Ik vind de zin:"Ik denk dat jij er beter uitziet met een piemel in je mond" meer bij de TT passenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef GameBabe het volgende:
Beter dan de versiertruc: "ken ik jou niet ergens van"
Ken ik jou niet ergens van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef GameBabe het volgende:
Weet je misschien hoe laat het is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef GameBabe het volgende:
Bij eskimo's denk ik dan toch meer aan een ijsje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
Ik vind de zin:"Ik denk dat jij er beter uitziet met een piemel in je mond" meer bij de TT passen
Ik aan zo'n schattige neuskusquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij eskimo's denk ik dan toch meer aan een ijsje.
Maar het was toch een feit dan een vrouw er beter uitziet met een piemel in de mond... beetje onzinnige opmerking danquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind de zin:"Ik denk dat jij er beter uitziet met een piemel in je mond" meer bij de TT passen
Fixed in inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar is was toch een feit dan een vrouw er beter uitziet met een piemel in de mond... beetje onzinnige opmerking dan
Ja uh.. goed. Jij?quote:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef STING het volgende:
Dat meisje in de OP heeft echt een lief karakter
Twee lieve karakters.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef STING het volgende:
Dat meisje in de OP heeft echt een lief karakter
Redelijk.quote:
Nee, maar niemand reageerde op je. En dat vond ik zielig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Gamer_V het volgende:
Redelijk.
Veel interessanter natuurlijk is dat je reageert op 'gangsters'. Ben je vaak aan het poppen in de hood? Doe je drive by's met je homeboys?
Dat komt doordat ze blond is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef STING het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt. Ze heeft gewoon een lieve uitstraling.
Oh.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar niemand reageerde op je. En dat vond ik zielig.. Dus vandaar.
Oké! Da's eh.. mooi.quote:
Waddan>?quote:
Die ogen en die lach natuurlijk. Die bepalen voor een groot deel de uitstralingquote:
Mja, waar het hart van vol is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef STING het volgende:
Die ogen en die lach natuurlijk. Die bepalen voor een groot deel de uitstraling
typ ik eerst uierstraling..
Bij dezen ben je geclassifiseerd als een borstenmanquote:
Ja, eh... Leuk.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij dezen ben je geclassifiseerd als een borstenman
Oh, wat heerlijk moet dat zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef koei het volgende:
Heerlijk een dagje vrij! Ben even uit bed gegaan om de post te halen, naar de wc te gaan en wat eten te scoren, en nu weer terug in mijn warme bedje
Lang leve luie dinsdagen!
Het is dan wel niet zo ijzig koud als een paar dagen geleden, maar vanochtend mijn bed uitkomen was nog steeds een hel. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef koei het volgende:
Heerlijk een dagje vrij! Ben even uit bed gegaan om de post te halen, naar de wc te gaan en wat eten te scoren, en nu weer terug in mijn warme bedje
Lang leve luie dinsdagen!
Billen met tepels, voor de eckte mannen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Oh noes
Ik wil in een hokje met borsten én billen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Borsten met poep ertussen, voor de eckte mannen!
Haagen Dazs Three chocolates?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
GameBabe?
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?
Moet nog een toetje verzinnen maar ik denk dat ik al wat heb
Ik denk Ome Poit's vers gestampte mosselvlaquote:
Dude!quote:
Zie je nou wat je aangericht hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, doe eens niet zo vies allemaal
Over het algemeen zou het beter kunnen gaan, dunkt mij zoquote:
Dude.. Whaddup? Problemen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Over het algemeen zou het beter kunnen gaan, dunkt mij zo
Ik draaide alleen maar twee dingen om...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je nou wat je aangericht hebtEén grote kliederboel
Zeg het ze Michhas! ZEG HET ZE!quote:
Ja, fijn dat ik nog even heb kunnen lachen voor ik naar de tandarts ga zometeen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef GameBabe het volgende:
Ik draaide alleen maar twee dingen om...
En: a dirty mind is a joy forever
Da's ook mijn motto ja, maar poep valt daar niet onderquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik draaide alleen maar twee dingen om...
En: a dirty mind is a joy forever
Grappen over poep zijn leuk! Zeker als vrouw omdat het niet magquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Da's ook mijn motto ja, maar poep valt daar niet onder
Als je maar vaak genoeg grappen over poep maakt, zul je vast die andere functie krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Grappen over poep zijn leuk! Zeker als vrouw omdat het niet mag
En ik probeer een andere functie te krijgen in de OP, dus een bepaald type grappen moet ik dan niet te vaak maken
Succes!quote:
1 GameBabe 1 cup?quote:
?quote:
Een reinste schande!!1quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Kn0x het volgende:
Zo druk bezig met werken dat ik al heul veul topics heb gemist van de SC
Stomme werk die me niet op Fok laten.
Ze heeft geen tijd voor me, ofzo. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen. Dit heeft al ergens tot een conflictje geleid...quote:
Dat het eindigt is naar, maar je kan beter je tijd/energie/liefde steken in iemand die het waard is... En jij verdient beter dat dit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze heeft geen tijd voor me, ofzo. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen. Dit heeft al ergens tot een conflictje geleid...
Dit eindigt zo maar op een manier. En daar heb ik heul geen zin in.
En ik maar denken dat je en toffe gozer was.. Duidelijk dat ik meer met je chickie heb gebabbeld dan met jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn nerd-ism is compleet
Na MTG, bordspellen en fulltime gamen nu ook aan de DnD
Hilfe bitte.
IK KOM JE HALEN POITquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef Poit het volgende:
Damn V-tje.. Da's niet tof.
Maar wat GameBabe zegt!
Oeh, en trouwens, je kan altijd nog de battle aangaan met Nebo![]()
Mooie filmtitel: Kipgezicht and the battle of Rtise's sister.
[..]
En ik maar denken dat je en toffe gozer was.. Duidelijk dat ik meer met je chickie heb gebabbeld dan met jou
GAM SC DnD meetquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn nerd-ism is compleet
Na MTG, bordspellen en fulltime gamen nu ook aan de DnD
Hilfe bitte.
Haha, jij bent zeker ook een rational (http://www.keirsey.com/4temps/rational_overview.asp) dat je gevoelens als dingen zietquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef Gamer_V het volgende:
Het probleem is dat ik het niet echt wil uitmaken. Tja. Gevoelens he. Geweldige dingen.
Zoiets was mijn plan, maarja, dan moet je elkaar wel eerst zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha, jij bent zeker ook een rational (http://www.keirsey.com/4temps/rational_overview.asp) dat je gevoelens als dingen zietIk ben daar ook niet zo goed in die dingen.
Maar als een relatie niet werkt, werkt het niet... je zou wel kunnen voorleggen dat het voor jou zo niet werkt. Als ze dan toch gek van je blijkt te zijn dan past ze misschien haar gedrag aan...
Voor een devils threeway?quote:
artisan is 30-35% van de mensen, dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zoiets was mijn plan, maarja, dan moet je elkaar wel eerst zien
Edit: ik weet niet, zie toch meer in Artisan(niet dat zulke lijstjes veel zeggen: Belbin test, altijd hilarisch
)
In hokjes denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
artisan is 30-35% van de mensen, dus dat is niet zo gek
Ik heb op het werk hier twee dagen cursus over gehad en stiekem toch wel veel over mezelf geleerd... nu kan ik met mijn immer streven naar efficientie in een hokje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Oh noes
Ik wil in een hokje met borsten én billen
Tijd heb je niet, tijd maak je. Afhankelijk van hoe leuk je iets vind maak je daar wel/niet tijd voor vrij! Natuurlijk ook met mate, want de verzorging van een doodziek familielid kun je niet zo makkelijk opzij schuiven, maar studie bijvoorbeeld wel. Als ze haar studie, hobby of werk keer op keer belangrijker vindt dan iets met jou doen dan vindt ze jou gewoon minder tof dan jij haar en de vraag is dan of jij dat prima vindt of anders wil zien. Ik zorgde ook altijd dat ik het 'te druk' had om tijd voor iemand vrij te kunnen maken als ik geen zin had in die persoon op dat moment. ipv tot 20.30 tot 23.30 doorwerken terwijl dat helemaal niet nodig was bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze heeft geen tijd voor me, ofzo. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen. Dit heeft al ergens tot een conflictje geleid...
Dit eindigt zo maar op een manier. En daar heb ik heul geen zin in.
Let's make it an eiffel tower!quote:
Tja, dat zeggen al mijn vrienden ook, en ikzelf, maar luisteren, ho maarquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef koei het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, tijd maak je. Afhankelijk van hoe leuk je iets vind maak je daar wel/niet tijd voor vrij! Natuurlijk ook met mate, want de verzorging van een doodziek familielid kun je niet zo makkelijk opzij schuiven, maar studie bijvoorbeeld wel. Als ze haar studie, hobby of werk keer op keer belangrijker vindt dan iets met jou doen dan vindt ze jou gewoon minder tof dan jij haar en de vraag is dan of jij dat prima vindt of anders wil zien. Ik zorgde ook altijd dat ik het 'te druk' had om tijd voor iemand vrij te kunnen maken als ik geen zin had in die persoon op dat moment. ipv tot 20.30 tot 23.30 doorwerken terwijl dat helemaal niet nodig was bijvoorbeeldEn andersom heb ik ook wel eens een belangrijke herkansing verpest omdat er de avond ervoor een tof feestje was waar ik bij wilde zijn. Voor dingen die wel leuk zijn kan ik opeens wel een heleboel afspraken verschuiven.
Gewoon snoeihard in de kut schoppen. Dan luistert ze welquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen al mijn vrienden ook, en ikzelf, maar luisteren, ho maar
Edit: maar ik ga er wel wat aan doen!
Falcon Punch!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard in de kut schoppen. Dan luistert ze wel
Als een echte heer, like a baws.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:
Ja dahagquote:
Die zijn ook nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef MeneerBob het volgende:
Honger
Ik schat mezelf als guardian trouwens, om even on-topic te blijven.
De befaamde mars-automaat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dahag
[..]
Die zijn ook nodigen ik eet ook al alles om mij heen, helaas was er alleen een mars in de buurt
Gesprek van de dag in Gouda cityquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ik zo'n engeltje ben tochquote:
Angel of death jaquote:
Met mijn nieuwe magic kaart wel, een lekkere schraperkaartquote:
Nerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe magic kaart wel, een lekkere schraperkaart
Welke?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]