goedemorgen,
Hopelijk kan je vandaag nog wat rust pakken Orea.
Fijn dat je een goede nacht had Pessie!
Solagratia ook al goede berichten!
Ilse heeft zich gister voorbeeldig gedragen in het ziekenhuis. Ze heeft rond liggen kijken, en viel nog even in slaap. De rest van de dag was 't slapen slecht, maar daar denken we gewoon niet meer aan
Ze had gisterenavond behoorlijk krampjes, net na de enige voeding die ze uit de borst gehad had.

Ze was echt heel zielig... huilen gaat dan door merg en been.
Daarna wilde ze niet echt slapen, huilen als ze in dr bedje gelegd werd. Heb dr maar even bij me genomen, en dr daarna slapend in bed gelegd. Dat was rond 0.30. Ze kwam daarna pas weer om 5.00. Heerlijk zeg. Daarna om 8 uur. Ik heb geprobeerd haar na de voeding van 8 uur weer in bed te leggen, ze was inmiddels goed wakker. Maar ze pruttelde even, huilde even en nu is ze al vanaf 8.30 stil. Ik heb gewoon weer tijd voor dingen nu!!!
Gesprek gister met de gyn was goed. Ik heb mijn vragen kunnen stellen en hij heeft me goed uitgelegd wat ze gedaan hebben. Blijkt dat ik naast de knip ook nog een fikse inwendige scheur had. Dat bloedde ook behoorlijk. Mijn baarmoeder trok niet samen waardoor ik ook veel bloed verloren ben. Hij vertelde wel dat ik niet in gevaar geweest ben... dat is dan een fijn gevoel.
Bij een eventuele volgende zwangerschp begin ik de controles in het ziekehuis, en er wordt dan bekeken of ik verder kan bij een vk. Wel moet ik bevallen in het ziekenhuis. Het is niet zeker dat dit nog een keer gebeurt, maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik denk dat ik het nu wel af kan gaan sluiten. Ik wil nu gewoon lekker gaan genieten van mijn meisje en geen gedoe meer!