k zei het net hier thuis, leuk dat begin iedere keerquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Toch wel leuk zo een begin, met alle deelnemers.
ja zeker wel! Jammer dat het playback isquote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k zei het net hier thuis, leuk dat begin iedere keer
Hejjjjjjjj hoijjjjjjjjquote:
zijn ze nog steeds in tweeën gesplitst?quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
En waarom zong Dean niet mee? Ik zag hem wel in het voorstukje.
Ik denk het, want hij zat ook niet op de bank, maar laat hem dan ook niet in het voorstukje zienquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn ze nog steeds in tweeën gesplitst?
Ik weet niet hoe vaak we it nummer al gezien hebben bij talentenjachten, maar het is zelden ook iets eik...quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet zo heel fijn
Kutnummer ook
Tis een hele leuke vrolijke jongenquote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Hij zingt niet zo goed, maar ik vind wel dat hij het leuk doet verder.
Fiewwwwww, gelukkig dacht ik aan jequote:
het ligt ook niet lekker in het gehoor.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak we it nummer al gezien hebben bij talentenjachten, maar het is zelden ook iets eik...
hij is zeker wel sympathiekquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis een hele leuke vrolijke jongen
Valt me écht op hoeveel leuke sympathieke mensen hier aan mee doen, als je vergelijkt met VOH.
Ze lijken ook enthousiaster, relaxter.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis een hele leuke vrolijke jongen
Valt me écht op hoeveel leuke sympathieke mensen hier aan mee doen, als je vergelijkt met VOH.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fiewwwwww, gelukkig dacht ik aan je
meer dan genoegquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Een 8! Beetje overdreven. Een 6 was wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |