abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89712452
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef asfalthooligan het volgende:
146/152
-O-
Ik heb wat 130 en 140 liggen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89712641
hahaha sokken is bij hem 34 dus die maat past wel
en ja ik keek ook al gaat hard zo draagt ie rompertjes en zo en zo zit ie al op een grote maat
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2010 @ 11:48:06 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89712677
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef asfalthooligan het volgende:
hahaha sokken is bij hem 34 dus die maat past wel vamp Rewimo
en ja ik keek ook al gaat hard zo draagt ie rompertjes en zo en zo zit ie al op een grote maat
;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89712704
* aangepast * :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2010 @ 11:49:50 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89712754
Stiekem editten hè? o|O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89712836
:+ *O*
pi_89725376
Durf het haast niet te vragen ,maar heeft iemand nog zo,n klein tl lampje die je tegen de onderkant van een keukenkastje schroeft stopcontact heb ik der wel zitten
Want het is erg iritant als ik telkens dat felle licht moet aandoen
  donderdag 9 december 2010 @ 16:50:40 #183
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89725459
bedoel je zoiets?

of meer zoiets?

Niet dat ik wat voor je heb liggen maar mocht niemand iets voor je hebben liggen dan zijn deze nog wel betaalbaar bij de ikea :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89725693
Maakt me niks uit als ik hem maar aan en uit kan zetten is gewoon net wat handiger
  donderdag 9 december 2010 @ 16:56:48 #185
242204 YskaFredriksson
pi_89725711
we wachten af en anders weet ik wanneer je jarig bent.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89726020
hahahaha
ja
moet toch een beetje me schroom aan de kant zetten
en weet je zat net via de pm en heb waarschijnlijk twinklelights bemachtigd voor buiten .
Deze had ik zelf vergeten bij me ex ,maar kon het niet meer ophalen
en denk er steeds meer over na om wel de spullen neer te zetten voor de kerst
want ik had niet verwacht dat alles wat ik nu niet meer had voor oud en nieuw hier te hebben.
Me zoon heeft alles straks wat ie gewoon verdiend heeft en ik kan door de spullen alles geven aan hem wat ie nodig heeft .
En weet je ik had dit niet verwacht dat er nog zulke mensen zouden zijn
super gewoon
Ik kan straks me hobby weer wat voortzetten met foto,s maken
en nergens even meer aan prakeseren hoe ik het ga oplossen nee alleen maar gewoon lekker leven zonder stress even heerlijk gewoon
pi_89726223
Jij gaat gezellig een kerstsfeer maken, gewoon doen, een boom krijg je al las ik en die twinkellichtjes zijn bij deze een feit. En jij bent niet de enige die zich kan verbazen over de FOK!kers
Wat goed dat je hier je originele vraag hebt neergeplant.
Ik zeg: go go go en maak er een fijne kerst van
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89726403
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat gezellig een kerstsfeer maken, gewoon doen, een boom krijg je al las ik en die twinkellichtjes zijn bij deze een feit. En jij bent niet de enige die zich kan verbazen over de FOK!kers
Wat goed dat je hier je originele vraag hebt neergeplant.
Ik zeg: go go go en maak er een fijne kerst van
Das Ho ho ho, nie Go go go :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89726427
:s)
  donderdag 9 december 2010 @ 17:17:59 #190
242204 YskaFredriksson
pi_89726510
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Das Ho ho ho, nie Go go go :P
verdorie hahaha dit is gewoon een soort lachtherapie dit topic ;)

Oja ik zou vandaag iets met schroevendraaiers doen (strompelt naar de schuur)

Oja Hooliehoolie, heb jij ook gereedschap thuis of dien ik mijn eigen koffer mee te nemen?
pi_89726617
Wat heb je nodig ?
Heeft schroevedraaier set
ratelset
diverse steek ring sleutels
tangetjes
tyripjes
hamers
flex
iet wat kromme zaag ergens
stanley mes niet
wat kabel klemmen
wat ringetjes
mezelf voor zinloos geweld tegen dode obbjecten
pi_89726675
Ja, hó even :6 *O*

Yska, strompel je nou omdat je een zere poot hebt of omdat je het niet meer kunt bijbenen met al dat gesjouw van je O-)
O+
  donderdag 9 december 2010 @ 17:25:38 #193
242204 YskaFredriksson
pi_89726802
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, hó even :6 *O*

Yska, strompel je nou omdat je een zere poot hebt of omdat je het niet meer kunt bijbenen met al dat gesjouw van je O-)
O+
Nee omdat het paadje zo glad is in de tuin :p en ik op hakken loop. Kan mn andere zwarte laarzen niet vinden en anders zie ik eruit als een clown. Maar zit nu nog op de bank, ga nu echt..

Misschien dat ik dan gelijk op zoek kan naar een stanley mes ;) Ik zal mn tacker ook even opsnorren en de buurmachine. En een hamers en wat spijkers en schroeven. En misschien ook direct maar de verf en kwasten rollers blablabla :p
pi_89726845
heb geloof ik 2 klauwhamers hier
en ergens wat lange spijker (ergens dus)
pi_89726904
Dûh, doet dat mens alles, heeft een zooi gereedschap, kluunt op hoge hakken stoer naar schuur of garage maar heeft geen strooizout om haar bevallige achterste te redden van deuken en blauwe plekken O-) ;)
Yska toch :*
pi_89726936
Sponsort potje jozo tafel zout :o
  donderdag 9 december 2010 @ 17:33:56 #197
242204 YskaFredriksson
pi_89727056
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dûh, doet dat mens alles, heeft een zooi gereedschap, kluunt op hoge hakken stoer naar schuur of garage maar heeft geen strooizout om haar bevallige achterste te redden van deuken en blauwe plekken O-) ;)
Yska toch :*
Ja dat moet ik nog steeds kopen, net zoals die sneeuwschep. Vergeet het steeds. Voordeel is wel dat ik net mijn portemonnee met contant geld terug vond. Toch handig zoveel jassen. En nu ga ik echt, gewapend met zaklamp. Want die lamp achterin de tuin die moet altijd eerst op gang komen dus in het begin geeft ie heel weinig licht.
pi_89727137
Kijk je wel uit voor overstekende ijsberen _O-
(jaha, hij is flauw, ik weet het :P )
  donderdag 9 december 2010 @ 17:45:45 #199
242204 YskaFredriksson
pi_89727464
Geen ijsbeer gezien. Ook geen salamander trouwens :( die zullen wel warm in de vijver zitten hoop ik.
  donderdag 9 december 2010 @ 17:53:03 #200
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89727742
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef asfalthooligan het volgende:
moet toch een beetje me schroom aan de kant zetten
[knip]
alleen maar gewoon lekker leven zonder stress even heerlijk gewoon
Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar dan zeg ik het nog een keer. Ik snap dat heel veel mensen graag alles via PM afhandelen. En dat mag. Maar ik vind het moedig van asfalt dat hij zichzelf hier zo bloot geeft.

Ik snap - weet en begrijp - dat er mensen zijn die vinden dat asfalt wel héél goed bedeeld wordt. En dat er nog zoveel anderen zijn die van alles willen.

Maar laten we mekaar geen mietje noemen. Ook degenen niet die eigenlijk wel wat hulp kunnen gebruiken; als ze het niet aangeven, dan kunnen we ook niets. Of misschien zouden we het nog wel kunnen, maar de vraag is of we dat moeten willen.

Ik vind het geweldig dat er zich zoveel mensen durven melden via de PM. Ik had niet gedacht dat zoveel mensen dat zouden doen, dus dat is top! Maar feit blijft dat als je je over je schroom heen kunt zetten, bereid bent (en de mogelijkheid hebt) je van je kwetsbare kant te laten zien - zo asfalt dat hier doet (en bijvoorbeeld Vamp elders) - dat veel meer mensen het zien en kunnen aanhaken.

Er is lef voor nodig, en daar staat wat tegenover. En ik heb daar absoluut vrede mee ^O^

Asfalt >> :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')