Geloof het wel ja, die vind ik ook goed, Hot Chocolate.quote:
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan vanquote:
Met slagroomquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan van
Allemaal mooie nummersquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hot Chocolate, daar ben ik echt fan van
ik val ook niet op kale mannenquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer Karina dat je niet op kale mannen valt
Ik maak uitzonderingen, zei ik tochquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer Karina dat je niet op kale mannen valt
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Deze vond ik ook zo leuk (nu nog trouwens)
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak uitzonderingen, zei ik tochMM bijvoorbeeld vind ik dan weer NIET leuk
Dean wel
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je haargrens trekt
Da's knap voor een kale vrouw.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook die heb ik grijs gedraaid in mijn jeugd
vandaar dat ze kaal isquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook die heb ik grijs gedraaid in mijn jeugd
Ik hou niet zo van dit themaquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, al werd er niet zo goed gezongen, het kijkt gewoon lekker weg, het gaat vlot en geen Vodafone gezeik.
Ik wel, vandaar waarschijnlijk, maar Big Band vind ik ook erg leuk altijd (als ze tenminste de goede nummers kiezen).quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, al werd er niet zo goed gezongen, het kijkt gewoon lekker weg, het gaat vlot en geen Vodafone gezeik.
Bigband is ookquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, vandaar waarschijnlijk, maar Big Band vind ik ook erg leuk altijd (als ze tenminste de goede nummers kiezen).
het zal toch wel?quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu geen gastoptreden meer zoals vorige week? Lekker snel gaat het allemaal
Maar dat was bij de concurrent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal toch wel?
Take That was wel gaaf trouwens
Als die zou komen! Maar die is nu 80 of zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
And I was born, born, born to be Alive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |