Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je bedoelt dit kwartier.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoelang dit topic vandaag meegaat
nub jij er bent... niet langquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoelang dit topic vandaag meegaat
Got milk?quote:
Ben ik nog nooit geweest, al wel eens getwijfeld maar zo te horen van verschillende beter van ookquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
beter dan in singles he?![]()
Ja, dat is toch wel het maximum hoop ikquote:
Dat is het hier ookquote:
SLAPEN!quote:
Ja, eieren jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eieren he, geen klapperende eierstokken!
Echt, jij heiden! En wel die ranzige Britse keuken wat niet te vreten isquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
Ik zou niet weten hoe spekkoek smaakt maar het klinkt niet aantrekkelijk
wil je niet tegen Toek gamen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nee neequote:
Dan is het goed.quote:
Ja, nu zeker.quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
beter dan in singles he?![]()
33 minuten staat het record nou opquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het maximum hoop ik
ik doe niet aan voetbalspelletjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je niet tegen Toek gamen?
Wisten jullie al dat mijn broer Bokito weer vader geworden is?
KOPPEDICHTMAFFEquote:
Hier in Londen is veel niet Brits hoor. En wat dat betreft kun je hier prima etenquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, jij heiden! En wel die ranzige Britse keuken wat niet te vreten is
Neuh, dat nie maar viel wel opquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KOPPEDICHTMAFFE
Dat jullie dat zoeen bijzondere uitspraak vinden zeg
Wat een belachelijk traag record. Dat kan echt veel sneller hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
33 minuten staat het record nou op
curry eten tot dat het je neus uitkomtquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Londen is veel niet Brits hoor. En wat dat betreft kun je hier prima eten
http://tinyurl.com/23qwpvkquote:
ik speel niet alleen voetbal spelletjes johquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe niet aan voetbalspelletjes
meest lekkere wat er isquote:
1quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een belachelijk traag record. Dat kan echt veel sneller hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb marijke weggeklierd.
HA dat denk je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoe laat zal ik er zijn?quote:
Curry is hier inderdaad goed maar zo zijn er wel meer goede restaurantjes hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
curry eten tot dat het je neus uitkomt
quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik speel niet alleen voetbal spelletjes joh
quote:
weet ikquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Curry is hier inderdaad goed maar zo zijn er wel meer goede restaurantjes hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KOPPEDICHTMAFFE
Dat jullie dat zoeen bijzondere uitspraak vinden zeg
wtf realzeus had je ook sex enzoquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, echt een relatie was het niet maar het ging wel hard die kant op.![]()
Dacht ik.
Wat, echt? 33 minuten?quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een belachelijk traag record. Dat kan echt veel sneller hoor
Ik zie er genoeg, heb je je ogen wel open?quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Muck het volgende:
waarom is het zo moeilijk om een huis te vinden?
half rondje naar voren en rquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Echte bazen spelen Street Fighter 2 op hun SNES.
hadowkenquote:
Ik ben ZO leukquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, het was gewoon doldwaaskomisch
Daar heb je gelukkig wel vaker last van
www.googlemaps.comquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Muck het volgende:
old school maar wel vetquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat dus!quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, het was gewoon doldwaaskomisch
Daar heb je gelukkig wel vaker last van
Onder een kwartier moet in ieder geval in redelijkheid haalbaar zijnquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat, echt? 33 minuten?![]()
dat is idd wel vrij suf![]()
Onder de 6 minuten gaan we praten.
neequote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg, heb je je ogen wel open?
grapje mevrouw Mquote:
zoek je een huis dan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Honderdveertien, hoezo?quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag volgepost?
Welke karakter speelde jij dan?quote:
Verbeterdquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Muck het volgende:
waarom is het zo moeilijk om een betaalbaar huis te vinden?
Of WWEquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
kenquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Welke karakter speelde jij dan?
Lijkt me wel ja. Zullen we ff trappen Stu?quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onder een kwartier moet in ieder geval in redelijkheid haalbaar zijn
Ik zou je rechterhand maar in je broek doen, want oooooooh die cijfers. behalve als je linkshandig prefereert.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag volgepost?
Gaat echt makkelijk lukken hoor. Flash en ik zijn vrij ervarenquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
vandaag met een kwartier? als iedereen post.
Ik wil dat intro-deuntje ooit nog als ringtone op mijn mob hebben.quote:
ben linkshandig.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je rechterhand maar in je broek doen, want oooooooh die cijfers. behalve als je linkshandig prefereert.
mortal combatquote:
Ik zeg: DOENquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Zullen we ff trappen Stu?![]()
Like back in the old days?
Dat is dan wel weer een beetje homo he? Jammer.quote:
jezus ik ben ik schokquote:
Mot je?quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat echt makkelijk lukken hoor. Flash en ik zijn vrij ervaren
Zoek hem dan omquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil dat intro-deuntje ooit nog als ringtone op mijn mob hebben.
link?quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ookquote:
17de.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik wil mario cart hebben voor de SNESquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gaat straks chronotrigger vd 20e keer uistpelen op de snes![]()
ik zal je even een flaming dragon punch in je endeldarm gevenquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een beetje homo he? Jammer.
true, truequote:
Zucht, je was zo ervaren, ga je zoiets doen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
Dit wordt lastig bijhouden als je op je telefoon probeert mee te doen
Me three!quote:
ja pak eens een fatsoenlijke pc/laptopquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
heb ikquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mario cart hebben voor de SNES
Ik zit op mijn laptop gelukkigquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja pak eens een fatsoenlijke pc/laptop
Lastig of onmogelijk?quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb je als Honda allang dan KO geslagen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je even een flaming dragon punch in je endeldarm geven
zonde van de laptopquote:
Oh, speelde jij die rol in LotR?quote:
e hondaquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je als Honda allang dan KO geslagen.
Hij vind hem ookquote:
was je weg danquote:
Gaat een toppertje worden vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Record posten om dit dicht te krijgen ?gaat nu best hard
.
Tuurlijk. Ik wilde je krabbenquote:
Eigenlijk ben ik links ja.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je rechterhand maar in je broek doen, want oooooooh die cijfers. behalve als je linkshandig prefereert.
vet goed!quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
het is namelijk zo goede TT en de meiden hier zo lief+O.
Stu!quote:
Ehm, op het moment even nietsquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor muziek draaien juyllie nu bijvoorbeeld?
guus meeuwisquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk.quote:
donder op man, filler charactersquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beter een beetje uitdaging dan van afstand beetje gaye kamehameha-ballen afvuren.
Ja, zo ongeveer jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met je hand in je broek en je andere aan het posten zeker.
Project Walkway...quote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Peter Fox!quote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal niksquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Time to start - the blueman groupquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
VEGTUH DAN HE?quote:
Ik dan. Op m'n mobieltjequote:
Strongbow, dan heb je dat. Even dat afkicken, maar het is zo weer over.quote:
En nu Zero7quote:
And it will be my lastquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat jammer zeg. Music is my first love
ik own je assquote:
Working on it.quote:
Nu even nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben alleen maar aa het scrollen om mee te lezen
Oh die skip ik wel hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Nu is het ook spannend wie de lapo heeft
Niet eens, ik kan er toch doorheen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Koffie Will be my last, die TT ken ik nogquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat jammer zeg. Music is my first love
Gaat zooo snelquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Is geen kloonquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke kloon van wie is deze.
daar ben ik mee gestoptquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben alleen maar aa het scrollen om mee te lezen
Richard Thompson - Dad's gonna kill mequote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is vals spelen jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie Will be my last, die TT ken ik nog
Dan moet je weer een nieuw topic maken en zoquote:
dank zij ?quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie Will be my last, die TT ken ik nog
Dat laat ik liever aan een ander over.quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je weer een nieuw topic maken en zo
Heidi Klum is dan wel weer prettig om naar te kijken.quote:
En meneer Tquote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Toekito het volgende:
overeenkomst tussen Jol en Sinterklaas: beide smeren hem op 6 december
Niet zeiken danquote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
et gaat te snel hier kan nog niet pissen of er zijn alweer 3 blz bij
moet zelfsquote:
Ales is vergankelijk mn bestequote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
et gaat te snel hier kan nog niet pissen of er zijn alweer 3 blz bij
quote:
Ik zet wel een biertje in!quote:
hmm, iets met een 'S volgens mijquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
Precies. Fkes wil geen lapo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee joh dan gaat ie weer saggo lopen doen
Geeft niets. Ik ga ze toch niet teruglezenquote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Typo's verbeteren zit er ook niet in natuurlijk
quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Ik zet wel een biertje in!
Die ziet al genoeg mensen knallen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
Kom op mensen, nog even knallen. We doen het voor GF
biertje in je ass O_O damn!quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Ja, jij dus.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is gewoon diegene met de meeste pech
Als ik mijn geld moet inzetten zou ik voor de eendenpossé gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke kloon van wie is deze.
nah die moet een nieuwe verzinnen TTquote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het benquote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oud bruinquote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
biertje in je ass O_O damn!
in zijn ass?quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook wel wat aan je stand verplicht trouwensquote:
als je wil bijblijven hier nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Typo's verbeteren zit er ook niet in natuurlijk
Daar begint mijn voornaam meequote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hmm, iets met een 'S volgens mij
Helemaal goed!quote:
quote:
Kinky, dat wel.quote:
Ice ice babyquote:
homo bierquote:
dat zal toch nietquote:
Wat dan? Ik ben geen snelposter meerquote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook wel wat aan je stand verplicht trouwens
Ja, het kan inderdaad nog veel snellerquote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ook al is het gasgeven pas rond post 80 begonnen
Jammer johquote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben geen snelposter meer
jaquote:
TFM zit vast met zijn stopwatch?quote:
Ik drink je onder de tafel jonguh. Ik kom niks voor niks uit het dorp waar de jeugd tot een paar jaar geleden op nummero 1 van probleemdrinkers stonden.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik drink je onder de tafel jonguh. Ik kom niks voor niks uit het dorp waar de jeugd tot een paar jaar geleden op nummero 1 van probleemdrinkers stonden.
ssssssstttttttttttttquote:
Dat kwartier gaan we net niet meer halenquote:
Ik ben al in therapie om dat weer op gang te krijgen! Maar met een lamme schouder typt het zo kudt.quote:
als 2 mannen sexen zijn ze nog geen homo hoorquote:
Kom dan eh?quote:
je komt uit urkquote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik drink je onder de tafel jonguh. Ik kom niks voor niks uit het dorp waar de jeugd tot een paar jaar geleden op nummero 1 van probleemdrinkers stonden.
Ik ben hier niet schuldig aan jongemanquote:
gast echtquote:
bah, dat is jammer ja.quote:
Wij zijn levensgenieters, verdomme.quote:
Er is hierna weer een nieuwe kansquote:
dat ongeveer NU zou moeten beginnenquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe poging in het nieuwe topic
kloptquote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
als 2 mannen sexen zijn ze nog geen homo hoor
Boeieeeequote:
We gaan dus een Bier / Street Fighter meet houden?quote:
nee, misquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ongeveer NU zou moeten beginnen
Nou doe ik het volgende topic een poging.quote:
Kost me zeker een post of 20 hierquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wel kut dat ALt S niet werkt in Opera
met onze conditiesquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We gaan dus een Bier / Street Fighter meet houden?
Zeur toch nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wel kut dat ALt S niet werkt in Opera
doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |