die spullen(kerstboom en midiset)liggen al bij mij in de autoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
En moet je kijken wat er op gang komt als je om hulp durft te vragen.![]()
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, jij blij, wij blij.![]()
En nu WHEEELPPPP! Iemand heeft ergens geroepen dat hij/zij zou zorgen dat er aanstaande vrijdag spulletjes bij zwartedoos op het werk zouden liggen waar ik ze kan ophalen. Dacht ik.![]()
Maar ik kan er niks van terugvinden. En het zou zonde zijn als ik in de buurt ben en het spul niet kan meenemen.
Dus aanbieder, als je er bent: MELD JE BIJ MIJ!
Kijk nou uit met wat je zegt! Straks zit er ook nog een neusbotje bij!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef asfalthooligan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff ik geef wat door en ze vind gvdd ook nog iets shit hee
Straks loopt die zoon van me als inboorling rond hahahaha![]()
Jeutje! Sneller dan het licht!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die spullen(kerstboom en midiset)liggen al bij mij in de auto
Oké, er is dus nog behoefte aan een knap bankstel (kan ik me best voorstellen). Zullen we even met de pet rondgaan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
had al wat via pm laten doorschemeren maar lees eens 1 a 2 bladzijden terug wat er over mijn bank gezegd werd zeg even niks meer zo mooi vind ik wat er nu allemaal komt al
Had er niet 1 hier op fok een 3 zitsbank staan die op gehaald mocht worden? Volgens mij heb ik daar een topic over gezien? Topic gevonden, bank is al vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké, er is dus nog behoefte aan een knap bankstel (kan ik me best voorstellen). Zullen we even met de pet rondgaan?
Op dit ding wil je echt geen hele avonden zitten:quote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef DJMO het volgende:
Hij wil ook geen andere bank, maar kussens erop mag wel ^^
Ik zeg: Mokerhamer er in en een leuk bankje neerzetten.. zo'n echt hang-lig-onderuitzakgeval...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussens zitten goed maar heb niks voor de rug wou het niet vragen ,maar toch dan maar wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |