ik heb die van mij gemaakt met ragazze lei, zou wel zoekbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteeldus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
Er is zondag een kerstmarkt in Wijk bij Duurstede, dat is niet zo ver van Utrechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef EsseEi het volgende:
ach wat super schattig TD!!!!!
kirsten chill dat je in de lengte werkt ^^ altijd leuk van die onverwachte meevallers
*hard aan het bedenken wat voor leuks ik kan doen het weekend (omgeving utrecht of den haag) maar heb echt geen idee (niks doen is best leuk maar doe ik al veel)*
Ynske, zocht jij nou laatst naar häkelspass in het zwart? De handwerkwinkel hier in de buurt verkoopt het zag ik, dus als je nog steeds op zoek bent kan ik wel wat opsturen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
essie-ei je gaat lekker
@muck welke sloffen ben je aan het maken?
jullie zijn toch ontzettende klepperts zeg
Ziet er mooi uit zeg, en betaalbaar! Met wat voor naalddikte haak jij deze wol?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef trui het volgende:
[..]
hobbydoos verkoopt bijvoorbeeld Drops Eskimo. lekker dik en heerlijk zacht! maar een bolletje is wel zo op, dus bestel niet te weinig!
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef mijsje het volgende:
oeh, bah, hutspot vind ik heel vies... maar ik vind het katje errug leuk en liefde eerste hutspot die ik niet erg vind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar eens een foto van je sneeuwpop zien met sjaal en muts, lijkt me zo lief!
@ Whoop; ach, af en toe moet er zo'n dag tussenzitten he. Ik heb inmiddels pijn in m'n schouder van het haken aan die deken, hij begint behoorlijk zwaar te worden, en ik doe er de laatste paar dagen ( 8 (!!!) dagen vrij voor het tentamen... bizar) iets van 5 rijen per dag, dusja dan is dat 5 x 80 x 3 = 1200 steken op een dag met m'n armen beetje verkrampt... Niet zo heel goed voor m'n spieren maar ik hoop hierna spierballen te hebben gekweekt.
@ Lyssa: Hutspot is inderdaad erg lief! Maar hoe heb je z'n pootjes eraan gemaakt? Bij de benen lijkt het namelijk alsof het in het patroon verwerkt zat zodat je niet hoefde te naaien! Heeft iemand daar een voorbeeldpatroon van? Zou mij een hoop werk schelen met dat soort dingetjes maken en naaien is niet mijn sterkste kant![]()
Het is dat patroon hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Kirsten die hutspot lijkt hierop: http://www.crochetme.com/media/p/95254.aspx alleen heeft ie iets andere oortjes, je maakt 2 pootjes, en dan hecht je die tweede zeg maar niet af maar maak je die vast aan de eerste, het werkt wel handig op zich!
Ik heb de oortjes een extra rij gegeven door ze ook dicht te haken, dan was het net wat makkelijker om het babyproof vast te naaien.quote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
huh, dat van die armen had ik nog nooit gehoord!
en mijn oortjes zien er altijd anders uit
Hehe. Ik heb het de laatste tijd wat minder gehad, het haakvirus (al begint het nu weer een beetje terug te komen). Maar als ik dan aan iets begin, dan kan ik nauwelijks ophouden. Het moet en zal af. Dan ga ik weer veel te laat naar bed, want 'dat kan ik best nog even afkrijgen!' ook al duurt het dan uiteindelijk nog een paar uur.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Kirsten, die hartjes worden wel heel leuk als ze af zijn hoor!
Is er zoiets als een afkickkliniek voor haken? Elk vrije moment dat ik op de bank zit haak ik eigenlijk weltvkijken zonder is zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga m'n sneeuwpop even afmaken...foto komt morgen wel met beter licht![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef EsseEi het volgende:
wow knap hoor die handschoen TD!! lijkt me ook een enorm gepriegel bij die vingers! en vind 'm mooi gelukt!
haha haakvirus ebt hier een beetje weg, maar meer omdat ik alleen maar vierkantjes moet haken haha
oh wel raar dat je de dag ervoor op die plek liep Kirsten!!Ugh ja, ik heb hier al heel lang een halve granny-deken liggen. Had er geen zin meer in, steeds maar die granny's. Maar wel een goed idee om daar weer eens mee verder te gaan nu mijn virus weer begint terug te komen, anders wordt het nooit meer wat en dat is ook zo zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga m'n sneeuwpop even afmaken...foto komt morgen wel met beter lichtPeople assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
op 't label zelf staat geloof ik naalddikte 9, maar voor deze muts heb ik naald 7 gebruikt ( zoals het patroon voorschrijft) en dat ging prima.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef PM-girl het volgende:
Ziet er mooi uit zeg, en betaalbaar! Met wat voor naalddikte haak jij deze wol?
quote:Op maandag 13 december 2010 11:37 schreef trui het volgende:
geweldig gelukt, die kikker!![]()
twisted darling, op ravelry is iemand die de vlees-etende plant uit jouw avatar heeft gehaakt. 'marquez' heet hij daar.
Thnx hehe, ik mis alleen de tanden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:28 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb 'm al even voor je opgezocht, kijk hier. blijkbaar heet 't een piranha-plant.
He welk jaar en wat enzo doe je? Ow en waarquote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef Soempie het volgende:
EsseEi, wat studeer je? Ik heb m'n boeken (orthopedagogiek) er ook maar weer eens bij gepakt, maar heb eigenlijk veel meer zin om te haken.
Wedstrijdje doen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef trui het volgende:
oh ik ben een SOG kampioen, whoopdidoo, vergis je niet.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:46 schreef trui het volgende:
mijn kerststal tot nu toe:
[ afbeelding ]
ik heb de ontbrekende figuren nog even vervangen door de dick bruna versies. dus er komt nog bij: een jezus, een schaapje, en een derde koning. de engel krijgt nog vleugels en oogjes. ook moet ik wijze 2 (de paarse) nog wat finishing touches geven, zoals een kadootje en oogjes.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef trui het volgende:
ja die is zeer snoezig! ik ben dol op de owlishy patroontjes.![]()
oja en ook nog even hier vermelden (al is 't misschien de goden verzoeken: ik ben door naar de volgende sollicitatieronde.
oh wat grappig, ik ken haar van flickr. ze maakt hele mooie dingen. dit is ook erg leuk inderdaad!quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En om ontopic te blijven: deze knoopjes zijn echt te schattig![]()
![]()
ja, is 't er dan toch nog van gekomen... .:D en jij? heb jij je er nog wel eens aan gewaagd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en trui heeft een nieuwe avatar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |