Nopequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Is het toevallig The Cave..? puur en alleen om het eerste deel van je vraag, want die namen zijn voor mij compleet random..
Dat is Stand By Me, River Phoenix, Jerry OÇonnel, Cory Feldman en dat jochie dat later in Star Trek zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lon3 het volgende:
Film + Acteurs:
4 vrienden gaan uit op avontuur. Hun namen: Geordie, Chris, Teddy en Vern.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat is Stand By Me, River Phoenix, Jerry OÇonnel, Cory Feldman en dat jochie dat later in Star Trek zat
Ben je Leraar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Patch het volgende:
Stand By Me kijk ik minstens 1 x per jaar
Omdat we die film echt super vaak op school hebben gekeken.quote:
quote:
Make sensequote:
victorinox + 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef victorinox het volgende:
Army of Darkness - Bruce 'God' Campbell - Ash
quote:
quote:
De 1ste is een komedie/parodiequote:
Neequote:
Nope...quote:
Dat is goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
Die gast met het zwaard,is dat David Carradine?
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
The Green Mile
Shawshank redemption
Dream Catchers
1408
It
The night flyer (Flier?)
quote:
Michelangelo2+ 1quote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
In ieder geval een paar bekende:
-Salems Lot
-The Mist
-The Shining
-Carrie
-The Running Man
Gokje op Orca; The Killer Whale, met Richard Harrisquote:Op woensdag 8 december 2010 09:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk... had langoliers als mini serie gezien, en IT niet bewust opgeslagen omdat het erg bekend is van stephen king.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Patch het volgende:
Ik zie maar 11 Stephen King-titels...
(Ik tel Children of the Corn als 1, want 't/m' is té makkelijk, plus dat Shaolin 3 x iets postte)
It & Langoliers zijn miniseries
Dacht ik alquote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Ik was zo lief om niks van King te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die film samen met nicolas cage en samuel l jackson, zo een politie film is dat. Ik kom niet op de naam :pquote:
Nope, gaat over het aapje Virgil wat middels een controversieel ruimtevaart programma geleerd wordt ruimteschepen te besturen. Matthew Broderick speelt er ook in.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Is dat die film samen met nicolas cage en samuel l jackson, zo een politie film is dat. Ik kom niet op de naam :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |