Danny gepest.quote:
Delisin sen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Hajko het volgende:
[..]
Danny gepest.
Maar ik huur steeds servers voor m'n torrents en die gebruik ik ook als proxy voor o.a. fok
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ja ik ben al op 6-8 IP adressen gebanned en ze raken maar niet op
quote:
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olsonquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Hajko het volgende:
M'n oude avatars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook een tijdlang toen je nog scripts kon draaien op FOK! een avatar die andere mensen konden uitkiezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olson
Olsen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Die oranje zat er eerst niet tussen @ Olsen of is t Olson
Die is gewoon leuker zonder oranjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdlang toen je nog scripts kon draaien op FOK! een avatar die andere mensen konden uitkiezen
[ afbeelding ]
Nee man, das voor die mooie Engelse zinnetjes op MSN.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze gebruiken gewoon google translate
Google moetardjoem!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze gebruiken gewoon google translate
Krijg geen ul credit meer @ archivequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef Hajko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig 6.66TB buffer
Ik heb fucking veel backups van mijn FTP server toen dus alles zit door elkaarquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom die arabieren altijd 3 en 7 enzo gebruiken
Ik weet nog steeds niet waarom Turken de ü en ö van de Duitsers afgepakt hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Iets met klank ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef msnk het volgende:
Iets met Ataturk een harde plasser voor Deutschland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom Turken de ü en ö van de Duitsers afgepakt hebben.
Dunno, lijkt wel bugged ofzoquote:
Lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets met Ataturk een harde plasser voor Deutschland.
[..]
Dunno, lijkt wel bugged ofzo
Seedboxjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Hajko het volgende:
[..]
Lol
Ik pomp gewoon verder met 100/100 Mbit verbinding uit Frankrijk
Bij mij is het vaak langquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef msnk het volgende:
Wifi jatten valt niet uit maar is traaaaaaaagg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2010 23:27:47 ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Looool wist niet dat het uit een liedje kwam.Die kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dansjes
Corc
Die clip_____________!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Looool wist niet dat het uit een liedje kwam.Dat wat uit een liedje kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
He Corc versene borcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |