quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.quote:
Snel keer posten hier!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highwayquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
ik heb het laten hechten, ik ben nu The Jokerquote:
vast welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Graseter het volgende:
Zwabber gaan wij ooit nog eens SC2 doen
Eaglesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
Nu wil ik helemaal die kant op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
he&^&&!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |