quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef sheotah het volgende:
Die ene muts had er uit gemoeten, hoe heet ze, die barbiepop.
Maar Sam en Rody hangen boven tienerbedjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
En allebei bij puberjongetjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Sam en Rody hangen boven tienerbedjes
Solo was hij toch wel heel erg slecht. Het duo was dan wel heel erg goed. Hij is gewoon te wisselvallig.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ephraim kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Sam was slechter en Rody ook.
Ze heeft het zelden naar haar zin en die Ephraim wel.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja met d'r chagrijnige jank Sumera smoel
Klopt wel ja.quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Solo was hij toch wel heel erg slecht. Het duo was dan wel heel erg goed. Hij is gewoon te wisselvallig.
ik neem ook een neutquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat er spontaan van aan de drank
Ik doet mee!quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef just me het volgende:
* just me gaat er spontaan van aan de drank
die had ik het meer gegundquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft het zelden naar haar zin en die Ephraim wel.
quote:
Ik deel je leed Symphquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem ook een neut
Ze gaan me godver weer treiteren door Sam ver te laten komen
*puppy ogen rolt*quote:
Wat was het kort hè nuquote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Tot vrijdag (al zal ik het wel weer niet volhouden tot het eind).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |