33 minuten staat het record nou opquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het maximum hoop ik
ik doe niet aan voetbalspelletjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je niet tegen Toek gamen?
Wisten jullie al dat mijn broer Bokito weer vader geworden is?
KOPPEDICHTMAFFEquote:
Hier in Londen is veel niet Brits hoor. En wat dat betreft kun je hier prima etenquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, jij heiden! En wel die ranzige Britse keuken wat niet te vreten is
Neuh, dat nie maar viel wel opquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KOPPEDICHTMAFFE
Dat jullie dat zoeen bijzondere uitspraak vinden zeg
Wat een belachelijk traag record. Dat kan echt veel sneller hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
33 minuten staat het record nou op
curry eten tot dat het je neus uitkomtquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Londen is veel niet Brits hoor. En wat dat betreft kun je hier prima eten
http://tinyurl.com/23qwpvkquote:
ik speel niet alleen voetbal spelletjes johquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe niet aan voetbalspelletjes
meest lekkere wat er isquote:
1quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een belachelijk traag record. Dat kan echt veel sneller hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb marijke weggeklierd.
HA dat denk je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoe laat zal ik er zijn?quote:
Curry is hier inderdaad goed maar zo zijn er wel meer goede restaurantjes hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
curry eten tot dat het je neus uitkomt
quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik speel niet alleen voetbal spelletjes joh
quote:
weet ikquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Curry is hier inderdaad goed maar zo zijn er wel meer goede restaurantjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |