Yvonne vind Maanvis de FB-Huillie. Ik wik, yvonne beschikt. Zo is het en niet anders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje proberen mijn titel FB huillie over proberen te nemen, alleen ik heb recht op die titel
Is danny gebanned?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
REVOLUTIE! UNBAN DANNY OP FOK!
http://www.petitiononline.com/239q9w02/petition.html
Waarom heb je eigenlijk clementie gekregen ? Je zou toch tot kerst 2011 weg zijn .quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne vind Maanvis de FB-Huillie. Ik wik, yvonne beschikt. Zo is het en niet anders.
Anti Naatje topicquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne vind Maanvis de FB-Huillie. Ik wik, yvonne beschikt. Zo is het en niet anders.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef robin007bond het volgende:
http://www.PetitionOnline.com/239q9w02/petition.html
Heb de petitie op een andere site gezet.
quote:Name Comments
3. dandybleu ik wil ook zsm op fok maar het kan nu niet meer... ben geband hey? gr gr edwin
2. Geert Bukken Dendert, wij hopen je weer achter de tralies weg te halen op weg naar de corrupte FOK!wereld.
1. L
Dude... I'm right here...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Trava het volgende:
Dit topic loopt beter als het Wikileaks topic, kun je zien wat voor impact het heeft op Fok! dat Dandy weg is.
zoals ik al zei, wikileaks en dit schandaal, één pot natquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Trava het volgende:
Dit topic loopt beter als het Wikileaks topic, kun je zien wat voor impact het heeft op Fok! dat Dandy weg is.
Omdat iedereen zit te baggeren, spoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Trava het volgende:
Meen je dat.. shitt ik had het niet door.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Omdat iedereen zit te baggeren, spoon.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Trava het volgende:
[..]
Meen je dat.. shitt ik had het niet door.
Het gaat niet alleen meer over dandy, maar over AdvancedPower, die het bloed onder de nagels van mensen van kan halen met zijn onzin gebagger en geslijm bij anderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Trava het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:29 schreef dandygreen het volgende:
[..]
Bitch, you CantFazeMeWhat u gonna do now, punk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |