dat je zo nu en dan in levensbedreigende situaties kwam en zo nu en dan werd gekilld wel stoer eigenlijk, die zombie uitbreiding ga ik ook nog wel een keer spelen
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Hajko het volgende:
Lol
Me ma flipte net omdat ik zei dat ik samen ging wonen met een Turks meisje dat in mijn klas zit en zwanger van me is_!!!
die zijn best tricky idd, daarom moet je ook altijd max aantal potions hebben voor het geval dat je wordt aangevallenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Zit volgens stats pas bij 43% en 18 uur gespeelden die kk beesten waar ik het over had zijn die cougars
![]()
![]()
Heb zelf alleen veel liars dice gespeeld, want makkelijk en 400 dollar winst iedere paar minuten![]()
Die andere minigames zijn bout, duels ook trouwens snap er geen kk van
Heb jij geen 360 naast je PS3 BTW
Is toch automatisch? Althans.. ieder profiel dat ik bezoek ziet er zo uit ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef o.us het volgende:
Wie is hier overgestapt op het "nieuwe" Facebook?
Wie doet hier aan facequote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef o.us het volgende:
Wie is hier overgestapt op het "nieuwe" Facebook?
Ik kon er voor kiezen. Toch maar gedaan. Maar je kan niet meer terugquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch automatisch? Althans.. ieder profiel dat ik bezoek ziet er zo uit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |