quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:05 schreef Robar het volgende:
[..]1. Rose Bukater - Jack Dawson - Leonardo DiCaprio - Titanic
2. Elizabeth Swann - Will Turner - Orlando Bloom - Pirates of the Carribean
3. Rhett Butler - Scarlett O'Hara - Vivian Leigh - Gone With The Wind
4. Ilsa Lund
5. Oliver Barrett
6. Adrian Pennino - Rocky Balboa - Sylvester Stallone - Rocky
7. Johnny Castle - Frances Housman - Jennifer Grey - Dirty Dancing
8. Sally Albright - Harry - Billy Crystal - When Harry met Sally
9. Ennis Del Mar - Jack Twist - Jake Gyllenhaal - Brokeback Mountain
10. Mary Jane Watson - Peter Parker - Tobey Maguire - Spiderman
quote:
Is voldoendequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef AvispaCS het volgende:
Ilsa Lund = Casablanca?
De partner is dan Humphrey Bogart.
De naam in de film kan ik niet op komen.
ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Robar het volgende:
Nog één, jullie kunnen het!
Wie gaat er met de punten aan de haal?
Als ik de tip bekijk zou het wel eens "Love Story" kunnen zijn (de rol van Ryan O'Neal), ik kan alleen niet op de naam van Rol / actrice komen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik niet in ieder geval![]()
de naam klinkt heel erg bekend, en de hint die je gaf ook al. Maar ik heb intussen al gemerkt dat die belletjes die af en toe bij mij gaan rinkelen echt helemaal nergens op slaan, omdat ik vaak niet eens een 'oh ja'-moment heb bij het horen van het antwoord
Lijkt dus goed te zijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef Robar het volgende:
Oliver wordt gespeeld door Ryan O'Neal. Het is een film uit 1970.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Als ik de tip bekijk zou het wel eens "Love Story" kunnen zijn (de rol van Ryan O'Neal), ik kan alleen niet op de naam van Rol / actrice komen?
Jij niet alleen geloof ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
zoals ik al voorspelde, niet eens een oh ja-moment
Je doet het erom he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ally, Gavin De Graw Ronald McDonald Clown.
rare naam wel..
als ik maar eens punten ga scorenquote:
hm ja dat klinkt een stuk logischer..quote:
Lon3 +1quote:
Ik vind je antwoorden wel aandoenlijk hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
is er ook een award voor user die de meest stupide antwoorden geeft? ik geloof dat ik wel een kans zou maken
Ik zeg eerder 3 minuten, maar ik kan even niet op de naam van het personage komen . . . dus ik zeg nog even niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Lon3 het volgende:
Oke komt hij dan:
Film + Hoofdrolspeler naam + acteur naam.
A weather man is reluctantly sent to cover a story about a weather forecasting "rat" (as he calls it). This is his fourth year on the story, and he makes no effort to hide his frustration.
Dat is een deel van de plot. Waarschijnlijk is dit een vraag van 5 minuten in vergelijking met de andere vragen
Bill Murrayquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Michelangelo2 het volgende:
Weet alleen dat dit Groundhog Day is, naam van acteur ken ik echt niet....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dacht alleen acteur en film, maar alsnog dank voor acteur
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef Robar het volgende:
ow shit heb ik al genoemd, krijg je als je gestoord wordt . . ;')
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]dat wordt nog spannend wie van ons de award zou winnen voor achterlijke antwoorden
Paul Greengrassquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef Robar het volgende:
Off course Paul Greengrass en Doug Liman van één van mijn favoriete trilogiën.
Ow ja, twee of meer, excuses!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Paul Greengrass
Doug Liman
Nee, maar 1.quote:
Zijn naam heeft veel weg van deze naam: steven spielbergquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Robar het volgende:
Oceans eleven/Twelve/Thirteen? Moet je wel de regisseur weten
Zoals ik al zei, ik ben geen ster in regisseurs. The bourne trilogie weet ik, omdat ik daar helemaal weg van ben. Alle boeken gelezen en alle films 2/3 keer gezien. The departed vind ik ook fantastisch (ook 3 keer gezien), vandaar dat ik Martin Scorsese wist en de gok waagde. Maar Who the fuck heeft Oceans Eleven geregiseerd?
quote:
Was dat Good Will Hunting?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef The_Substitute het volgende:
De regisseur van de film waarvoor matt een oscar won ken je toch wel?
Nog 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Was dat Good Will Hunting?
..... Gus van Sant?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef Robar het volgende:
Aangezien hij in de Rainmaker zit en dus met die regisseur heeft samengewerkt zeg ik Francis Ford Coppala
Puntje van mijn tong . . . maar nu moet ik wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:41 schreef The_Substitute het volgende:
Je kunt er nog 2 noemen. Een regisseur waar hij recent z'n 2e film (Edit: Hereafter) mee maakte. Die 2e is hier alleen nog niet uit.
En een andere regisseur in wiens films hij vaak met Ben Affleck samen te zien is. En die toevallig ook meewerkte aan GWH, als producer.
Zit ik 't allemaal zo duidelijk mogelijk te maken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Puntje van mijn tong . . . maar nu moet ik weg
Eindelijk, dank!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hereafter is in ieder geval van Clint Eastwood
Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Patch het volgende:
@ Robar
Zet je aub even een linkje van dit topic in je allerlaatste bericht van het vorige topic?
Nopequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Is het toevallig The Cave..? puur en alleen om het eerste deel van je vraag, want die namen zijn voor mij compleet random..
Dat is Stand By Me, River Phoenix, Jerry OÇonnel, Cory Feldman en dat jochie dat later in Star Trek zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lon3 het volgende:
Film + Acteurs:
4 vrienden gaan uit op avontuur. Hun namen: Geordie, Chris, Teddy en Vern.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat is Stand By Me, River Phoenix, Jerry OÇonnel, Cory Feldman en dat jochie dat later in Star Trek zat
Ben je Leraar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Patch het volgende:
Stand By Me kijk ik minstens 1 x per jaar
Omdat we die film echt super vaak op school hebben gekeken.quote:
quote:
Make sensequote:
victorinox + 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef victorinox het volgende:
Army of Darkness - Bruce 'God' Campbell - Ash
quote:
quote:
De 1ste is een komedie/parodiequote:
Neequote:
Nope...quote:
Dat is goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
Die gast met het zwaard,is dat David Carradine?
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
The Green Mile
Shawshank redemption
Dream Catchers
1408
It
The night flyer (Flier?)
quote:
Michelangelo2+ 1quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
In ieder geval een paar bekende:
-Salems Lot
-The Mist
-The Shining
-Carrie
-The Running Man
Gokje op Orca; The Killer Whale, met Richard Harrisquote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk... had langoliers als mini serie gezien, en IT niet bewust opgeslagen omdat het erg bekend is van stephen king.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Patch het volgende:
Ik zie maar 11 Stephen King-titels...
(Ik tel Children of the Corn als 1, want 't/m' is té makkelijk, plus dat Shaolin 3 x iets postte)
It & Langoliers zijn miniseries
Dacht ik alquote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Ik was zo lief om niks van King te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die film samen met nicolas cage en samuel l jackson, zo een politie film is dat. Ik kom niet op de naam :pquote:
Nope, gaat over het aapje Virgil wat middels een controversieel ruimtevaart programma geleerd wordt ruimteschepen te besturen. Matthew Broderick speelt er ook in.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Is dat die film samen met nicolas cage en samuel l jackson, zo een politie film is dat. Ik kom niet op de naam :p
Really? Als ik toen mee had gedaan, had ik het geweten. Ik heb die film denk ik 4 of 5 keer gezien.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Patch het volgende:
Ik heb meermaals een fotootje gepost met het knuffelkrokodilletje van Virgil om te vragen 'uit welke film? '
4 of 5 keer?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Really? Als ik toen mee had gedaan, had ik het geweten. Ik heb die film denk ik 4 of 5 keer gezien.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Patch het volgende:
Misschien SWAT?
Colin Farrell
Samuel L. Jackson
Michelle Rodriquez
LL Cool J
Jij gaat me nu toch niet vertellen dat je die film 10+ keer gezien hebt?quote:
Ik ben blij dat ik een keer een film heb gekozen die de meesten hier (nog) niet herkennen.quote:
Stel zometeen maar een vraag over regisseurs, dan kan robar gaan zwetenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef MasterWouter het volgende:
Kevin spacey is Micky in 21 volgens mij
+
kate bosworth
laurence fishburne
en de rest denk ik nog even over na
Vergeet ook niet hoofdrolspeler Benquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef MasterWouter het volgende:
ja, dat chinese meisje en ook nog die chinese jongen.
*kraak kraak*
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:51 schreef The_Substitute het volgende:
die van The Other Boleyn Girl toch?
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef The_Substitute het volgende:
Zal 's ff kijken of ik me dit kan herinneren.
Toen gaf je zeker ook weer het totaal verkeerde antwoord?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha volgens mij is precies datzelfde plaatje deze maand al eens voorbij gekomen als vraag
7eVeNL +1quote:
haha nee toen kwam het me weer heel bekend voor en ging ik maar wachten op het 'oh ja'-momentquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Toen gaf je zeker ook weer het totaal verkeerde antwoord?![]()
Ik heb 'm zeker 8 of 9 x gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij gaat me nu toch niet vertellen dat je die film 10+ keer gezien hebt?
Mensen waar halen jullie de tijd vandaan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef hornage het volgende:
Doe er wat aan....
Zoals een opstarter neerzetten
Alweer?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef hornage het volgende:
Doe er wat aan....
Zoals een opstarter neerzetten
So far so good.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef The_Substitute het volgende:
1.
2.
3.
4.
5. Moonraker
6. Gladiator
7. klinkt me wel bekend
8.
9. Die Hard
10. Shrek
Gaat lekker zo, maar nog niet allemaalquote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef Asap het volgende:
1. Toth, Planet of the Apes?
2. Stripe, Gremlins
3. Judge Doom, Who framed Roger Rabbit
4. Emil Antonowsky, Pi?
5. Hugo Drax, Moonraker,
6. Commodus, Glad he ate her
7. Bill Cutting, Gangs of NY
8. Simon Phoenix, Demolition Man
9. Hans Gruber, Die Hard,
10. Lord Farquaad, Shrek
Scherp plus 1 bonuspunt!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is 1 wel goed geschreven?
1. Raiders of the Lost Ark?
Volgende keer het lijstje toch nog iets moeilijker maken.quote:1. Toht Toth, Raiders of the last Ark
2. Stripe, Gremlins
3. Judge Doom, Who framed Roger Rabbit
4. Emil Antonowsky, Robocop
5. Hugo Drax, Moonraker
6. Commodus, Gladiator
7. Bill Cutting, Gangs of NY
8. Simon Phoenix, Demolition Man
9. Hans Gruber, Die Hard
10. Lord Farquaad, Shrek
Schei 's uit!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef Robar het volgende:
Volgende keer het lijstje toch nog iets moeilijker maken.
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Robar het volgende:
Ik weet alleen dat het ongelofelijk hoog was . . 20-0?
beide nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Je mag twee antwoorden per keer geven he?
25-0
30-0
Robar + 1quote:
Volgende keer maar weer een lijstjequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Robar het volgende:
Je mag twee antwoorden per keer geven he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok voor TH: Tom Hanks?
Duh, maarquote:
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lord of the Rings - Lord of the Strings
Star Wars - Star Whores
King Kong - King Cock
The Godfather - The Godfucker
Free Willy - vast onder dezelfde titel
Harry Potter - geen idee
![]()
wedden dat ze bestaan
Ah balen, dacht ik origineel te zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n vraag hebben we eens eerder gehad, maar heb er niet echt iets van onthouden.
Nou ja, alleen het voorbeeld dus.
Ik denk nog even na....
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
Lord of the ring -Lord of the cockring (maar LOTR was al genoemd)
Good will hunting - good will humping
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Patch het volgende:
Edward Scissorhands - Edward Penishands
Nightmare on Elmstreet - Nightmare on Dykestreet
Nog 3 mensenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
American beauty - american booty
Terminator - the penitrator
Meer fantasie heb ik ff niet
Nog 2quote:
Little_Miss_Naughty + 1quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
White men can't jump - White men can't hump
Jurassic Park - Jurassic Fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |