Hmz, hoe koud is het? Kun je geen groot vest van je man lenen zodat ze eronde kan en je kan dichtritsen? Zo doe ik dat als het in fleecevest nog goed kan. En anders over de jas heen knopen, als is dat niet zo lekker knus enzo... Maar als het echt koud is en je laat je jas open heb je het alleen maar koud, en kouheid zuigt.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Solagratia het volgende:
Mijn ene kat is een nieuwsgierige lomperik en die wil overal bij zijn. Bij voeden op bed gaat hij aan haar hoofd likken en in de kraamweek deed hij een sprong naar het bedje, toen kon ik hem er nog snel uitgooien. En toen kocht man een waterpistool voor mij om hem weg te jagenHielp wel. Ik kon namelijk niet zo snel van mijn bed af.
Noa ik bedoelde niet dat jij dat zou doen hoor, is maar om aan te geven dat doorslapen niet te forceren isEn wie weet wat een iets vollere fles doet, en wil ze het niet dan geeft ze dan ook wel zelf aan toch? 2 uur slapen overdag heeft Amy nooit gehaald, daar ben ik al blij met 3 kwartier
Ik wil met Amy in de doek (hop tye) naar buiten maar heb geen draagjas. Moet ik onder mijn jas knopen en dan jas los, Amy met berenpakje of over mijn jas heen? Lijkt mij alleen zo schuren.
In de wasmachine..quote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik zou dr onder je jas doen. Doe k ook altijd, veel leuker
Tijdje terug had k floris dus onder mn jas, wilde mn nichtje dr barbie meenemen en die moest ook onder dr jas
Tico, hoe moet k je doek nou wassen, vind t ook zowat om m zuur ruikend terug te geven
Ze manipuleert je gewoon!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef Solagratia het volgende:
Wat is er met je borst dan? Borstontsteking?
Actiontip is een goeie!
Amy spuugt wel haar speen uit om mij te pesten 's nachts. Ook zorgt ze voor extra grote poepluiers speciaal om mij te pesten. En ze spuugt denk ik ook zo veel om mij te pesten.![]()
grapje grapje Amy is een schatje![]()
Dat is het juist aan babies he? Eigenlijk zijn het kwaadaardige wezens die je vanaf dag 1 moet laten zien wie de baas is. Echt hoor!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef Solagratia het volgende:
Ik wist het wel, ze ziet er zo schattig uit, maar ondertussen!
Oei Orea, succes daarmee!
Oh, 3 kwartier is gewoon 1 slaapcyclus... Dat heb je zelf ook, je maakt per nacht een aantal keer een cyclus, iets met remslaap enzo. Je kleine heeft gewoon moeite met die lichte slaap om dan weer goed weg te zakken..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef Solagratia het volgende:
Waar ben ik aan begonnen.
Ze ligt nu weer lekker te snurken. Ze wil al heel de dag in bed, uit bed, in bed, uit bed. Veel slapen maar steeds 3 kwartier dus dan wordt ze nog moe wakker. Ze speelt nu zo lekker met knuffeltjes. Leuk om te zien!
Kun je beter zelf een beetje uitvinden denk ik. Voor Leyla werkt dat wel, misschien voor jouw kleine niet.. Of wel.. Dat is het m he, ze hebben geen gebruiksaanwijzing.. Helaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Solagratia het volgende:
Hmm, dus dan is het beter om niet te reageren op de huiltjes na 3 kwartier? Want als ik de speen terug stop dan gaat ze meestal harder huilen. Nu is ze het gewend dat ik haar na drie kwartier eruit haal, omdat ze dan wakker is.
Dat werkt hier ook als een trein. MAar ik vind het ook wel superhandig dat ze steeds vaker haar duim vindt. Oh joy!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef Solagratia het volgende:
Ik laat haar alleen huilen als eruit halen ook niet werkt, dan weet ik gewoon dat ze te moe is en even moet huilen. Maar in de nacht dan is het speen terug stoppen, wachten tot ze hem pakt (meestal gaat ze dan eerst even harder huilen) en dan aai over bol en de kamer weer uit. Ik ga altijd wel kijken want als het alleen is dat ze een speen nodig heeft, dan stop ik die met liefde terug als haar dat helpt weer te slapen. Maar het is denk ik wel goed om na die drie kwartier gewoon een paar keer meer de speen terug te stoppen en daar wat in te volharden.
Oh ik doe wel eens dan wil ze de speen niet en niet slapen en toch moe zijn. Dan laat ik haar 1 minuutje jengelen/huilen en dan stop ik de speen erin, want dan wil ze hem ineens wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft huilen, soms weet ik het echt niet meer. Vanmiddag was Nathan zo moe, wilde niet slapen en werd ik ontzettend gefrustreerd. Ik ben even naar de kelder gelopen, toen ik terug was heb ik zn speen gegeven en een aai over een wangetje en toen sliep hij eindelijk.
Wat fijn dat je het gesprek hebt gehad en dat het voor opheldering heeft gezorgd. Ik hoop dat je het kan afsluiten, maar ook als dat niet gaat.. zorg je dat je er dan niet zomaar overheen stapt? Tuurlijk wil je genieten, maar dat moet niet geforceerd hèquote:Op donderdag 9 december 2010 11:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Gesprek gister met de gyn was goed. Ik heb mijn vragen kunnen stellen en hij heeft me goed uitgelegd wat ze gedaan hebben. Blijkt dat ik naast de knip ook nog een fikse inwendige scheur had. Dat bloedde ook behoorlijk. Mijn baarmoeder trok niet samen waardoor ik ook veel bloed verloren ben. Hij vertelde wel dat ik niet in gevaar geweest ben... dat is dan een fijn gevoel.
Bij een eventuele volgende zwangerschp begin ik de controles in het ziekehuis, en er wordt dan bekeken of ik verder kan bij een vk. Wel moet ik bevallen in het ziekenhuis. Het is niet zeker dat dit nog een keer gebeurt, maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik denk dat ik het nu wel af kan gaan sluiten. Ik wil nu gewoon lekker gaan genieten van mijn meisje en geen gedoe meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |