Lief!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*dekentje, thee met honing en wat eten maakt/aangeeft*
Ja, misschien nog wel een grotere verslaving dan caffeine, films en internet.quote:
op sommige momenten zeeeeeeeeeeeer zeker weten!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, misschien nog wel een grotere verslaving dan caffeine, films en internet.
Die heb ik idd, bah!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft peniscilne aan Suuz
Graag gedaanquote:
Ik kan bijna niet zonder...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef Delan het volgende:
[..]
op sommige momenten zeeeeeeeeeeeer zeker weten!!
daar heeft ze niks aan, wel aan peniscelinequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft peniscilne aan Suuz
Vind die van Sparxx - Deliverance ook wel chill. Is toch ook van o brother, where art thou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef El_Matador het volgende:
Ben weer vrolijk
O Brother soundtrack - Whites - Keep On The Sunny Side Of Life
Als je naast me komt liggen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er over mn rug komen wrijven zodat ik lekker vroeg in slaap zal tieven?
Je kropt het vast op en dan is straks de motivatie er zeker om even flink te sportenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee dat zit er nu zéker niet in, baal er enorm van! Maar een stukje van 200 meter lopen is al bijna niet te doen...
das kut! daar krijg je zo van die wiebelbenen vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef missbehavin het volgende:
Hm, ik ben onrustig en ingekakt tegelijk
had je zondag moeten vragenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er over mn rug komen wrijven zodat ik lekker vroeg in slaap zal tieven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghehe, nee beterschap![]()
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Delan het volgende:
[..]
das kut! daar krijg je zo van die wiebelbenen van
Staat er niet tussenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind die van Sparxx - Deliverance ook wel chill. Is toch ook van o brother, where art thou?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Delan het volgende:
[..]
daar heeft ze niks aan, wel aan penisceline
Gaar gevoel is dat. Heb ik ook als ik pepernoten heb gekraakt en even daarna een jonko rook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef missbehavin het volgende:Hm, ik ben onrustig en ingekakt tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |