quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef ethiraseth het volgende:
Als het op Europees voetbal aankomt ben ik voor elk Nederlands team, zelfs Feyenoord. Gaat het om de Nederlandse competitie dan is er maar 1 club.
Wat spannends aan het gebeuren daar?quote:
FIJNOOR!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef betyar het volgende:
Ha mijn zoontje had de keus tussen een pyjama van Feyenoord aan of van Ajax, mag jij raden welke hij aan wilde.
Lees even terug, debat met Opstelten over drugsproblematiek Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat spannends aan het gebeuren daar?
Communisme is ook een vreselijk ideologie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind dat PHP zich moet hernoemen naar Das Crapital. Vind dat wel een toepasselijke username voor hem gezien zijn communistenhaat.
Uh....quote:
Op een gegeven moment is het bijzondere van gezichtsbeharing er wel van af.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
Heb me vandaag even geschoren, en op wel hele bijzondere plekjes
Hij bedoelt je gezicht.quote:
Dat is niet het enige wat eraf is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het bijzondere van gezichtsbeharing er wel van af.
Ik krijg bij het woord crap hele andere ideeen.quote:
Scheermesjes zijn dan ook redelijk scherp.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat eraf is.
D'r zijn geen ledematen af hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Scheermesjes zijn dan ook redelijk scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |