Is daar een musical van? Ik ben niet zo een Toon fan, heel lang geleden ooit naar een optreden geweest in Carre, ik vond er niet zoveel aan, maar ja, was via mijn werk, dus gratisquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
We hebben vandaag kaartjes gescoord voor Toon de Musical, eerste rij
Alex Klaasen
Toon raakt me, nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is daar een musical van? Ik ben niet zo een Toon fan, heel lang geleden ooit naar een optreden geweest in Carre, ik vond er niet zoveel aan, maar ja, was via mijn werk, dus gratis
Ne hoor, er zit een stukje tussen rij 1 en het podium en ik heb er wel een stijve nek voor overquote:
Hij deed een stukje Toon Hermans bij DWDD, heb je het gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toon raakt me, nog steeds
En Alex Klaasen is echt een multi talent
dat kijk ik nooit helaasquote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij deed een stukje Toon Hermans bij DWDD, heb je het gezien?
Nee, ik vind Toon Hermans echt vreselijk, dat gerek bij die grapjes, niet mijn ding.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral zijn liedjesquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik vind Toon Hermans echt vreselijk, dat gerek bij die grapjes, niet mijn ding.
Te sentimenteel naar mijn smaak. Ik ben meer van de harde grappen en rauwe (Nederlandse) zang.quote:
Ik vond beide niet zo bijzonderquote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook, mijn smaak is heeeeel diversquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Te sentimenteel naar mijn smaak. Ik ben meer van de harde grappen en rauwe (Nederlandse) zang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |