Al het haar op m'n lichaam is blondquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En buiten? Zijn verschillende gebieden...
Het grootste deel de leeftijd en mijn vrouwen-fase heb ik ook wel gehad jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vanwege de leeftijd of dat ze vrouw zijn?
Nee, vandaar die tomeloze energie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Delan het volgende:
[..]
sja, geen wonder dat jij niet kunt slapen zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
jij doet hele specifieke producten? Want ik ging met mn ex wel vaker naar een shop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Enkel vrouwen (hoewel homo's wel soms een uitzondering op de regel zijn)
ik laat tegenwoordig mn snor staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al het haar op m'n lichaam is blondAlleen scheer ik alles, op m'n hoofdhaar en wenkbrauwen na, weg
Mis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij staat er een grote J in mijn paspoort.
De grap was wel leuk geweest als ik die 18jarigen erbij had gehaald hequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zitten ook dames van 18 tussen zegt ze toch net
Selectief lezen is wel je sterkste punt he?
Sorry doelde meer op de speeltjes etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Enkel vrouwen (hoewel homo's wel soms een uitzondering op de regel zijn)
Dat werkt niet. Mannen hebben zoiets onpraktisch als een ego en haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En op mannen? Zou je daar niets mee willen doen? Geen avonden voor manen?
Aah, nice to knowquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al het haar op m'n lichaam is blondAlleen scheer ik alles, op m'n hoofdhaar en wenkbrauwen na, weg
Waarom? Je moet er toch over kunnen discussieren?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Laten we alle posts over kanker verder maar boven deze lijn houden
__________________________________________________________________________________
Ik denk dat tupperware erger isquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mis.
Goed gereedschap staat altijd klaar om te gebruiken...
Die laatste quote was mis geloof ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, nice to know
[..]
aha, ik ben overdag ook niet veel online, komende tijd iig niet.
ja vind ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je moet er toch over kunnen discussieren?
Spuit 11quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Laten we alle posts over kanker verder maar boven deze lijn houden
__________________________________________________________________________________
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die van 70 krijgt er een kernkop bij zeker?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou al een fleshlight aan prijzenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Mannen hebben zoiets onpraktisch als een ego en haantjesgedrag.
Ja heerlijk, heel rustig natuurlijk ivm het weer, maar tis wel tof zo tussen de mist en de lantaarnsquote:
Ja jij. Maar ik had het over mannen he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou d'r toch hard uitlachen om die broek hoor
Van trillende badeentjes via scheercreme's en glijmiddel met smaaktjes via handboeien naar allerlei vibrators... niet echt specifiek dus maar wel allemaal vrouwvriendelijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij doet hele specifieke producten? Want ik ging met mn ex wel vaker naar een shop.
wat valt erover te discussieren?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat een tupperware doosje niet pastquote:
hmm, tupperware is functioneelquote:
huh?quote:
Oh idd in de mist. Ik kan er zo van genieten. Muziekje op en even aan helemaal niets denken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja heerlijk, heel rustig natuurlijk ivm het weer, maar tis wel tof zo tussen de mist en de lantaarnsDaar knapt een mens van op
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat een tupperware doosje niet past
Het ging over het wel of niet gebruiken van het woord kanker als scheldwoord. Daar moet je het imo over kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat valt erover te discussieren?Kanker is een 'kanker'ziekte. Zo simpel is het
Jokertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..].. dat je een Josti bent, weten we al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dus voor mannen zit er ook genoeg leuks bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Van trillende badeentjes via scheercreme's en glijmiddel met smaaktjes via handboeien naar allerlei vibrators... niet echt specifiek dus maar wel allemaal vrouwvriendelijk!
Dat vooral ja, even andere beslommeringen achter je laten en rennen maar. Daarnaast is het wel zo goed voor de lijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh idd in de mist. Ik kan er zo van genieten. Muziekje op en even aan helemaal niets denken!
Ja dat laatste is een mooie bijkomstigheidquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat vooral ja, even andere beslommeringen achter je laten en rennen maar. Daarnaast is het wel zo goed voor de lijn natuurlijk
Ja hoor, cockringen, speeltjes voor samen, anaalvibrators, genoeg keuze!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus voor mannen zit er ook genoeg leuks bij
quote:
Leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren
van dichtbij, zonder kleren
en daarna liefdevol masseren
Leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Van trillende badeentjes via scheercreme's en glijmiddel met smaaktjes via handboeien naar allerlei vibrators... niet echt specifiek dus maar wel allemaal vrouwvriendelijk!
waar, maar er moet over gesproken kunnen worden en niet worden afgekapt, "kanker"ziekte of nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat valt erover te discussieren?Kanker is een 'kanker'ziekte. Zo simpel is het
Vrouwvriendelijk, kunnen kerels ook zijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Lips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |