Als je al jaren gestopt bent heb je nog steeds een verhoogd risico. Dus die vergelijking kun je niet trekken op zo'n korte termijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee grappenmaker. Het aantal rokers is met 3/4 verminderd, daarentegen is het aantal kankergevallen wel met 4keer toegenomen.
Gebaseerd op de onzin die je uitkraamt maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gebaseerd op lege donut doosjes?
Ik heb een paar jaar voor www.totallyjewish.com in Londen gewerkt, dat waren wel aardige, liberale gasten. Of ik een scriptje kon schrijven waarbij ze alleen maar de locatie van een zelfmoordaanslag en het aantal slachtoffers hoefden in te voeren en dat er dan automatisch een nieuwsbericht op de site werd geplaatstquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Joden zijn op zich best raar. Heb trouwens ook nog nooit een jood gesproken..
Je leert ook bij een nieuwe werkgever bijv. snel mensen kennen in de rookruimte e.d.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef TomLievense het volgende:
Roken is wel heel goed voor je netwerk.Soms ga ik wel eens bij de rokers buiten staan. Bijna al mijn docenten roken.
Had laatste ergens gelezen dat je na 1 jaar gestopt te zijn dat je dan helemaal niets meer kan zien op de longen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je al jaren gestopt bent heb je nog steeds een verhoogd risico. Dus die vergelijking kun je niet trekken op zo'n korte termijn.
Vreemd, hoort niet. Probeer eens een Dominicaan, die zijn wat lichter en toegankelijker dan Cubanen. Den plaatselijke handelaar kan vast wel advies terzake geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel eens gekocht, net alsof je stro rookt. Moods zijn daarentegen wel weer fijn (filter).
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef TomLievense het volgende:
Kapitalisten die Cubaanse sigaren roken
Kan je dat over de longen doen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Vreemd, hoort niet. Probeer eens een Dominicaan, die zijn wat lichter en toegankelijker dan Cubanen. Den plaatselijke handelaar kan vast wel advies terzake geven.
Is er al lang?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Ach nog even en we hebben een goed alternatief. De elektrische sigaret.
Wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar voor www.totallyjewish.com in Londen gewerkt, dat waren wel aardige, liberale gasten. [[b]b]Of ik een scriptje kon schrijven waarbij ze alleen maar de locatie van een zelfmoordaanslag en het aantal slachtoffers hoefden in te voeren en dat er dan automatisch een nieuwsbericht op de site werd geplaatst[/b][/b]
Maar ik denk dat we ons grotere zorgen moeten maken om het snelgroeiende anti-islamisme dan om het vrij constante antisemitisme in Nederland.
Klopt, maar dat schijnt niet lekker te zijn. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd.quote:
sigaren rook je niet over je longen die rook laat je rollen door je gehemeltequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je dat over de longen doen?
Moods wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
sigaren rook je niet over je longen die rook laat je rollen door je gehemelte
Sigaren over je longen roken??quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, sigaren moeten absoluut niet over de longen gerookt worden. Is ook wat gezonder dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kopen? Bagger shit, de sigaarsmaak was wel te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar dat schijnt niet lekker te zijn. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd.
Je staat alleen een beetje voor lul. Duurt nog even voordat het geïntergeerd is in de samenleving.quote:
Ik lees ook de Volkskrant.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef TomLievense het volgende:
Kapitalisten die Cubaanse sigaren roken
Zou dat nog lang duren voordat het doorbreekt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je staat alleen een beetje voor lul. Duurt nog even voordat het geïntergeerd is in de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |