Met een lagere score zou je ons flink teleurstellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef phpmystyle het volgende:
Net frikandelbroodje gehad, zit nu in de bus naar school om rentamen maatschappijleer te doen. Het gaat over politiek dus ik verwacht minimaal een 9.
Tel ik met 7 niet meer meequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een lagere score zou je ons flink teleurstellen.
Een zeven wordt niet voor niets een 'voldoende' genoemd.quote:
Nee, die zeventjesmentaliteit willen we hier niet.quote:
Kom maar, dan krijg je een warme knuffel.quote:
Ik heb toetsweek, normaal gesproken zit ik van 8.30 tot 15.10 in de les.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef betyar het volgende:
Die halve dagen school hadden wij niet.Wij moesten gewoon om 08.15 in de klas zitten tot 16.30. Nu gaan ze om 10.15 met de bus naar school?
Geen wonder dat we overlast hebben van hangjongeren,die hebben tijd over lijkt wel
Ik zat wat andere fora door te lezen over de explosie in Alphen aan den Rijn en daar waren genoeg scholieren die wakkergeschrokken waren door de knal. Die was om 13:00.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef betyar het volgende:
Die halve dagen school hadden wij niet.Wij moesten gewoon om 08.15 in de klas zitten tot 16.30. Nu gaan ze om 10.15 met de bus naar school?
Geen wonder dat we overlast hebben van hangjongeren,die hebben tijd over lijkt wel
haha, wat een volk heel de dag in je nest liggen stinken. Als mijn kind dat zou doen,quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat wat andere fora door te lezen over de explosie in Alphen aan den Rijn en daar waren genoeg scholieren die wakkergeschrokken waren door de knal. Die was om 13:00.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme, die onderwijsbezuinigingen komen nu wel heel dicht bij
Je weet toch dat ik vavo doe? Ik heb gehoord dat 24 procent van de totale onderwijsbezuinigingen in het volwassenen onderwijs gehaald worden. Anyway, de fanianciering van de vavo is heel complex, gemeente legt per persoon in, provincie, en natuurlijk de reguliere overheids gelden. Maar er is wel een kans dat ik voor m'n havo straks 5k kwijt benquote:
Aha. Tsja, de Rijksoverheid legt veel bezuinigingen op het bordje van provincies en gemeenten. In dat opzicht was dit dan natuurlijk te verwachten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik vavo doe? Ik heb gehoord dat 24 procent van de totale onderwijsbezuinigingen in het volwassenen onderwijs gehaald worden. Anyway, de fanianciering van de vavo is heel complex, gemeente legt per persoon in, provincie, en natuurlijk de reguliere overheids gelden. Maar er is wel een kans dat ik voor m'n havo straks 5k kwijt ben
Prima, maar 1/4 van het totale bedrag wordt bij het volwassenen onderwijs gelegd. Dat is dom, dat is nog geen procent van de totale onderwijscapaciteit. Daarbij valt er veel meer te bezuinigen op het MBO.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha. Tsja, de Rijksoverheid legt veel bezuinigingen op het bordje van provincies en gemeenten. In dat opzicht was dit dan natuurlijk te verwachten.
Wellicht. Maar als er gekozen moet worden tussen volwassen en jongeren, dan kiest men toch eerder voor de laatste groep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar 1/4 van het totale bedrag wordt bij het volwassenen onderwijs gelegd. Dat is dom, dat is nog geen procent van de totale onderwijscapaciteit. Daarbij valt er veel meer te bezuinigen op het MBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |