quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef sheotah het volgende:
Die ene muts had er uit gemoeten, hoe heet ze, die barbiepop.
Maar Sam en Rody hangen boven tienerbedjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
En allebei bij puberjongetjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Sam en Rody hangen boven tienerbedjes
Solo was hij toch wel heel erg slecht. Het duo was dan wel heel erg goed. Hij is gewoon te wisselvallig.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
Ze heeft het zelden naar haar zin en die Ephraim wel.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja met d'r chagrijnige jank Sumera smoel
Klopt wel ja.quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Solo was hij toch wel heel erg slecht. Het duo was dan wel heel erg goed. Hij is gewoon te wisselvallig.
ik neem ook een neutquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat er spontaan van aan de drank
Ik doet mee!quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat er spontaan van aan de drank
die had ik het meer gegundquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft het zelden naar haar zin en die Ephraim wel.
quote:
Ik deel je leed Symphquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem ook een neut
Ze gaan me godver weer treiteren door Sam ver te laten komen
*puppy ogen rolt*quote:
Wat was het kort hè nuquote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Tot vrijdag (al zal ik het wel weer niet volhouden tot het eind).
Vrijdag al toch?quote:
Sam eerstquote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ephraim is wel leuk voor in een musical ofzo of als veejee bij TMF maar Popstar mwah nee.
Denk dat die Rody of Samantha er de volgende keer wel uit zullen gaan.
Ja dat was het zekerquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao D. en SymphHet was weer gezellig
Correctquote:
Tot weerquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao D. en SymphHet was weer gezellig
klinkt niet eens zo gek wat je zegtquote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ephraim is wel leuk voor in een musical ofzo of als veejee bij TMF maar Popstar mwah nee.
Denk dat die Rody of Samantha er de volgende keer wel uit zullen gaan.
Zeg nooit nooit, zeggen 'ze'quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee klopt
Maar toch tot vrijdag
1 2 3 | Tijd Programma kdh madl abs 2030 POPSTARS 4,3 9,4 645.000 2211 POPSTARS DE UITSLAG 4,2 10,0 635.000 |
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef female81 het volgende:
Tooske/Nance zeiden iets in de trant van 'hopelijk tot volgende week', zowel tegen de jury als tegen de kandidaten.
Dat geeft te denken.
Ja voor de afhakersquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef female81 het volgende:
Tooske/Nance zeiden iets in de trant van 'hopelijk tot volgende week', zowel tegen de jury als tegen de kandidaten.
Dat geeft te denken.
Wat waren de kijkcijfers vorig jaar bij het seizoen met Kim en Wesley?quote:
moet helaas vanavond verstek laten gaan!quote:
jammerquote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
moet helaas vanavond verstek laten gaan!
k zei het net hier thuis, leuk dat begin iedere keerquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Toch wel leuk zo een begin, met alle deelnemers.
ja zeker wel! Jammer dat het playback isquote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k zei het net hier thuis, leuk dat begin iedere keer
Hejjjjjjjj hoijjjjjjjjquote:
zijn ze nog steeds in tweeën gesplitst?quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
En waarom zong Dean niet mee? Ik zag hem wel in het voorstukje.
Ik denk het, want hij zat ook niet op de bank, maar laat hem dan ook niet in het voorstukje zienquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn ze nog steeds in tweeën gesplitst?
Ik weet niet hoe vaak we it nummer al gezien hebben bij talentenjachten, maar het is zelden ook iets eik...quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet zo heel fijn
Kutnummer ook
Tis een hele leuke vrolijke jongenquote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Hij zingt niet zo goed, maar ik vind wel dat hij het leuk doet verder.
Fiewwwwww, gelukkig dacht ik aan jequote:
het ligt ook niet lekker in het gehoor.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak we it nummer al gezien hebben bij talentenjachten, maar het is zelden ook iets eik...
hij is zeker wel sympathiekquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis een hele leuke vrolijke jongen
Valt me écht op hoeveel leuke sympathieke mensen hier aan mee doen, als je vergelijkt met VOH.
Ze lijken ook enthousiaster, relaxter.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis een hele leuke vrolijke jongen
Valt me écht op hoeveel leuke sympathieke mensen hier aan mee doen, als je vergelijkt met VOH.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fiewwwwww, gelukkig dacht ik aan je
meer dan genoegquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Een 8! Beetje overdreven. Een 6 was wel genoeg.
Ik ben niet 'van de paprikachips' maar ik lust ze best hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
D. was jij dat nou van die paprika chips? Ik heb eens een zak gehaald
Je alternatief voor de joppie, ik ga niet happen, echt nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet 'van de paprikachips' maar ik lust ze best hoor
Niet happen?quote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je alternatief voor de joppie, ik ga niet happen, echt niet
De beste zanger van XFAUK, mits ze 'm de goede nummers gevenquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okeeeeee, nice, leuke zanger
Tnx
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zat te denken, wat ziet MM er raar uit, maar hij heeft geen bril op.
dat is ze wel vakerquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Toosje was even de weg kwijt leek wel.
Dat moet wel doorgestoken kaart zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is ook al zo leuk qua persoon, 3 van de 3 alweer, allemaal sympathiek en lief
quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Sowieso is het wel ene leuk clubje mensen
En er komen er nog meer bij, dan die 3, kun je nagaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |