ik op mijn hoofd ook. donkerblond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in ons hoofd zijn we allemaal blond
Again too much information. Iets voor de verbeelding overlaten is veeeel leukerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk laat ik zien hoe het werkt, maar dan kan prima met kleren aan hoor
In mijn MI heb jij geen kleren aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk laat ik zien hoe het werkt, maar dan kan prima met kleren aan hoor
Zo danquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk laat ik zien hoe het werkt
Hier deel je iets, dat is anders. Mensen die soaps kijken hebben geen eigen leven. Ik zeg; scheermesjes en een warm bad. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ons eigen leven genoeg was, dan zaten we niet in deze soap
ik heb geen puttenkopquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Spaanse stierenvechter. In de spiegel gewoon een blanke kaaskop
En dit jaar meer kaaskop dan ooit
Denk het niet.."don't get high on your own supply"quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou zij de speeltjes zelf ook uitproberen? En laten zien hoe ze werken
In de lengte he, niet diagonaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier deel je iets, dat is anders. Mensen die soaps kijken hebben geen eigen leven. Ik zeg; scheermesjes en een warm bad. Maar goed.
Hahaha, geloof me, voor mij is uitleggen hoe een bepaalde vibrator werkt net zo normaal als een brood verkopen. Het is alles behalve ordinair of goedkoop hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Again too much information. Iets voor de verbeelding overlaten is veeeel leuker
Hier nog 1. En soms zwart en heel soms groen.quote:
doe jij mij een warm bad? Dan regel ik de scheermesjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier deel je iets, dat is anders. Mensen die soaps kijken hebben geen eigen leven. Ik zeg; scheermesjes en een warm bad. Maar goed.
Te koop 2e hands ZGANquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Denk het niet.."don't get high on your own supply"
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
aah, dus toch dat. Damn, is tijns zieke geest gewoon meer terecht dan die van mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Hahaha, geloof me, voor mij is uitleggen hoe een bepaalde vibrator werkt net zo normaal als een brood verkopen. Het is alles behalve ordinair of goedkoop hoor
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in ons hoofd zijn we allemaal blond
Dat gebrabbel wat je net postte. Ik vind het tegenovergestelde. Je denkt maar na over wat je zegt of je zegt het niet.quote:
In mijn hoofd ben ik een Ariêr..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Spaanse stierenvechter. In de spiegel gewoon een blanke kaaskop
En dit jaar meer kaaskop dan ooit
Ik drink anders elke avond voor het slapen gaan een liter ongeraffineerde olie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
goed mee praten in single's, dat is een full-time jobquote:
Mijn klanten zijn vrouwen tussen de 18 en 70... Daar wil ik niks op uitproberen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahadan probeerdt zij ze uit op haar klanten
Bij staat er een grote J in mijn paspoort.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Ariêr..
In de spiegel ook.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goed mee praten in single's, dat is een full-time job
Ja het gaat rete snel heb ik in de gatenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goed mee praten in single's, dat is een full-time job
alsof mensen altijd nadenken voordat ze wat roepen. doe jij ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebrabbel wat je net postte. Ik vind het tegenovergestelde. Je denkt maar na over wat je zegt of je zegt het niet.
vandaar die dikke pensquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink anders elke avond voor het slapen gaan een liter ongeraffineerde olie.
Zoeken ze nog mensen voor zo'n functie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Mijn klanten zijn vrouwen tussen de 18 en 70... Daar wil ik niks op uitproberen!
sja, geen wonder dat jij niet kunt slapen zeg!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink anders elke avond voor het slapen gaan een liter ongeraffineerde olie.
Alleen voor vrouwen of ook koppels/mannen e.d?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Mijn klanten zijn vrouwen tussen de 18 en 70... Daar wil ik niks op uitproberen!
Ik heb laatst een speelgoedpartij gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Hahaha, geloof me, voor mij is uitleggen hoe een bepaalde vibrator werkt net zo normaal als een brood verkopen. Het is alles behalve ordinair of goedkoop hoor
vanwege de leeftijd of dat ze vrouw zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Die van 70 krijgt er een kernkop bij zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Jij wil vrouwen van 70 instrueren?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen voor zo'n functie?
dan heb ik je niet gezien, of t was voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja het gaat rete snel heb ik in de gaten
Ben al wel eens eerder hier geweest in dit topic. maar is alweer even geleden
Vrouwen jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En buiten? Zijn verschillende gebieden...quote:
Enkel vrouwen (hoewel homo's wel soms een uitzondering op de regel zijn)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen voor vrouwen of ook koppels/mannen e.d?
Ok die qoute sloeg nergens op maargoed
Misschien als demonstratiemodelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Uiteraard op eigen risico, dus als er ineens magische, vruchtbare zaad uitkomt, ben je dus genakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahadan probeerdt zij ze uit op haar klanten
Zitten ook dames van 18 tussen zegt ze toch netquote:
En op mannen? Zou je daar niets mee willen doen? Geen avonden voor manen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
uhm. Ja. Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Veel minder kan nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb laatst een speelgoedpartij gehadIk hoop dat van jou leuker is
Nou zo heel erg actief was ik ook niet hoor. Heb het eigenlijk best druk. En met periodes wat meer op i-net te vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan heb ik je niet gezien, of t was voor mijn tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |