okquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Burakius het volgende:
Hey jonges, ik ga van msn af en van fok. Ik dacht ik meld het even.
Ik heb geen melding gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kon er voor kiezen. Toch maar gedaan. Maar je kan niet meer terug.
meisjes poepen nietquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Hey jongens, vandaar gebeurde dit met mij. ik dacht ik deel het met fokkers omdat anderen het ook doen.
[ afbeelding ]
Altijd eerst een propje wc papier erin en dan poepenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Hey jongens, vandaar gebeurde dit met mij. ik dacht ik deel het met fokkers omdat anderen het ook doen.
[ afbeelding ]
Ik ben kaassssquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey jonges ik ben ihvk en eigenlijk ben ik nederlands
okquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
Poepen is geen laag niveau , het is een elementair onderwerp van het leven waar te weinig over wordt gepraat door cultuur gerelateerde taboes.
en in ihvks cultuur kan het welquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
Poepen is geen laag niveau , het is een elementair onderwerp van het leven waar te weinig over wordt gepraat door cultuur gerelateerde taboes.
hey jongens ik ben triggershot en zie mij marokkaans zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jouw gezicht in die wc gat duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |