Danny gepest.quote:
Delisin sen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Hajko het volgende:
[..]
Danny gepest.
Maar ik huur steeds servers voor m'n torrents en die gebruik ik ook als proxy voor o.a. fok
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ja ik ben al op 6-8 IP adressen gebanned en ze raken maar niet op
quote:
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olsonquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Hajko het volgende:
M'n oude avatars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook een tijdlang toen je nog scripts kon draaien op FOK! een avatar die andere mensen konden uitkiezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olson
Olsen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olson
Die is gewoon leuker zonder oranjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdlang toen je nog scripts kon draaien op FOK! een avatar die andere mensen konden uitkiezen
[ afbeelding ]
Nee man, das voor die mooie Engelse zinnetjes op MSN.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze gebruiken gewoon google translate
Google moetardjoem!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze gebruiken gewoon google translate
Krijg geen ul credit meer @ archivequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef Hajko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig 6.66TB buffer
Ik heb fucking veel backups van mijn FTP server toen dus alles zit door elkaarquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom die arabieren altijd 3 en 7 enzo gebruiken
Ik weet nog steeds niet waarom Turken de ü en ö van de Duitsers afgepakt hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Iets met klank ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Iets met Ataturk een harde plasser voor Deutschland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom Turken de ü en ö van de Duitsers afgepakt hebben.
Dunno, lijkt wel bugged ofzoquote:
Lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets met Ataturk een harde plasser voor Deutschland.
[..]
Dunno, lijkt wel bugged ofzo
Seedboxjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Hajko het volgende:
[..]
Lol
Ik pomp gewoon verder met 100/100 Mbit verbinding uit Frankrijk
Bij mij is het vaak langquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef msnk het volgende:
Wifi jatten valt niet uit maar is traaaaaaaagg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2010 23:27:47 ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Looool wist niet dat het uit een liedje kwam.Die kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dansjes
Corc
Die clip_____________!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Looool wist niet dat het uit een liedje kwam.Dat wat uit een liedje kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
He Corc versene borcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
He Corc versene borcOlmaz michael bende de yokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Zo zijn er nog veel meer van dat soort dingenquote:
Oud genoeg dat ik het op cassette had.quote:
Maar wij stapten ook niet meteen over op cdquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Hajko het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ik het op cassette had.
het si toch een typisch armeense naam?quote:
Wij hadden in 1991 al een Stereoset mét CD-speler. Ik gebruik die stereoset nog steedsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar wij stapten ook niet meteen over op cd
Hij is die ene met die Olsen Twins revolutie !quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
het si toch een typisch armeense naam?
wat ben je dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij is die ene met die Olsen Twins revolutie !
Kut rijkeluis kutkindquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Hajko het volgende:
[..]
Wij hadden in 1991 al een Stereoset mét CD-speler. Ik gebruik die stereoset nog steeds
rond 1999/2000 had ik een draagbare cd speler met bufferaaren 2003/2004 een mp3 speler van 256MB
Ik ben een Turks Orthodox christelijke Nederlander met Koerdische oudersquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
het si toch een typisch armeense naam?
wat ben je dan?
weet ik veel Hajko + christelijk= ermeni dacht ik zoquote:
Niks rijkeluis. Ik had de ballen om 100 euro te investeren in zo'n apparaat. Daarna kwamen ze bij de blokker enzo en toen ging iedereen ze kopenquote:
Mijn eerste mp3speler was volgens mij 128MB.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Hajko het volgende:
[..]
Wij hadden in 1991 al een Stereoset mét CD-speler. Ik gebruik die stereoset nog steeds
rond 1999/2000 had ik een draagbare cd speler met bufferaaren 2003/2004 een mp3 speler van 256MB
bij de olsen twins denk ik aan die serie uit begin de jaren 90quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had een Packard Bell AudioKey 256MB MP3 Player en later een 512MB of 1GB Creative nano mp3 spelerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn eerste mp3speler was volgens mij 128MB.Euro of 50.
512 mbquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn eerste mp3speler was volgens mij 128MB.Euro of 50.
Ik ook. Totdat Revolutiequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij de olsen twins denk ik aan die serie uit begin de jaren 90
okquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik ben een Turks Orthodox christelijke Nederlander met Koerdische ouders
Dat vond ik toen te veel van het goede.quote:
Altijd zorgvuldig mp3tjes uitzoeken en dan maar een paar albums erop zettenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat vond ik toen te veel van het goede.
Mja meer had ik toen ook niet echt nodig. Wat een troep stond daar toen op ahahaa![]()
Hayko Cepkin.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef msnk het volgende:
Ondertussen weet iedereen wel wie Hayko is, ik had er nog nooit van gehoord
die revolutie is kennelijk volledig langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Door mij werden de Olsen Twins in Nederland weer populairquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
die revolutie is kennelijk volledig langs me heen gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |