Oh die kan ik hebben! Zou mijn tekst kunnen zijn (of ben ik nu te veel met homo's op stap geweest??)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Recent voorbeeld:
rekt het niet, dan scheurt het wel.
Too much infoquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Recent voorbeeld:
rekt het niet, dan scheurt het wel.
Vandaag ook gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens nadenken over de toekomst enzo.....
En ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
tussen de gedachte (of juist niet) erachter.
stomagrapjes kwetsen mij ook, maar dat is wat ik zeg. mensen weten vaak niet wat ze zeggen en zeggen het al helemaal niet (meestal dan) met de bedoeling om te kwetsen. ze daarop aanvallen vind ik dus bijna net zo storend als kanker roepen, of een stomagrapje maken.
niks bijdehands aan, ben bloedserieus.quote:
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertel maar eens wat jouw werk in houdtDaar heb ik wel MI's bij namelijk
Trouwens, als jouw schoenmaat 90D is, dan heb jij wel verschrikkelijke hang tietenquote:
in ons hoofd zijn we allemaal blondquote:
Ja maar ik denk dat ik iets beter weet waar ik het over heb lieverd..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks bijdehands aan, ben bloedserieus.
Mensen die eeuwig en altijd maar met ANDERMANS leven bezig zijn. Is hun eigen leven niet genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
tussen de gedachte (of juist niet) erachter.
stomagrapjes kwetsen mij ook, maar dat is wat ik zeg. mensen weten vaak niet wat ze zeggen en zeggen het al helemaal niet (meestal dan) met de bedoeling om te kwetsen. ze daarop aanvallen vind ik dus bijna net zo storend als kanker roepen, of een stomagrapje maken.
Zou zij de speeltjes zelf ook uitproberen? En laten zien hoe ze werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertel maar eens wat jouw werk in houdtDaar heb ik wel MI's bij namelijk
Je wilt het mij vast wel uit leggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!
Niet! Ik ben donker domquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in ons hoofd zijn we allemaal blond
Kaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gotta to know what you're sellingquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou zij de speeltjes zelf ook uitproberen? En laten zien hoe ze werken
Neehee ik keek even ergensquote:
Beetje kamasutrabeurs voor vrouwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!
als ons eigen leven genoeg was, dan zaten we niet in deze soapquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die eeuwig en altijd maar met ANDERMANS leven bezig zijn. Is hun eigen leven niet genoeg ofzo?
Society, a crazy breed.
Ja tuurlijk laat ik zien hoe het werkt, maar dan kan prima met kleren aan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Spaanse stierenvechter. In de spiegel gewoon een blanke kaaskopquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |