Klopt en erg breed + ligt erg fijn soort stacaravanbankquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar volgens mij begreep ik juist dat die bank zo relaxt is omdat hij niet veel ruimte heeft en deze bank juist veel bergruimte creëert?
Sorry, voor dat spel had ik al een andere bestemming, die het ook goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Als Liesje het niet wilt geven, dan heb ik nog de computerspelversie daarvan. Kan zijn zoontje het ook in zijn eentje spelen als ie dat wilt.
quote:
Plaats dat lijstje eens even hier?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:13 schreef asfalthooligan het volgende:
ja dat las ik ergens ja klopt
heb gewoon even alles genoteerd wat ik vond
pfff een uur werk hahahaha
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef asfalthooligan het volgende:
hahaha sokken is bij hem 34 dus die maat past wel vamp Rewimo
en ja ik keek ook al gaat hard zo draagt ie rompertjes en zo en zo zit ie al op een grote maat
Das Ho ho ho, nie Go go goquote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat gezellig een kerstsfeer maken, gewoon doen, een boom krijg je al las ik en die twinkellichtjes zijn bij deze een feit. En jij bent niet de enige die zich kan verbazen over de FOK!kers
Wat goed dat je hier je originele vraag hebt neergeplant.
Ik zeg: go go go en maak er een fijne kerst van
verdorie hahaha dit is gewoon een soort lachtherapie dit topicquote:
Nee omdat het paadje zo glad is in de tuin :p en ik op hakken loop. Kan mn andere zwarte laarzen niet vinden en anders zie ik eruit als een clown. Maar zit nu nog op de bank, ga nu echt..quote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, hó even![]()
![]()
Yska, strompel je nou omdat je een zere poot hebt of omdat je het niet meer kunt bijbenen met al dat gesjouw van je![]()
Ja dat moet ik nog steeds kopen, net zoals die sneeuwschep. Vergeet het steeds. Voordeel is wel dat ik net mijn portemonnee met contant geld terug vond. Toch handig zoveel jassen. En nu ga ik echt, gewapend met zaklamp. Want die lamp achterin de tuin die moet altijd eerst op gang komen dus in het begin geeft ie heel weinig licht.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dûh, doet dat mens alles, heeft een zooi gereedschap, kluunt op hoge hakken stoer naar schuur of garage maar heeft geen strooizout om haar bevallige achterste te redden van deuken en blauwe plekken![]()
Yska toch![]()
Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar dan zeg ik het nog een keer. Ik snap dat heel veel mensen graag alles via PM afhandelen. En dat mag. Maar ik vind het moedig van asfalt dat hij zichzelf hier zo bloot geeft.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef asfalthooligan het volgende:
moet toch een beetje me schroom aan de kant zetten
[knip]
alleen maar gewoon lekker leven zonder stress even heerlijk gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |