quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef Robar het volgende:
ow shit heb ik al genoemd, krijg je als je gestoord wordt . . ;')
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]dat wordt nog spannend wie van ons de award zou winnen voor achterlijke antwoorden
Paul Greengrassquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef Robar het volgende:
Off course Paul Greengrass en Doug Liman van één van mijn favoriete trilogiën.
Ow ja, twee of meer, excuses!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Paul Greengrass
Doug Liman
Nee, maar 1.quote:
Zijn naam heeft veel weg van deze naam: steven spielbergquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Robar het volgende:
Oceans eleven/Twelve/Thirteen? Moet je wel de regisseur weten
Zoals ik al zei, ik ben geen ster in regisseurs. The bourne trilogie weet ik, omdat ik daar helemaal weg van ben. Alle boeken gelezen en alle films 2/3 keer gezien. The departed vind ik ook fantastisch (ook 3 keer gezien), vandaar dat ik Martin Scorsese wist en de gok waagde. Maar Who the fuck heeft Oceans Eleven geregiseerd?
quote:
Was dat Good Will Hunting?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef The_Substitute het volgende:
De regisseur van de film waarvoor matt een oscar won ken je toch wel?
Nog 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Was dat Good Will Hunting?
..... Gus van Sant?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef Robar het volgende:
Aangezien hij in de Rainmaker zit en dus met die regisseur heeft samengewerkt zeg ik Francis Ford Coppala
Puntje van mijn tong . . . maar nu moet ik wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:41 schreef The_Substitute het volgende:
Je kunt er nog 2 noemen. Een regisseur waar hij recent z'n 2e film (Edit: Hereafter) mee maakte. Die 2e is hier alleen nog niet uit.
En een andere regisseur in wiens films hij vaak met Ben Affleck samen te zien is. En die toevallig ook meewerkte aan GWH, als producer.
Zit ik 't allemaal zo duidelijk mogelijk te maken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Puntje van mijn tong . . . maar nu moet ik weg
Eindelijk, dank!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hereafter is in ieder geval van Clint Eastwood
Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Patch het volgende:
@ Robar
Zet je aub even een linkje van dit topic in je allerlaatste bericht van het vorige topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |